Update superpole einddempers

Hierbij ff Superpole's op een XT660X :)

Het spulletje als het vers uit de doos komt... alles is netjes bijgeleverd: oversized DB-killers en alle bevestigings materiaal in mooi chrome.
dsc04654qp0.jpg


Een klein uurtje later, na wat passen, draaien, meten etc...
dsc04661jq8.jpg


dsc04660mg7.jpg


dsc04674zt7.jpg


DB killers ?? ...NOT !! (dacht ik hé, 'khad het hok nog niet gestart...)
dsc04659ns6.jpg


dsc04673kh9.jpg


ff een sidekick naar mijn gloednieuw Michelin Pilot Power slofje :)
dsc04668ib2.jpg


dsc04670cw4.jpg


Voor zover ik van Superpole begrepen heb ben ik de 1e met deze dempers voor de XT660X... ik was bang voor een 'proefproject' maar dat viel reuze mee op wat enkele kleine details na.
De 2 bijgeleverde bevestigingsbouten kan je gelijk op sterk water zetten voor ooit eens een ander doeleind... de schroefdraad loopt niet door tot aan de kop en is dus nutteloos, je moet dan ergens 2 m8 (inbus)bouten met volledige draad van 4-5 cm. vandaan halen om de 2 dempers aan het frame te bevestigen met de bijgeleverde beugel(s).
De DB-killers zijn niet voorgeboord om ze in de uitlaatdemper te kunnen borgen... en reken maar dat je die erin wil hebben !! damn, wat een crimineel partijtje heerlijke ******herrie komt daar uit :}
Het eerste proefritje was onder het motto 'who cares ? zo hard kan het toch niet zijn' maar na een heen en weertje door het dorp was er al behoorlijk wat animo bij de brave burgers om per direct een gemeenschappelijke handtekeningactie op touw te zetten 8-)

In de avond was een maat van me gewapend met RVS bouten en diverse DB-killer montage benodigheden genegen om me ff op het betere pad te helpen en in no time zaten de dempers met behulp van de juiste bouten goed vast en met zijn gyneacologisch boorprecisie zaten de DB-killers er netjes in.
Het was laat en de koffie was klaar (= een heel belangrijk item!) dus heb nog geen meter met de killers gereden, mischien morgenavond ff na de dagelijkse verplichting wat werken heet ;) 'kben benieuwd !

Iig smoelen de Superpoles naar mijn bescheiden mening a-p-e-n-g-e-i-l temeer de dempers vrij dicht tegen het frame zitten en nagenoeg ook echt underseat zijn.
De dempers zijn lekker kort en niet al te dik, keerzijde is dat het geluid zonder DB-killers dan ook waanzinnig hard (lees: supergaaf) klinkt maar je naasteliefde(n) én oom agent hier niet zo blij mee zal zijn.
Nu nog de bejubelde achterkant ombouw maar es gaan toepassen ;)
 
heb vandaag de mijne er oplaten zetten door dennis.

echt een superbedrijf kom er met me volgende motor zeker terug *O* *O*
en het geluid is WOW heb de DBkiller er eff in gedaan maar haal em er straks ECHT wel uit :} :}

en dan de fotos

SP_A0033.jpg


SP_A0031.jpg
 
Of ik haal alsnog m'n db-killers eruit... O-) O-)

Wat staat hier nu allemaal...db-killers........
Die moet je er natuurlijk nooit in zetten, heb ze er nooit in gehad en hoor nooit iemand klagen O-)
Rij al anderhalf jaar zo rond. Ik heb nog wel de korte dempers (35cm) die schijnen nog ff heftiger te zijn dan langere. :+
En die dikke 1300 maakt een lekker diep geluid :} :}

 
Laatst bewerkt:
ik wil graag superpole onder mijn bmw..het liefst ovaal carbon,en niet te lang...ik ben opzoek naar een donker diep geluid!!

ik heb nu een laser dou-tech :X
 
Uhm, volgens mij kun je ze zo kort krijgen als het logo van superpole breed is, 1 cm dus.. ;)

Zonder gein, ze verkopen asbakken van uitlaten, dus het kan heel kort. 't Is maar net wat je wil, of beter gezegd, wanneer jij denkt dat je buren teveel last van je gaan krijgen... :D
 
Hierbij ff Superpole's op een XT660X :)

Het spulletje als het vers uit de doos komt... alles is netjes bijgeleverd: oversized DB-killers en alle bevestigings materiaal in mooi chrome.
(Afbeelding)

Een klein uurtje later, na wat passen, draaien, meten etc...
(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

DB killers ?? ...NOT !! (dacht ik hé, 'khad het hok nog niet gestart...)
(Afbeelding)

(Afbeelding)

ff een sidekick naar mijn gloednieuw Michelin Pilot Power slofje :)
(Afbeelding)

(Afbeelding)

Voor zover ik van Superpole begrepen heb ben ik de 1e met deze dempers voor de XT660X... ik was bang voor een 'proefproject' maar dat viel reuze mee op wat enkele kleine details na.
De 2 bijgeleverde bevestigingsbouten kan je gelijk op sterk water zetten voor ooit eens een ander doeleind... de schroefdraad loopt niet door tot aan de kop en is dus nutteloos, je moet dan ergens 2 m8 (inbus)bouten met volledige draad van 4-5 cm. vandaan halen om de 2 dempers aan het frame te bevestigen met de bijgeleverde beugel(s).
De DB-killers zijn niet voorgeboord om ze in de uitlaatdemper te kunnen borgen... en reken maar dat je die erin wil hebben !! damn, wat een crimineel partijtje heerlijke ******herrie komt daar uit :}
Het eerste proefritje was onder het motto 'who cares ? zo hard kan het toch niet zijn' maar na een heen en weertje door het dorp was er al behoorlijk wat animo bij de brave burgers om per direct een gemeenschappelijke handtekeningactie op touw te zetten 8-)

In de avond was een maat van me gewapend met RVS bouten en diverse DB-killer montage benodigheden genegen om me ff op het betere pad te helpen en in no time zaten de dempers met behulp van de juiste bouten goed vast en met zijn gyneacologisch boorprecisie zaten de DB-killers er netjes in.
Het was laat en de koffie was klaar (= een heel belangrijk item!) dus heb nog geen meter met de killers gereden, mischien morgenavond ff na de dagelijkse verplichting wat werken heet ;) 'kben benieuwd !

Iig smoelen de Superpoles naar mijn bescheiden mening a-p-e-n-g-e-i-l temeer de dempers vrij dicht tegen het frame zitten en nagenoeg ook echt underseat zijn.
De dempers zijn lekker kort en niet al te dik, keerzijde is dat het geluid zonder DB-killers dan ook waanzinnig hard (lees: supergaaf) klinkt maar je naasteliefde(n) én oom agent hier niet zo blij mee zal zijn.
Nu nog de bejubelde achterkant ombouw maar es gaan toepassen ;)

Leuke motor :} :}
 
de mijne is dan net iets korter volgens mij 30 of 32cm:+

We hebben het hier over dempers he!!!!!!!! :+ :+


Ik heb natuurlijk al een setje oudjes, rij er al een poosje mee rond, heb ff gekeken op de vorige pagina, zie het ja, de jouwe is echt superkort, jammer dat ze die toen niet hadden. :} :} :} :} :} :} Ben nog steeds wel erg blij hoor met de mijne!
 
Laatst bewerkt:
Mooie dempers allemaal!

Als ik genoeg geld overhou na aanschaf van een racefiets en WP-veren dan ga ik ervoor.....

Maar ja dat schiet natuurlijk niet op, er komt elke keer een andere uitgave tussendoor en het blijft een hoop geld. Helemaal in verhouding tot de aanschafprijs van mn motortje.
 
Hierbij ff Superpole's op een XT660X :)

Het spulletje als het vers uit de doos komt... alles is netjes bijgeleverd: oversized DB-killers en alle bevestigings materiaal in mooi chrome.
(Afbeelding)

Een klein uurtje later, na wat passen, draaien, meten etc...
(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

DB killers ?? ...NOT !! (dacht ik hé, 'khad het hok nog niet gestart...)
(Afbeelding)

(Afbeelding)

ff een sidekick naar mijn gloednieuw Michelin Pilot Power slofje :)
(Afbeelding)

(Afbeelding)

Voor zover ik van Superpole begrepen heb ben ik de 1e met deze dempers voor de XT660X... ik was bang voor een 'proefproject' maar dat viel reuze mee op wat enkele kleine details na.
De 2 bijgeleverde bevestigingsbouten kan je gelijk op sterk water zetten voor ooit eens een ander doeleind... de schroefdraad loopt niet door tot aan de kop en is dus nutteloos, je moet dan ergens 2 m8 (inbus)bouten met volledige draad van 4-5 cm. vandaan halen om de 2 dempers aan het frame te bevestigen met de bijgeleverde beugel(s).
De DB-killers zijn niet voorgeboord om ze in de uitlaatdemper te kunnen borgen... en reken maar dat je die erin wil hebben !! damn, wat een crimineel partijtje heerlijke ******herrie komt daar uit :}
Het eerste proefritje was onder het motto 'who cares ? zo hard kan het toch niet zijn' maar na een heen en weertje door het dorp was er al behoorlijk wat animo bij de brave burgers om per direct een gemeenschappelijke handtekeningactie op touw te zetten 8-)

In de avond was een maat van me gewapend met RVS bouten en diverse DB-killer montage benodigheden genegen om me ff op het betere pad te helpen en in no time zaten de dempers met behulp van de juiste bouten goed vast en met zijn gyneacologisch boorprecisie zaten de DB-killers er netjes in.
Het was laat en de koffie was klaar (= een heel belangrijk item!) dus heb nog geen meter met de killers gereden, mischien morgenavond ff na de dagelijkse verplichting wat werken heet ;) 'kben benieuwd !

Iig smoelen de Superpoles naar mijn bescheiden mening a-p-e-n-g-e-i-l temeer de dempers vrij dicht tegen het frame zitten en nagenoeg ook echt underseat zijn.
De dempers zijn lekker kort en niet al te dik, keerzijde is dat het geluid zonder DB-killers dan ook waanzinnig hard (lees: supergaaf) klinkt maar je naasteliefde(n) én oom agent hier niet zo blij mee zal zijn.
Nu nog de bejubelde achterkant ombouw maar es gaan toepassen ;)



jij hebt leuk dingetjes erop gezet ... wat een bike man .. :9~ :9~ :9~


very nice indeed 8-)
 
vandaag 1tje gezien zone GP demper op een stunt motor van gofast :9~

stunt rijders hadden wel lef op gewoon een zand ondergrond stunten
 
heb vandaag de mijne er oplaten zetten door dennis.

echt een superbedrijf kom er met me volgende motor zeker terug *O* *O*
en het geluid is WOW heb de DBkiller er eff in gedaan maar haal em er straks ECHT wel uit :} :}

en dan de fotos

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Ben er vandaag geweest en we hebben het nog ff over jou gehad, want kzag je originele demper liggen :) ziet er mooi uit zo hor 8-)

Heb een titanium demper van 40 cm op mn sv laten zetten. Wat een
knallen komen daar uit zeg! gruwelijk gewoon! :9~ })
 
Ff een vraagje tussendoor.

Kan je bij superpole ook terecht voor linkpijpjes om de boel passend te maken. Stel ik wel een stel Akra's op mn motor zetten, maar die worden niet geleverd voor mijn model.
 
Ff een vraagje tussendoor.

Kan je bij superpole ook terecht voor linkpijpjes om de boel passend te maken. Stel ik wel een stel Akra's op mn motor zetten, maar die worden niet geleverd voor mijn model.
`

ja dat kunnen ze 8-)

langs gaan is natuurlijk beter ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan