Update superpole einddempers

full
 
Woei! Verrekte mooi zeg!!

Mooiste van alles: Ik "krijg" ze binnenkort ook onder mijn VFR.... Dus tegen die tijd zal ik ook nog wel wat piccies schieten cq. plaatsen hierzo..

Wel tevreden over het geluid enzo?
 
Laatst bewerkt:
Woei! Verrekte mooi zeg!!

Mooiste van alles: Ik "krijg" ze binnenkort ook onder mijn VFR.... Dus tegen die tijd zal ik ook nog wel wat piccies schieten cq. plaatsen hierzo..

Wel tevreden over het geluid enzo?

het geluid??? dat is in samenwerking met een k&n filtertje , zeg maar .... hard }) }) }) *D
 
het geluid??? dat is in samenwerking met een k&n filtertje , zeg maar .... hard }) }) }) *D

Ze zitten bij mij onder een XJR 1300 SP(2x35cm), vind het helemaal niet echt hard zonder db-killer, is goed te doen en zonder dat je er zelf last van hebt (tis minder als je er achter zit maar daar heb je geen last van O-) )

full
 
Ff een schopje, ben nog steeds hard aan het sparen, maar wil wel ervaringen lezen en foto's zijn. Maar vooral ut geluid horen! Dus uploaden die shizzle!
 
Ik zal vanavond een langer fragment posten. De memory card was vol! Stonden nog fotos op van 3 zomers geleden! Ik gooi hem dan ff leeg en dan neem ik een nieuw fragment op!
 
jajaj oma daaaaaaaaaaaggggggggggggg


he mensjes ik ga morgen er naar toe om eens te kijken wat ze kunnen fiksen voor mijn cbr })

ik zelf zat aan twee dempers te denken links en rechts , en dan 110 breed en 500 lang , maar wat zal mijn keuze worden , wit carbon of titanium ....
????????

tips of suggesties zijn welkom ;)
 
Kheb een vraagje.

ik ben aan het kijken om een superpole te monteren op m'n fazer 600 '02. Heb daarnet eens gekeken op de website en naar m'n bike.

Wat me opvalt is dat op de website enkel de dempers staan, terwijl er op mijn fazer nog een stuk buis aan de std demper vastzit. Hoe zit dat daarmee ? Wordt dit meegeleverd, of kan de standaart demper op een of andere manier losgemaakt worden van die buis. Ik zie iig geen vijzen oid zitten, enkel onderaan waar die buis aan de collector komt.
 
Kheb een vraagje.

ik ben aan het kijken om een superpole te monteren op m'n fazer 600 '02. Heb daarnet eens gekeken op de website en naar m'n bike.

Wat me opvalt is dat op de website enkel de dempers staan, terwijl er op mijn fazer nog een stuk buis aan de std demper vastzit. Hoe zit dat daarmee ? Wordt dit meegeleverd, of kan de standaart demper op een of andere manier losgemaakt worden van die buis. Ik zie iig geen vijzen oid zitten, enkel onderaan waar die buis aan de collector komt.


dat zit erbij en dat kan volledig aangepast worden ;)
 
Ik zie op de website staan dat er modellen in ontwikkeling zijn die gekeurd zijn. Zijn de huidige modellen gekeurd ? Geeft dit geen problemen als je met een ongekeurde demper rondrijdt ?

dat zit erbij en dat kan volledig aangepast worden

Ook het "lipje" waar de middenbok tegen rust ?
 
jajaj oma daaaaaaaaaaaggggggggggggg


he mensjes ik ga morgen er naar toe om eens te kijken wat ze kunnen fiksen voor mijn cbr })

ik zelf zat aan twee dempers te denken links en rechts , en dan 110 breed en 500 lang , maar wat zal mijn keuze worden , wit carbon of titanium ....
????????

tips of suggesties zijn welkom ;)

Tsja het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar aangezien je het vraagt...

Titanium vind ik veruit het mooist!
:9
 
Tsja het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar aangezien je het vraagt...

Titanium vind ik veruit het mooist!
:9

heheh thanx ;)

hehehe ik heb een titanium erop laten leggen }) }) }) }) }) })
wat een geluidje ............... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

piccie's komen eraan .. *O* *O* *O* ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan