Triest mannetje wat niet door de politieopleiding is gekomen

en dan ook nog even

'dit topic :N '

;(

waar blijft dat

400px-Slot_Haamstede_met_poortgebouw.JPG


??
 
Gespot gefrusteeerde wannabee politieagent op BMW GS1200 oid. 07:45 A12 Gouda richting Utrecht

Misschien dat je het hier leest opgefokte wannabee bromsnor met je BMW GS1200, als een debiel door het verkeer manouvreren waarbij je mensen waaronder ik rechts voorbijschiet. Om vervolgens voor ze te gaan rijden en ze naar rechts te verwijzen aka motoragentstyle *O*

Ik vond je een schande voor ons motorrijders. Ga lekker mensen aan de kant zwaaien op een echte politie motor. Want zoals je nu jezelf presenteerde was echt KANSLOOS.

Misschien een kleine tip, aan de rechterkant van de vangrail ligt een klein stukje groen paradijs. Geen verkeer en lekker ofroaden en mocht je op je bek gaan dan heeft niemand daar langs van.

Ik schrijf het nu nog netjes op na veel te hebben verwijderd. Maar ik hoop dat iedereen en vooral deze stuntpiloot m'n bericht begrijpt.

als ik alleen al naar vanochtend kijk op de snelweg had ik zo'n actie wel op prijs gesteld.. dat eeuwig linkshangen altijd..
 
Opgelost, volgende zaak :P

een witte pruik en een zwarte jurk zal je goed staan 8-)
Snelrecht 8-)

Gelukkig volstaan in dit land een zwarte jurk en een toga.

Die pruiken poppenkast doen ze in Engeland.
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat je het hier leest opgefokte wannabee bromsnor met je BMW GS1200, als een debiel door het verkeer manouvreren waarbij je mensen waaronder ik rechts voorbijschiet. Om vervolgens voor ze te gaan rijden en ze naar rechts te verwijzen aka motoragentstyle *O*

Dus als ik het goed begrijp reed je te lang links.

Daar hou ik niet zo van B|
 
De topictitel had dus eigenlijk eigenlijk moeten zijn "Hulde aan de BMW rijder"

Ik kan zulke acties van m'n medeweggebruikers over het algemeen wel waarderen.
Misschien dat die kudde linksrijderts dan eens snapt dat ze verkeerd bezig zijn.

Dit is vast zo'n rijtje geweest met 10 auto's die allemaal dachten 'ik ga niet naar rechts, want dan zou ik er misschien wel eens niet meer tussen kunnen komen'

Persoonlijk ga ik altijd naar rechts en tis me nog nooit gelukt om d'r niet meer tussen te komen. Kwestie van spiegeltjes kijken.

Nogmaals hulde voor deze BMW. :}
 
jesses, lang links blijven hangen en dan hier komen janken als je er op aangesproken wordt.

Je gekozen topic titel is eigenlijk het enige trieste aan het hele voorval.
 
Misschien dat die kudde linksrijderts dan eens snapt dat ze verkeerd bezig zijn.
Da's ook een goed punt; als iemand genoeg ruimte heeft om rechts in te halen, had dat ook links gekunt. Dus de persoon die rechts ingehaalt wordt had gewoon even aan de kant kunnen gaan in plaats van krampachtig links blijven hangen!
 
Regel is als je rechts ingehaald wordt je zelf aan het linksplakken bent.
 
Ten eerste: ik ben heel blij met mijn BMW, en heb hem zelfs even laten overspuiten.

Ten tweede in is de politieschool voor Mavo-mensen, dus daar ga ik echt niet naar toe.

Ten derde heb ik gewoon gelijk en ben ik beter dan alle anderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan