Uitglijder op de dijk..

Hee Henkie,

Heb het allemaal en helemaal LIVE mogen aanschouwen!!!
Had helaas geen camera bij me!
Hoestie nou verder? Motor heel en (spare) ribbetjes ook weer heel!!

:} :}

Heeej Jonneke....

Is dit nu een vraag of een mededeling?

<quote>Motor heel en (spare) ribbetjes ook weer heel!!<end quote>

En euh wat heb je preices live meegemaakt? Je kon mij niet eens bij houden, hahahaha :] :] :]
Geintje hoor!
Het herstel gaat redelijk, de (spare) ribjes zijn, net als de rijder, wat hardnekkig maar het zal goed komen. De motor staat nog steeds bij de dealer, bleek dat het kuipframe ook krom was en tuurlijk niet op voorraad. Tevens staat er nog een zijpaneel in backorder, komt eind september pas binne, ff geduld dus.

Doeiiiii
 
Heeej Jonneke....

Is dit nu een vraag of een mededeling?

<quote>Motor heel en (spare) ribbetjes ook weer heel!!<end quote>

En euh wat heb je preices live meegemaakt? Je kon mij niet eens bij houden, hahahaha :] :] :]
Geintje hoor!
Het herstel gaat redelijk, de (spare) ribjes zijn, net als de rijder, wat hardnekkig maar het zal goed komen. De motor staat nog steeds bij de dealer, bleek dat het kuipframe ook krom was en tuurlijk niet op voorraad. Tevens staat er nog een zijpaneel in backorder, komt eind september pas binne, ff geduld dus.

Doeiiiii

Hee wolfie,
hoorde dat die badkuip nog steeds niet hersteld is??? En dat je tijdelijk bent voorzien van een goede lesmotor!!
Zeg nu zelf zo'n Fazer 600 is toch zwaar genoeg voor jouw!!
Als je hier flink mee oefend kan je ons de volgende keer op de dijk MISSCHIEN nog een beetje in het zicht houden. Liever niet natuurlijk anders gaan wij elke keer onze rookpauze missen! :} :} ;) ;) :Z
 
Hee wolfie,
hoorde dat die badkuip nog steeds niet hersteld is??? En dat je tijdelijk bent voorzien van een goede lesmotor!!
Zeg nu zelf zo'n Fazer 600 is toch zwaar genoeg voor jouw!!
Als je hier flink mee oefend kan je ons de volgende keer op de dijk MISSCHIEN nog een beetje in het zicht houden. Liever niet natuurlijk anders gaan wij elke keer onze rookpauze missen! :} :} ;) ;) :Z

Hahahahaha, je ben wel een grapjas hoor.
Maar hoe kom je erbij dat ik een FAzer 600 rijd, klopt niks van nml. Ik heb ff een leenmotor maar das de voorloper van de Deauville....ik weet niet eens de naam van dat ding maar goed, het rijdt ff. Ik heb er alleen opgereden van DOorn naar Veenendaal.
Oefenen hoeft verder niet, ik mot die bochten gewoon als een oude lul nemen en dan komt het best goed, hehehehehe. Intussen kunnen jullie die dijk 2x doien, mooi toch.
 
Hahahahaha, je ben wel een grapjas hoor.
Maar hoe kom je erbij dat ik een FAzer 600 rijd, klopt niks van nml. Ik heb ff een leenmotor maar das de voorloper van de Deauville....ik weet niet eens de naam van dat ding maar goed, het rijdt ff. Ik heb er alleen opgereden van DOorn naar Veenendaal.
Oefenen hoeft verder niet, ik mot die bochten gewoon als een oude lul nemen en dan komt het best goed, hehehehehe. Intussen kunnen jullie die dijk 2x doien, mooi toch.


Voorloper van de Deuville? Dat moet haast een 25KW machine zijn?
En de dijk 2x nemen is geen optie want dan moeten we jouw ergens onderweg een keer tegenkomen?!?!?! Ik neem wel eens risico's maar er zijn grenzen!!!!!

PS ik blijf erbij dat je hem beter had kunnen inruilen. Had je voor die centen van de schade wellicht een nieuwere fiets gehad!

Rollatorrrrrrrrrr

Bijlage: cbr 1100 XX.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan