traject controle dordrecht?

En dan ook nog de rotonde onderaan de afrit Centrum/Capelle, die is ook lekker driekwart te nemen. :]

Volgens mij zijn we nu flink off-topic bezig :o

Als de Modjes het maar niet merken :+
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hier om een systeem voor snelheidscontrole. De bedoeling was dat de kentekens automatisch gelezen konden worden. Zoals veel andere experimenten is ook dit experiment mislukt omdat het percentage foutief gelezen kentekens wel erg hoog was.
Men heeft niet de moeite genomen om de troep op ruimen, en veel mensen denken nog steeds dat het systeem echt werkt. Let maar eens op hoeveel mensen er het gas los laten of zelfs boven op hun rem gaan staan.
Op dit stuk van de A16 (Moerdijkbrug <> Ring Rotterdam) loop je op twee plaatsen het risico geflitst te worden. Een favoriete stek is hmp 30,1, dat is het viaduct net voor de Esso (ri. Moerdijk) en net na de Shell (ri. Rotterdam).
Een nieuwe stek is bij hmp 37,8, dat is bij de nieuwe fietsers/voetgangersbrug vlakbij de afslag 's-Gravendeel.
Meer info kun je vinden op www.flitsservice.nl
Dit is het enige juiste antwoord.


FF voor de duidelijkheid, dit zijn de plekken in NL waar in de (nabije) toekomst trajectcontroles worden geplaatst of reeds operabel zijn
Een stukje van de website:

Dossier Trajectcontrole

Het Bureau Verkeershandhaving OM heeft opdracht gegeven voor de bouw van zes nieuwe trajectcontrolesystemen. Naar verwachting kunnen ze in de loop van 2004 in gebruik worden genomen. Het merendeel van de nieuwe trajectcontrolesystemen komt op vaste locaties te hangen. Daarbij is gekozen voor trajecten waar veel snelheidsgerelateerde ongevallen gebeuren en waar de uitstoot van schadelijke stoffen door verlaging van de snelheid aanzienlijk kan worden verminderd. Het gaat om de volgende trajecten:
- A2 tussen Maarssen en Breukelen
- A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep
- A12 tussen De Meern en Woerden (in week 18 geactiveerd)
- N919 ter hoogte van Veenhuizen
- Zeelandbrug, in beide richtingen
Naast deze vaste trajectcontroles komt er ook een verplaatsbaar trajectcontrolesysteem in Flevoland

Dat van de A12 klopt gedeeltelijk. Het is geinstalleerd. Maar op het moment draait het alleen nog proef. Anders had ik er nu al wel een paar in bus gehad, want bij de tweede set camera's denk ik er meestal pas weer aan. Staat trouwens ook een geel bord bij de eerste dat men hier een proef doet.

En vergeet de A13 tussen Delft en Kleinpolderplein niet. Die doet het wel. Kun je ook nauwlijks missen want daar sterft het van de matrixborden en geen hond (behalve een enkele Duitser) die het waagt daar 1 km harder dan 80 te rijden. Meestal moet ik toch links gaan rijden omdat men angstvallig op 75 blijft zitten. Maar ik heb in mijn koekblik MET MF-sticker de mogelijkheid een begrenzer in te schakelen. Dan blijft ie lekker precies op 79 rijden.
 
En dan ook nog de rotonde onderaan de afrit Centrum/Capelle, die is ook lekker driekwart te nemen. :]

Ik kom er tweemaaldaags overheen. Heenweg een klein stukje (een kwart), terugweg driekwart. En het is altijd gekloot tijdens de spits, want die blikken rijden niet door. Is het voor hen rood, voor mij groen en dan versperren ze m'n weg omdat ze niet kunnen doorrijden B|

Soms zijn er van die momenten dat je een enorm grote bulldozer had... })


Volgens mij zijn we nu flink off-topic bezig :o

Als de Modjes het maar niet merken :+

Ach, het antwoord is zo ongeveer gegeven.. zijn wel vaker van die topics die over onderwerp A beginnen en een hele lange staart na krijgen over onderwerp B :P
 
hm, net nog op de Moerdijkbrug een ongeluk gezien: motorrijder lag plat op de grond (werd gereanimeerd volgens mij). Zwart/rode kleren, rode motor (volgens mij een Suzuki). Is tegen de zijkant van een auto geknald en gezien de schade moet dat erg hard zijn gegaan (motor zag er een beetje uit als sport/toer).
Ongeluk gebeurde omstreeks 18:03. Iemand van jullie nog meer gezien? Was op baan van Breda richting R'dam.
 
En dan ook nog de rotonde onderaan de afrit Centrum/Capelle, die is ook lekker driekwart te nemen. :]

Volgens mij zijn we nu flink off-topic bezig :o

Als de Modjes het maar niet merken :+

om vervolgens lekker suf de maasboulevard over te tuffen B|

Meestal moet ik op noordereiland zijn, die bocht de brug op is ook leuk, dan vol doortrekken over de brug en onderaan stoplicht weer op het gemakje linksaf :9
 
Meestal moet ik op noordereiland zijn, die bocht de brug op is ook leuk, dan vol doortrekken over de brug en onderaan stoplicht weer op het gemakje linksaf :9

Hoe vind je eigenlijk de nieuwe afrit van de A16, richting Roosendaal / Etten-Leur (en Breda-West ofzo)? Daar kan je ook heerlijk eventjes gassen!!! }) Een lekkere bocht!
 
Hoe vind je eigenlijk de nieuwe afrit van de A16, richting Roosendaal / Etten-Leur (en Breda-West ofzo)? Daar kan je ook heerlijk eventjes gassen!!! }) Een lekkere bocht!


euhh.. zover kom ik meestal niet :P Ik ga d'r altijd bij prinsenbeek af, rondje haagse beemden en dan naar huis.

Zal hem volgende keer ff meenemen :)
 
Als jullie er dagelijks rijden (bij Prinsenbeek), waarom zie ik jullie er dan nooit :? Ik rijd er zowat dagelijks meestal tussen 18:15 en 18:30 langs...
 
hm, net nog op de Moerdijkbrug een ongeluk gezien: motorrijder lag plat op de grond (werd gereanimeerd volgens mij). Zwart/rode kleren, rode motor (volgens mij een Suzuki). Is tegen de zijkant van een auto geknald en gezien de schade moet dat erg hard zijn gegaan (motor zag er een beetje uit als sport/toer).
Ongeluk gebeurde omstreeks 18:03. Iemand van jullie nog meer gezien? Was op baan van Breda richting R'dam.

shit zeg, stond ik blijkbaar daarvoor vast gisteren in mn koekblik! heb een uur stilgestaan! gatver, signalement lijkt op mij en ik rij daar ook elke dag...

hoop dat alles goedkomt met die motorrijder... ;(
 
Als jullie er dagelijks rijden (bij Prinsenbeek), waarom zie ik jullie er dan nooit :? Ik rijd er zowat dagelijks meestal tussen 18:15 en 18:30 langs...

Ik ben meestal om 18.00 al thuis, dus dat zal wel de reden zijn :)

Ik heb verder niets gehoord over dat ongeluk, hoop dat het meevalt.

Greetzzz.
 
hebben jullie vandaag ook bij elke op- en afrit mensen in de berm zien zitten met oranje hesjes? Van die studentjes die tel-werk doen volgens mij...
tellen hoeveel auto's enzo voorbij komen of zoiets
 
hebben jullie vandaag ook bij elke op- en afrit mensen in de berm zien zitten met oranje hesjes? Van die studentjes die tel-werk doen volgens mij...
tellen hoeveel auto's enzo voorbij komen of zoiets

gezien ja, schrok eerst ff, maar bij t 2e viaduct dacht ik, jullie bekijken t maar... :)

tering, net op de A16 bijna aangereden door oestrogeen in n koekblik!! ze kwam ineens naar de linkerbaan, waar ik natuurlijk met 140 reed, bleef gewoon komen, dus ik mn toeter 5 minuten ingehouden tot ik er weer langswas... ze voelde zich wel lullig geloof ik.... :P
 
gezien ja, schrok eerst ff, maar bij t 2e viaduct dacht ik, jullie bekijken t maar... :)

tering, net op de A16 bijna aangereden door oestrogeen in n koekblik!! ze kwam ineens naar de linkerbaan, waar ik natuurlijk met 140 reed, bleef gewoon komen, dus ik mn toeter 5 minuten ingehouden tot ik er weer langswas... ze voelde zich wel lullig geloof ik.... :P
tja vrouwen achter het stuur.....
 
hebben jullie vandaag ook bij elke op- en afrit mensen in de berm zien zitten met oranje hesjes? Van die studentjes die tel-werk doen volgens mij...
tellen hoeveel auto's enzo voorbij komen of zoiets

Ze zaten van Ambacht tot Dordrecht, in Dordrecht, bij op- en afritten van de N3, ze hebben er een hoop ingezet ja!
 
Zou niet anders willen ;) Maar misschien doe ik dat al jaaaaaaren, zonder dat wij dat weten :? Ik kom bijna elke dag tussen 07.15 en 07.45 een rode jap tegen op de A16, maar volgens mijn bescheiden mening is dat een Soes GSX-F. Als jij nou zo'n hanekam opzet, herken ik je de volgende keer :P
Mij zou je van voren aan het volgende kunnen herkennen : blauw/grijze ARAI helm , een zwart buble-ruitje, grijze kuip en grijze schoudertjes.

Greetzzz.

PS. Als het regent heb ik zo'n fluoriserend oranje regenpak (politie-model) aan.
 
Laatst bewerkt:
A16, hectometerpaaltje 50.2 (ofzo) van Breda naar Dordrecht. Daar heb je matrixborden staan en aan de rechterkant daarvan lijkt een flitscamera te hangen (ik zag wel twee van die flitsers erbij hangen, vandaar). Ze lijken mij alleen de meest rechtse baan 'in de gaten' te houden.

Iemand die dit bevestigen kan? Dat ding flitst dan van voren, vind ik dus een beetje stug.. maar ja, tis Nederland.
 
shit zeg, stond ik blijkbaar daarvoor vast gisteren in mn koekblik! heb een uur stilgestaan! gatver, signalement lijkt op mij en ik rij daar ook elke dag...

hoop dat alles goedkomt met die motorrijder... ;(

Het zag er niet goed uit. Zijn van die momenten dat je opeens zelf een stuk rustiger gaat rijden (eventjes maar). Ook de rest van de weg blijven die beelden van de gevloerde motorrijder in je hoofd ronddolen, hoewel gaanderweg steeds minder uiteraard...

Maar het was wel balen als je daar met de auto in de file ervoor stond: alle wegen waren afgezet!

Ik ben meestal om 18.00 al thuis, dus dat zal wel de reden zijn :)

Ik heb verder niets gehoord over dat ongeluk, hoop dat het meevalt.

Waarom ga je dan ook zo vroeg naar huis :P

hebben jullie vandaag ook bij elke op- en afrit mensen in de berm zien zitten met oranje hesjes? Van die studentjes die tel-werk doen volgens mij...
tellen hoeveel auto's enzo voorbij komen of zoiets

Heb ze wel gezien, maar ik zag ze niet tellen. Zaten een beetje elkaar te vervelen. Op de terugweg stonden ze zelfs te zwaaien :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan