Update superpole einddempers

full


geluids fragment komt eraan moet er nog een paar maken }) }) }) }) }) })
 
Volgens mij hebben ze het tegenwoordig druk bij Superpole.... Afgelopen zaterdag langsgeweest om onder mijn VFR een uitlaatje te laten hangen. Uiteindelijk voor Superpole gekozen omdat de meeste dubbele pijpen naar mijn idee te ver achteruit staken, de Staintune via het buitenland moest komen, de Laser zo standaard was en hier gewoon te kiezen was hoe je het wou hebben en ook welk materiaal...

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben over de gehele gang van zaken. Ze hebben er overduidelijk hun best op gedaan om iets eronder te leggen wat ik mooi vind en niet hun kassa... Er werd me ook duidelijk gezegd dat ik bij eventuele problemen altijd langs kon komen... Tja, dat lukt niet bij menig dealer of uitlaat uit het buitenland...

Voor mij is het duidelijk; de problemen die Superpole vroeger volgens enkelen gehad zou hebben, zijn duidelijk verdwenen!

Natuurlijk even pronken met wat piccies:

IMG_2887.sized.jpg


IMG_2890.sized.jpg


IMG_2891.sized.jpg


IMG_2893.sized.jpg


En het geluid.... :9~ :9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik zie op de website staan dat er modellen in ontwikkeling zijn die gekeurd zijn. Zijn de huidige modellen gekeurd ? Geeft dit geen problemen als je met een ongekeurde demper rondrijdt ?Ook het "lipje" waar de middenbok tegen rust ?

Ook dat lipje maken ze eraan, je kan er ook voor kiezen om de dempers onder een andere hoek te zetten, bij mij zijn ze iets schuiner gezet.

full




Kan iemand mij het verschil vertellen tussen een lange demper en een korte behalve dan het optische??
 
Korte demper maakt meer herrie :9

Langere demper geeft meer vermogen naar het middengebied als je een hele korte demper neemt dan krijg je meer vermogen in het bovengebied. (ooit eens ergens gelezen over een motogp machine).
 
Heb van superpole vandaag stille demper gekregen zo'n goedgekeurde
(ivm met oefenen in de buurt van bewoond gebied en niet gelijk politie op me dak willen hebben) en die werkt echt goed. Hij is gewoon ECHT stil *O*


nou hoef ik geen 30 min meer te rijden om te kunnen oefenen
*O*
 
ff klikken .....

http://rapidshare.de/files/27012863/MOV03782.MPG.html

http://rapidshare.de/files/27013456/MOV03788.MPG.html


dit het geluid van mijn uitlaatje O-) O-)


ik heb mijn uitlaat sins dinsdag , ik kwam daar aan en werd echt goed geholpen .
ik heb alle type uitlaten bij mijn motor gehouden en titanium was het mooist en die heb ik er gelijk op laten zetten
het is een leuk gezellig bedrijfje wat veel variatie heeft kwa uitlaten :Y

toen ik er weg reed stonden ze allemaal te zwaaien .
ik vind het een top bedrijf en ze hebben goed werk geleverd
:Y

de foto's staan hier boven al de witte cbr en op de vorige pagina
}) :Y
 
Laatst bewerkt:
Ook het "lipje" waar de middenbok tegen rust ?

Bij sommige modellen heeft de uitlaat inderdaad een uitsteeksel waar de middenbok tegenaan komt. Het Superpole verloopstuk heeft dan ook zo'n uitsteeksel zodat je de middenbok gewoon kunt laten zitten. Ik spreek hier even over de CBR600 omdat ik het van dit model zeker weet (genoeg geleverd), maar neem aan dat het bij andere modellen-met-middenbokuitsteeksel net zo is.

Greetz, Noud
 
Heb er 2 weken geleden voor m'n TDM ook nieuwe dempers op laten zetten. Kan niet anders zeggen dan dat het er super uitziet en klinkt! *O*

Maar misschien denken m'n buren er anders over... O-)

Binnenkort komen de piccies
 
Volgens mij hebben ze het tegenwoordig druk bij Superpole.... Afgelopen zaterdag langsgeweest om onder mijn VFR een uitlaatje te laten hangen. Uiteindelijk voor Superpole gekozen omdat de meeste dubbele pijpen naar mijn idee te ver achteruit staken, de Staintune via het buitenland moest komen, de Laser zo standaard was en hier gewoon te kiezen was hoe je het wou hebben en ook welk materiaal...

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben over de gehele gang van zaken. Ze hebben er overduidelijk hun best op gedaan om iets eronder te leggen wat ik mooi vind en niet hun kassa... Er werd me ook duidelijk gezegd dat ik bij eventuele problemen altijd langs kon komen... Tja, dat lukt niet bij menig dealer of uitlaat uit het buitenland...

Voor mij is het duidelijk; de problemen die Superpole vroeger volgens enkelen gehad zou hebben, zijn duidelijk verdwenen!

Natuurlijk even pronken met wat piccies:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

En het geluid.... :9~ :9~ :9~ :9~


Ziet er goed uit! Ben alleen benieuwd hoeveel beter het zou staan als je spatbord eraf sloopt en het kenteken tussen de dempers plaatst... :9
 
Ziet er goed uit! Ben alleen benieuwd hoeveel beter het zou staan als je spatbord eraf sloopt en het kenteken tussen de dempers plaatst... :9

Dan moet ik de kentekenplaat halveren, of die Superpoles verdwijnen half achter de kentekenplaat... En vinden we dat mooi??? ;)

Laat ik het maar zo houden...
 
ff klikken .....

http://rapidshare.de/files/27012863/MOV03782.MPG.html

http://rapidshare.de/files/27013456/MOV03788.MPG.html


dit het geluid van mijn uitlaatje O-) O-)


ik heb mijn uitlaat sins dinsdag , ik kwam daar aan en werd echt goed geholpen .
ik heb alle type uitlaten bij mijn motor gehouden en titanium was het mooist en die heb ik er gelijk op laten zetten
het is een leuk gezellig bedrijfje wat veel variatie heeft kwa uitlaten :Y

toen ik er weg reed stonden ze allemaal te zwaaien .
ik vind het een top bedrijf en ze hebben goed werk geleverd
:Y

de foto's staan hier boven al de witte cbr en op de vorige pagina
}) :Y
Mag ik vragen wat dat nou gekost heeft? Dus inclusief montage en andere bijkomende kosten?

Weet je toevallig ook of ze E-keur zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan