Halflive was op zoek naar een Triumph 675 Street Triple. Dat is bijna gelukt, bijna.
Op Marktplaats kwam een Trophy voorbij die een jaar of twee buiten gestaan had. De eigenaar had hem opgehaald, de accu vervangen en het daarna opgegeven. Op de foto's leek het nog wat maar eenmaal aangekomen was al duidelijk dat het meer is als een startrelais schoonmaken. Alles is wit en bruin uitgeslagen.
Als ik hem vanmiddag hier heb zal ik foto's maken. Dan eerst maar de boel draaiend maken en beslissen of hij weer gaat rijden of toch maar uit elkaar gaat.
Het eerste probleem zijn de vorkpoten. Die kunnen echt niet meer, het chroom knispert je tegemoet. Weet iemand of die poten ook in een Japanner zitten? Het is Showa of Kayaba, ik weet nog niet welk en of ze uitwisselbaar zijn.
Zo zou hij er uit moeten zien.
Maar dan is het zwart bloemkoolwit en wat hier zilverkleurig is roestbruin.
Eigenlijk is het helemaal niets voor mij. Waterkoeling, carburateurs, waar begin ik aan?
Op Marktplaats kwam een Trophy voorbij die een jaar of twee buiten gestaan had. De eigenaar had hem opgehaald, de accu vervangen en het daarna opgegeven. Op de foto's leek het nog wat maar eenmaal aangekomen was al duidelijk dat het meer is als een startrelais schoonmaken. Alles is wit en bruin uitgeslagen.
Als ik hem vanmiddag hier heb zal ik foto's maken. Dan eerst maar de boel draaiend maken en beslissen of hij weer gaat rijden of toch maar uit elkaar gaat.
Het eerste probleem zijn de vorkpoten. Die kunnen echt niet meer, het chroom knispert je tegemoet. Weet iemand of die poten ook in een Japanner zitten? Het is Showa of Kayaba, ik weet nog niet welk en of ze uitwisselbaar zijn.
Zo zou hij er uit moeten zien.
Maar dan is het zwart bloemkoolwit en wat hier zilverkleurig is roestbruin.
Eigenlijk is het helemaal niets voor mij. Waterkoeling, carburateurs, waar begin ik aan?
Laatst bewerkt: