Tuono Topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gesmede wielen zitten toch ook onder de nieuwe Factory modellen? Zijn alleen gestopt met Carbon. Jammer!

:N
Alleen nog maar bij de RSV4 factory.
Zo jammer, dat zou hem zeker qua sturen echt helemaal bovenaan zetten bij elke test! Mijn V4 stuur echt zoveel lichter en makkelijker door de gesmede wielen.
 
:N
Alleen nog maar bij de RSV4 factory.
Zo jammer, dat zou hem zeker qua sturen echt helemaal bovenaan zetten bij elke test! Mijn V4 stuur echt zoveel lichter en makkelijker door de gesmede wielen.

Setje nieuwe gesmede wielen kost €2.500 :P
Nog eventjes sparen dan, spul is allemaal al duur genoeg hahaha
 
Ja dat zadel past, wat ook heel goed helpt zijn tank grips die je op je tank plakt.
Ik heb ze zelf op mijn tv4 en ik heb het zadel eerst gelaten voor wat het is, tot nu toe beste upgrade.

Ik heb zelf nog een setje liggen van techspec (snakeskin) dit zijn in mijn ogen de mooiste die er te koop zijn, zeker op een zwarte motor.


Oke goed om te horen dat dit zadel past, dan ga ik deze bestellen!
Ook de Techspec heb ik gister zitten overwegen.
Wat is nu dat concrete voordeel i.v.m. het zitten? Je hebt meer grip met je knien, heeft dit ook zoveel invloed op het zitten?
Waar ik vooral last van heb is het harde zadel.
Wellicht interesse om de tankgrips te verkopen?
 
Oke goed om te horen dat dit zadel past, dan ga ik deze bestellen!
Ook de Techspec heb ik gister zitten overwegen.
Wat is nu dat concrete voordeel i.v.m. het zitten? Je hebt meer grip met je knien, heeft dit ook zoveel invloed op het zitten?
Waar ik vooral last van heb is het harde zadel.
Wellicht interesse om de tankgrips te verkopen?
 
Met de techspecs heb je meer grip en is het glijden over je zael voorbij, ik merk zelf dat ik hierdoor zelf ietsjes verder achter op het zadel zit hierdoor word de zit iets comfortabeler.

Ik heb een setje over dus sta open voor verkoop.
 
Nog mensen bij Molenaar geweest voor mooie kortingen?
Kevlar broek gescoord en navi voor op de motor!

WP_20160611_08_12_34_Pro_zpsgupcz41m.jpg


WP_20160611_15_59_27_Pro_zpsdnrbdh9h.jpg
 
Met de techspecs heb je meer grip en is het glijden over je zael voorbij, ik merk zelf dat ik hierdoor zelf ietsjes verder achter op het zadel zit hierdoor word de zit iets comfortabeler.

Ik heb een setje over dus sta open voor verkoop.

Ik zal je even een berichtje sturen...
 
Setje nieuwe gesmede wielen kost €2.500 :P
Nog eventjes sparen dan, spul is allemaal al duur genoeg hahaha

klopt maar je heb ook ze ook al voor de helft! wel 2de hands maar wel bijna nieuw en ook nog is in het goud, helemaal mooi op een factory :9~

mooi filmpje :Y
 
Met de techspecs heb je meer grip en is het glijden over je zael voorbij, ik merk zelf dat ik hierdoor zelf ietsjes verder achter op het zadel zit hierdoor word de zit iets comfortabeler.

Ik heb een setje over dus sta open voor verkoop.

Even een tip voor de potentiele koper die zich als eerste gemeld heeft, tank van het abs model met grotere tank is anders dan de tank met kleinere inhoud.

Ik heb de 2014 abs V4 en zoek ook nog een setje, heb je ze via AF1 gekocht of is er een lokale dealer?
 
Natuurlijk, geen probleem :)

[afbeelding]

Dingen van aftermarket carbon op dit plaatje:
- Uitlaat (duh)
- Achterspatbord
- Zijpanelen
- Hielplaatjes
Ai staat netjes zeg.. meteen maar weer aan het zoeken voor carbon goodies voor mijn oer. Jammer dat een seatcover tweedehands zo slecht te vinden is.
 
Ben sinds kort weer eigenaar van een oer-Tuono. Nu zoek ik nog andere spiegels en een rechter valblok. Heeft iemand wat liggen?

Daarnaast nog te koop voor een Tuono:
- Achterkap/kontje
- Voorspatbord
- Carbon achterbrugbeschermers (twee kleine ovale plaatjes)

Merci!
 
Weinig gel*l over de naakte schoonheid hier :+ .

omend weekend de boel (motor) weer eens goed wassen en klaarmaken voor de TT.

Ik ben benieuwd hoe twee weekenden achter elkaar twee langere ritten (de week na de TT naar de biker classic in Spa) gaan bevallen op de Tuono. Beide iets meer dan 2 uur rijden enkele rit.
 
Laatst bewerkt:
Ben sinds kort weer eigenaar van een oer-Tuono. Nu zoek ik nog andere spiegels en een rechter valblok. Heeft iemand wat liggen?

Daarnaast nog te koop voor een Tuono:
- Achterkap/kontje
- Voorspatbord
- Carbon achterbrugbeschermers (twee kleine ovale plaatjes)

Merci!
Welkom terug op het nest.
 
Weinig gel*l over de naakte schoonheid hier :+ .

omend weekend de boel (motor) weer eens goed wassen en klaarmaken voor de TT.

Ik ben benieuwd hoe twee weekenden achter elkaar twee langere ritten (de week na de TT naar de biker classic in Spa) gaan bevallen op de Tuono. Beide iets meer dan 2 uur rijden enkele rit.

Gewoon goed ook 2 uur snelweg is goed te doen.
 
Weinig gel*l over de naakte schoonheid hier :+ .

omend weekend de boel (motor) weer eens goed wassen en klaarmaken voor de TT.

Ik ben benieuwd hoe twee weekenden achter elkaar twee langere ritten (de week na de TT naar de biker classic in Spa) gaan bevallen op de Tuono. Beide iets meer dan 2 uur rijden enkele rit.

Prima te doen. Vorige week 1800km gedaan (Eifel en stukje Frankrijk). Over een week naar Dolomieten en Misano (WDW), doen dan zo'n 4000km.

Gaat prima hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan