Tonny de Jong in de Playboy..

Ik heb ze nou eens uitgebreid zitten bekijken. Huisgenoot vind d\'r voeten niet zo mooi, voor de rest wel aardig. Een vrouwpersoon hier vind \'r niet mooi genoeg voor de Playboy.

Ik vind \'r wel lief.
luvlove.gif
sperm.gif
;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn mening, hoe kaler, hoe beter...

Mijn vriendin wil niet....nou ja, dat wordt wel erg prive he! :)

Kan die pics hier niet bekijken, teveel bezoekers, hehe!
 
Dat wel, maar er staat nu ook al zat volk!

Ik wil niet alleen de perverse puberale tiener aantrekken! :)

...alhoewel...er zijn hier alleen maar van die figuren! Zie het aantal pageviews van deze topic! :)
 
Volgens mij probeert JoKing ons en zijn vriendin iets duidelijk te maken })

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Jeetje, wat voor forum was dit ook al weer??????? :r

Kaal, snorretje, lekker zus en zo..... en dan gaat Rico ook nog onder mijn icoontje zitten typen.... ik hou niet van die praat }) }) })

*D
 
Jeetje, wat voor forum was dit ook al weer??????? :r

Kaal, snorretje, lekker zus en zo..... en dan gaat Rico ook nog onder mijn icoontje zitten typen.... ik hou niet van die praat }) }) })

*D
Ok, ok, je hebt gelijk. Hier dan wat lekkers voor de dames. (ik weet niet of ie kan schaatsen :9 )

radian.jpg
 
Idd lekkere vent op die motor, inc heerlijke kuiten en een spontane lach. ;)

Zie ik toch liever een mooie (blote) vrouw :) Maar om nou mee te praten over snorretjes en kale ... ,handjes vol etc. laat ik toch maar aan de ECHTE kenners over!!!!! *D *D *D

Veel plezier nog met dit topic!
 
Laatst bewerkt:
Ach, een handje vol zegt meestal meer over de handen van de man dan de borsten van de vrouw.
Als we trouwens Annie Friesinger serieus gaan \"recenseren\" dan wil ik jullie graag wijzen op een paar andere Playboy hoogtepunten: Bettine Vriesekoop en Steffi Graf. Typisch van die vrouwen die je pas opvallen als ze op je gaan zitten ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan