Vandaag weeralarm - wie is er op de motor?

Weeralarm = lekker rustig op de weg! als je tussen de buien door rijd gaat het prima.
 
Ik had net nog rijles. :P

Laatste half uur hoosbui met onweer gehad. Lig ik niet echt van wakker, gewoon doorrijden. :Y Mijn medelesser was er blijkbaar wel van onder de indruk want hij reed steeds stijver en langzamer naar mate het ging regenen. Het was overigens voor beiden de laatste les voor AVD examen, dus ik hoop voor 'm dat het straks iets beter weer is. :X
 
Ik heb er net in gereden van werk naar huis.
Vind het altijd wel verkoelend rijden in de regen om 1 of andere reden.

Nadeel is dat mijn pak niet waterdicht is. -O-
 
Was ik maar op de motor. Nu moet er op de fiets in een t-shirtje doorheen. :)
 
H'm..

Ik ben op de motor en ben zo lomp geweest mijn doorwaaijas aan te trekken. Ik ben bang dat het straks een doorregen-jas zal zijn.. :(
Trek er gelijk niets onder aan hoef je je thuis alleen nog maar af te drogen en voila je bespaart jezelf een douche beurt.
images
 
Ik ben op de motor, gelukkig vanmorgen weerbericht bekeken en dus regenpak meegenomen. Voor mij is het 50km enkele reis. Als het slecht weer is heb ik een goed excuus om eerder weg te gaan op het werk :)

Met regen rijdt ik gewoon motor, windstoten en onweer vind ik vervelender.
 
Ok, dat wordt zeiknat worden dus. Nou ja, is ook niet erg - mijn pak en helm kunnen wel een was beurt gebruiken.
 
Ik ben op de motor, gelukkig vanmorgen weerbericht bekeken en dus regenpak meegenomen. Voor mij is het 50km enkele reis. Als het slecht weer is heb ik een goed excuus om eerder weg te gaan op het werk :)

Met regen rijdt ik gewoon motor, windstoten en onweer vind ik vervelender.
Dan zou ik nu maar vast vertrekken.

WAARSCHUWING EXTREEM WEER: Vandaag grote kans op zwaar onweer en zeer zware windstoten
Waarschuwing extreem weer: In het gehele land is er vandaag een grote kans (60-80%) op zware onweersbuien. De zwaarste buien trekken waarschijnlijk over de oostelijke helft van het land. De buien gaan vergezeld van zware tot zeer zware windstoten (tot circa 100 km/uur), hagel en overvloedige neerslag. De buien zullen in de loop van vanavond het noordoosten van het land verlaten.
Daarnaast wordt het met 30 tot 32 graden in de oostelijke helft van het land nog tropisch warm.
 
Ik woon woon/werk in het westen van NL gelukkig, en denk rond 3 uur weg te gaan.
 
Aangezien ik mijn auto zaterdagnacht TL heb gereden, vandaag gewoon op de motor op't werk. Zojuist even naar de dokter geweest i.v.m. die crash (niks aan de hand, overigens), en toen belde mijn ma dat ik de motor maar even bij m'n ouders thuis moest komen zetten en hun auto kon lenen. Die heb ik nu dus bij me :)
 
Hmpf, had vanochtend ook niet opgelet. Nu moet ik vanmiddag ook met de motor naar huis. Zal wel loslopen, echter moet ik bij thuiskomst het ding weer poetsen :(
 
gewoon op de motor hoor(hoe moet ik anders op mijn werk komen? )

laatste stukje een dikke hoosbui,dan is een doorwaai jas toch niet zo prettig -O-

regenwater was gewoon warm, dat dan weer wel

en het lijkt hier in groningen wel nacht, zo donker is het nu :o
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen zou ik even naar een auto gaan kijken op de motor, zag er wel wat bewolkt uit, maar niet zo heel erg.
Waren goed en wel 5 minuten weg, en draaide net de snelweg op toen het er met bakken en bakken uit kwam. Toch maar even gescholen bij het tankstation, en toen weer richting huis gereden toen het redelijk droog was.

Kan wel tegen regen, maar dit was gewoon onverantwoordelijk om te gaan rijden...
 
Van horen zeggen is het een ravage in Hengelo... dus lekker boompjes ontwijken :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan