traject controle dordrecht?

Die camera net voor de Brienenoord, dat klopt. Is ook praktisch onmogelijk om daar bij te komen zonder rijbanen af te zetten en een hoogwerker te gebruiken. Ik trek me van die camera ook nooit wat aan.
 
heen vanaf rotterdam noord om 7.40 uur, dus rond 7.55 uur bij de moerdijk, terug veel te verschillend... :X

Grijs/zwart leren combi en blauw/grijze arai-helm. Zwaaiend met een hand in een zwart/grijze handschoen.

07.15 vertrek in Haagse Beemden (Breda Noord), 07.30 op de brug en 08.00 op het Hofplein. Terug om een uur of 17.00, maar dat kan ook wel 16.00 uur worden.
's Ochtends zie ik wel bijna altijd dezelfde fietsen. :}

@ GerriT250 thnx voor de info
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt vanaf Capelle a/d IJssel richting Breda, net voor de Brienenoordbrug op de driebaansweg? Op de meest linkse baan hangt een flitser aan een matrixbord. Zie er vaak genoeg mensen te snel voorbij racen, maar dat ding heb ik nog geeneen keer zien flitsen.
Als die zou werken zou ik failliet verklaard kunnen worden...
 
In de 8 jaar dat ik dit traject rijd, 1 keer geflitst. In mijn koekblik, in het weekend voor de moerdijk, komend vanuit Bredaaj.
 
Je bedoelt vanaf Capelle a/d IJssel richting Breda, net voor de Brienenoordbrug op de driebaansweg? Op de meest linkse baan hangt een flitser aan een matrixbord. Zie er vaak genoeg mensen te snel voorbij racen, maar dat ding heb ik nog geeneen keer zien flitsen.
nee dat ding werkt ook niet ik bedoelde eigenlijk voor de tunnel bij dordt
 
die bij de geluidswal, die gele 'lampen' zeg maar, dat zijn snelheidscontroles (maar lang niet altijd aan inderdaad).

Die 'cameras' bij de TUNNEL, dat zijn gewoon cameras voor metingen van vrachtwagens en files etc etc (veiligheidsdingen dus).

Maar vooral IN dordt moet je opletten.
Bij de Staart en bij de Leen Bakker richting station staan ze onwijs vaak.
En ook met fout parkeren enzo.
Dordt wordt echt rijk van alle boetes, word je niet goed van
 
7:30 - 8:30 : van Breda naar R'dam

17:00 - 18:30 : van R'dam naar Breda

Ik rij op een zwarte suzuki SV650S. Zwarte helm, zwarte kleren met beetje rood in de jas. En zowat altijd met een zwarte topcase (behalve met vrijetijdsrit) achterop.

Hee maar zonder MF-sticker? dan zie ik je vaak rijden!
 
die bij de geluidswal, die gele 'lampen' zeg maar, dat zijn snelheidscontroles (maar lang niet altijd aan inderdaad).

Die 'cameras' bij de TUNNEL, dat zijn gewoon cameras voor metingen van vrachtwagens en files etc etc (veiligheidsdingen dus).

Maar vooral IN dordt moet je opletten.
Bij de Staart en bij de Leen Bakker richting station staan ze onwijs vaak.
En ook met fout parkeren enzo.
Dordt wordt echt rijk van alle boetes, word je niet goed van

Ik werk in De Staart, iedere dag staat mijn motor daar. Gemiddeld staan ze 3 van de 5 werkdagen op snelheid te controleren daar.

Hoewel het een tweebaansweg is met rijbaanscheiding, gescheiden fietspaden, en het trottoir achter een heg is het blijkbaar toch nodig om te controleren :?
 
nee hoor niet nodig (heb daar nog nooit een ongeluk gezien/ gehoord). Maar het levert wel bizar veel geld op
 
hmmm, ik rij daar iedere dag rond 8.00 richting breda en rond 17.00 weer terug naar Ambacht, als dat systeem idd zou werken had ik nu geen geld meer over voor benzine.

wel jammer dat ze die chicane net voor de moerdijk weggehaald hebben, was een leuk stukje A16 :P

ik rij trouwens op een groene kawa ZX6-R met zwart/blauw leren pak, grijze helm en een tanktas rond (tanktas alleen doordeweeks :P )
 
hmmm, ik rij daar iedere dag rond 8.00 richting breda en rond 17.00 weer terug naar Ambacht, als dat systeem idd zou werken had ik nu geen geld meer over voor benzine.

wel jammer dat ze die chicane net voor de moerdijk weggehaald hebben, was een leuk stukje A16 :P


Ja alleen jammer dat alles 20km/u rijdt rond de tijd dat ik er langskom
 
wel jammer dat ze die chicane net voor de moerdijk weggehaald hebben, was een leuk stukje A16 :P

ja precies, was een leuk hangstukje en bocht nummer 2 in mn totale reislengte... :X
gelukkig is ie dr nog op de terugweg! *D

ik rij een rode bandit, rood/zwart pak, grijze shoei helm, ben herkenbaar aan MF sticker en nickname op kentekenplaat...
ik zie trouwens nooit mf-stickertjes op de bikes van mede-A16-ers... :?
 
Hee maar zonder MF-sticker? dan zie ik je vaak rijden!

Nee, ik heb wel een sticker! Zie je me dan nog vaak rijden? :)
En rond welke tijden rij jij dan? En welke richting? En op je motor?

ik rij een rode bandit, rood/zwart pak, grijze shoei helm, ben herkenbaar aan MF sticker en nickname op kentekenplaat...
ik zie trouwens nooit mf-stickertjes op de bikes van mede-A16-ers... :?

Goed kijken dan. Ik zie het ook nooit, maar ik vergeet er heel vaak aan te denken. Ben met mijn gedachten meer bezig met hoe ik die slapende blikkers kan passeren :P

Maar je moet eens naar de overkant kijken, want jij rijdt het tegengestelde van mij. En dan is het ook wel lastig om te zien of ik een stickertje heb :) . Ik weet niet hoelaat jij terug gaat, maar ik rij zowat altijd op de meest linkse baan. Goed zichtbaar en ik zwaai vaak naar andere motorrijders... nou ja, zwaaien... meer mijn hand ff snel omhoog. :9
 
echter maakt de drechttunnel veel goed :P
Even paar versnellingkjes terug en lekker door die tunnel gassen :9

Dan rijd jij vast nooit in de spits door de Drechttunnel...

.. heenweg voor mij altijd wel een trage stakker die links blijft rijden. :(
.. terugweg voor mij vaak file of traagrijdend verkeer. B|

En soms, vooral op de vrijdagen, is het rustig. Dan is het inderdaad lekker om flink wat gas erbij te geven. Alsof je het spelletje "Extreme-G" speelt, met al die lampjes die je razendsnel voorbij vliegen. :P
 
Dan rijd jij vast nooit in de spits door de Drechttunnel...

.. heenweg voor mij altijd wel een trage stakker die links blijft rijden. :(
.. terugweg voor mij vaak file of traagrijdend verkeer. B|

En soms, vooral op de vrijdagen, is het rustig. Dan is het inderdaad lekker om flink wat gas erbij te geven. Alsof je het spelletje "Extreme-G" speelt, met al die lampjes die je razendsnel voorbij vliegen. :P


Ik rij nooit in de spits, daar is toch geen lol aan :? :P

Wel es door de westerscheldetunnel gereden? Geeft een beetje zo'n starwars effect, lampjes die steeds sneller en sneller gaan :P
 
echter maakt de drechttunnel veel goed :P

Even paar versnellingkjes terug en lekker door die tunnel gassen :9

maastunnel is leuker O-)
Yep de Drecht-tunnel maakt mijn dagelijkse ritje weer goed. En de 2 bochies als je van de hoofdrijbaan de parallelbaan op rijdt richting R'dam-centrum. Maar daar staat het 's ochtends 9 van de 10 keer vast.

Maastunnel klinkt idd nog lekkerder })
 
Ik rij nooit in de spits, daar is toch geen lol aan :? :P

Ach, jij weet niet wat leuk is ;) :P

Wel es door de westerscheldetunnel gereden? Geeft een beetje zo'n starwars effect, lampjes die steeds sneller en sneller gaan :P

Nope, nog niet doorgeweest. Door die andere in Zeeland (richting Middelburg/Vlissingen), geen idee hoe die heet, rijd ik wel regelmatig heen. Die gaat lekker diep, dieper dan de Drechttunnel heb ik het idee.
Is het die paar euro waard dan om eens door de westerscheldetunnel te sjezen voor een beter "we're-going-into-lightspeed"-effect?

Al eens door de Carpale Tunnel gereden? ;)
 
FF voor de duidelijkheid, dit zijn de plekken in NL waar in de (nabije) toekomst trajectcontroles worden geplaatst of reeds operabel zijn
Een stukje van de website:

Dossier Trajectcontrole

Het Bureau Verkeershandhaving OM heeft opdracht gegeven voor de bouw van zes nieuwe trajectcontrolesystemen. Naar verwachting kunnen ze in de loop van 2004 in gebruik worden genomen. Het merendeel van de nieuwe trajectcontrolesystemen komt op vaste locaties te hangen. Daarbij is gekozen voor trajecten waar veel snelheidsgerelateerde ongevallen gebeuren en waar de uitstoot van schadelijke stoffen door verlaging van de snelheid aanzienlijk kan worden verminderd. Het gaat om de volgende trajecten:
- A2 tussen Maarssen en Breukelen
- A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep
- A12 tussen De Meern en Woerden (in week 18 geactiveerd)
- N919 ter hoogte van Veenhuizen
- Zeelandbrug, in beide richtingen
Naast deze vaste trajectcontroles komt er ook een verplaatsbaar trajectcontrolesysteem in Flevoland
 
Laatst bewerkt:
Yep de Drecht-tunnel maakt mijn dagelijkse ritje weer goed. En de 2 bochies als je van de hoofdrijbaan de parallelbaan op rijdt richting R'dam-centrum. Maar daar staat het 's ochtends 9 van de 10 keer vast.

Maastunnel klinkt idd nog lekkerder })

alleen jammer van die smerige hobbel halverwege die 2 bochies B|
Die hobbel lijkt wel elke dag groter te worden |(

Is het die paar euro waard dan om eens door de westerscheldetunnel te sjezen voor een beter "we're-going-into-lightspeed"-effect?

Al eens door de Carpale Tunnel gereden? ;)

yep... das zo'n into-lightspeed-effect :9~

Vooral leuk bij het optrekken, langzaam die tunnel in, gas open, veel herrie en lampjes die steeds sneller en sneller langs flitsen :P
 
alleen jammer van die smerige hobbel halverwege die 2 bochies B|
Die hobbel lijkt wel elke dag groter te worden |(

Als je de hobbel halverwege de 1e rechterbocht bedoelt, ja. (he, dan zijn er dus eigenlijk 3 bochies, rechts, links, rechts :? ) Een van die spaarzame keren, dat ik daar dus door kon rijden, had ik mijn fiets bijna in de geleiderail geparkeerd. :(
Maar ja, moet ik maar niet zo hard rijden :X
 
Als je de hobbel halverwege de 1e rechterbocht bedoelt, ja. (he, dan zijn er dus eigenlijk 3 bochies, rechts, links, rechts :? ) Een van die spaarzame keren, dat ik daar dus door kon rijden, had ik mijn fiets bijna in de geleiderail geparkeerd. :(
Maar ja, moet ik maar niet zo hard rijden :X

verrek ja, 't zijn er idd drie :P

Maar die bedoel ik ja B|
Ben er ook al een keer iets te enthiousiast doorheen gegaan en hem net uit de vangrail weten te houden :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan