uitverkoop bij de marechaussee

-hannes-

Die hard MF'er
10 aug 2004
298
0
Tilburg
Een tijdje terug zat ik op marktplaats te kijken voor een zwaardere ktm van 93-96 ongeveer. Kortom zelfde type wat ik nu heb alleen dan geen 350cc maar een 620cc als het effe kan. A fijn na wat zoeken kwam ik een ktm tegen met een km stand van 7000 die die persoon via de domeinen had gekocht. Die motor leek mij wel wat vooral omdat de km stand zo laag is. Kerel opgebeld helaas al verkocht bummer, dus ging ik zelf eens opzoek bij de domeinen. Kwam ik erachter dat afgelopen maandag een kijkdag was naar al die rotzooi die ze daar hebben. En ja hoor ze hadden nog een ktm staan. Dus maandag ik naar soesterberg gekeken naar de motor, kappen waren wel wat bekrast en scheurtjes in het zadel maar alles zat er nog op. Van stuurslot tot claxon en een km stand van 7800. Tja wat ik zoiets waard en wat ga je bieden. Ik een royaal bod van 1213,-euro gemaakt wat mij wel voldoende leek te zijn. En jawel zaterdag een brief thuis datik hem komende week mag ophalen *O* *O*
Zodra ik hem heb opgehaald, ziet er naar uit dat dat vrijdag is zal ik eens foto's posten. Zit helaas nog geen kenteken op, maar dat kun je aanvragen bij de RDW :)
K
avel 6280 Motorfiets, KTM,
kenteken KS-62-20,
bouwjaar 1994,
framenr. VBKEXD402SM701328,
afgelezen km-stand 07.830,
zonder kentekenbewijs.

 
Mooie brommer.. alleen maar goed spul he bij de baas :9

full
 
zaterdag moet ik helaas werken jasper, volgende keer beter.
Maar idd kenteken aanvragen, krijg er papieren bij waarmee dat gaat bij de RDW.
Maar idd ding heeft vrij lang stilgestaan, zit zelfs roest op de ketting. Maja effe schoonmaken nieuwe vloeistoffen ed en gaan met die banaan. :9
 
Zijn bijzondere motoren. 1994 met balansas en oliefilter onder frame!!!!
Best kans dat ze minder vermogen hebben ook.

[edit]

Zit er e-start op? dan zit er een duke I blok onder.
 
klopt viel mij ook al op, hoop natuurlijk van niet maar ach als het zo is dan kan ik daar wel mee leven.
 
las hier laatst dat er nog een bepaald percentage bovenop kwam... dan nog keuren... blabla...maar dan heb je nog steeds een redelijk goeiekoop motortje toch ;)

hannes..wordt eens tijd dat we weer gaan meeten...heb jou ook al 2 jaar niet meer gezien ofzo...

en remschijven roesten al snel idd...had van mn auto de voorvelg erafgehaald, na een half uur zat er al roest op.
 
Hannes, kun je ons op de hoogte houden?
Ik krijg nl. altijd een mailtje voor de verkopen van domeinen, maar ben al een paar jaar van plan om eens te gaan kijken.
Als ik weet dat het de moeite is ga ik misschien ook nog eens _O-
 
Heb wel effe gekeken allicht, compressie ed. Maar ja je mag niet rijden of starten of wat dan ook. Maar goed ik ga even niet uit van gekkigheid met een kmstand van 7800 en bij een overheidsmotor
 
Heb wel effe gekeken allicht, compressie ed. Maar ja je mag niet rijden of starten of wat dan ook. Maar goed ik ga even niet uit van gekkigheid met een kmstand van 7800 en bij een overheidsmotor

Zal wel wat "luier" zijn _O-

suc6 ,ziet er nog goed uit.
 
Ach het rijdt wel goed O-)

Wees maar niet bang dat ze slecht onderhoud gehad hebben want de periodieke beurtjes kregen ze altijd stipt op tijd :Y

Geen E-start maar lekker kicken...

Ohw en hier nog in actie :P

DSCF6158.jpg


 
Laatst bewerkt:
Hallo Oma,

Zo dat is alweer eventjes geleden maar de KTM heeft een kenteken gekregen. Daar moesten natuurlijk wel spiegels en banden voor geregeld worden en een kleine opfris beurt. Maar het is gelukt!!

Nu begint de ombouw naar SM natuurlijk weer en ligt de vering bij lemmens om hem opnieuw af te laten veren want het was een slappe hap nu. Hier iniedergeval wat foto's van de keuringsdag!

74084637.9GxhLRK0.jpg

74084638.c4Zaksqf.jpg

74084642.9xV8NgJR.jpg

74084643.LBURacqx.jpg

74084644.D2YDeb5o.jpg

74084646.KSHoMKca.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan