Update superpole einddempers

"Clubmeetings" zijn bij Superpole altijd op zaterdag.. Althans, dat stond op een a4-tje wat op de wc hing... A man has got to do, what a man has got to do

Ik moet komende week waarschijnlijk toch in de buurt zijn, zal er wel even een kop koffie gaan drinken daar en het op het woord gooien...


en al wat weten te regelen ??? :?
 
ik neem mijn video camera ook mee .... en de digitale cam gaat ook natuurlijk mee

kunne we een leuk fimpje maken en wat poser foto's :9~ :9~ :9~ ;)
 
Gelukkig, mijn dementie is een keer vergeten zichzelf aan mij te koppelen... Vandaag even langs geweest en het leek ze een leuk idee... In de "Waar is wat te doen" sectie van die forum heb ik even een nieuw draadje opgestart.

*KLIK*
 
Ik had er al een 4 in 1 onder zitten in plaats van de orginele. Dus bij mij niet op de orginele bochten.

Als je de 16e mee gaat kun je meteen informeren naar de mogelijkheden.
:}

Mag ik daaruit concluderen dat JIJ ook mee gaat en dat jouw voorkeur ook 16 september is?
 
komende zaterdag hoop ik ook tot het Superpole-gilde te behoren :9

ik zal ook een filmpje met het geluid online zetten :Y (het originele geluid heb ik net vast opgenomen ter vergelijk) :W
 
komende zaterdag hoop ik ook tot het Superpole-gilde te behoren :9

ik zal ook een filmpje met het geluid online zetten :Y (het originele geluid heb ik net vast opgenomen ter vergelijk) :W

En ga je dan ook weer met ons mee in september om gezellig (nog) een kop koffie te drinken daarzo?? Hoe meer, hoe beter lijkt me zo...
 
Vandaag kreeg ik onderstaande mail van Superpole;

Beste Motorrijders,

Wegens een gunstige inkoop van Poppy materiaal kunnen wij u 10% korting op de Poppy dempers bieden!
Graag laten wij u meegenieten van onze voordelige inkoop in de weken:
35: is vanaf maandag 28 augustus
36: is vanaf maandag 4 september

--------------------------------------------------------------------------------

GOEDGEKEURDE DEMPERS!!!
We hebben voortaan ook een hele lijn goedgekeurde dempers!
Kijk eens op onze prijslijst voor de types.

--------------------------------------------------------------------------------

De Superpole Exhausts website is weer vernieuwd met:
- Recente fabrieksbezoeken van clubs
- Veel mooie foto's in de Gallery-pagina
- Interessante links op de Link-pagina


Veel plezier met lezen, wellicht tot binnenkort en anders nog een fijne zomer toegewenst!
Met vriendelijke groeten,
Dennis,


SUPERPOLE Exhausts bv
www.superpole.nl
info@superpole.nl
 




060812170737dl9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zoals een tijdje geleden al beloofd ook een piccie van mijn nieuwe dempers. Ze zitten er nu een maandje onder en ben er super blij mee! :Y
Misschien dat dat gevoel bij m'n buren iets minder is.....
Heerlijk dat geluid!!!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan