Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarom heb ik mezelf vrijwillig beperkt tot vier. Niet zo erg al;s er eentje eventjes niet beschikbaar is ivm onderhoud oid, maaar Ik vind ook dat iedere rijklare motor bij mij gemiddeld eens per week een flink stuk moet rijden. Stilstand is achteruitgangProbleem van 2 motor hebben is inderdaad dat je er daarna 3 wilt hebben...
Owja, en dat motoren die stilstaan ook onderhoudskosten hebben...
4 stuks, allemaal Ducati's en nog op zoek naar 2 extra modellen.
1 ligt helemaal uit elkaar en gaat de komende maanden opgebouwd worden. Is mijn eerste motor en mijn eerste liefde. Uit 1982. Een 600 Pantah.
Die gaat omgebouwd worden tot een cafe racer en ik heb zijn broer erbij gekocht om weer in showroom/ concours conditie terug te brengen.
De SuperSport S is nagenoeg nieuw en voor dagelijkse ritjes, circuit dagen en vakanties.
De Indiana (Een wat? Een Ducati Indiana -> zoek maar eens op) heb ik er afgelopen jaar bij gekocht als geintje zodat ik zo af en toe met mijn Harley vriendjes kan tuffen .
Als je het een beetje handig regelt met verzekering kost een tweede (of derde of meerdere) motor je nauwelijks iets. Als je de ruimte hebt om ze te stallen: gewoon doen!
Oh ja; de twee extra modellen: erbij moeten nog een 750 Paso en een 851.
En dan gaat waarschijnlijk de N + 1 regel van Markjuhh ook nog gelden.
ach.. als ik dit topic moet geloven, heeft iedereen hier op dit forum minimaal 2 motoren :-P
Zou die lekker laten staan,zijn geen probleemloze motoren,ik zie de stukken drijfstang nog op de dynobank vliegen in mijn nachtmerries.Ik ben een beetje verliefd geworden op deze fiets uit 2005. Wordt aangeboden aan 4000 euro, wel 60000 km. Dus ben er nog niet uit, maar kriebelt dus wel...
Bekijk bijlage 1456330
.... Gewoon doen wat je leuk vindt, je leeft geen twee keer.