Wat loop je nou te blatenWATeenGEK goed bezig is waar ook dat ook nog.
Het lijkt wel of jullie er niets omgeven, maar 1 steentje en niet gezien hebben daar ligt je.
Beginnen met aan de snelheid te houden en stoppen met klaverblad races...Er moet IETS zijn wat wij kunnen doen we zijn dan wel in de minderheid maar ik weet 100% zeker dat ook veel NIETmotorrijders voor een alternatief zijn i.p.v. vangrails.
start de wij-willen-motor-vriendelijke-vangrails-door-heel-nederland hyves op en zorg voor zo veel mogelijk leden!
(dit helpt misschien echt, ons is het al gelukt meet meer feesten in de haarlemmermeer! ( haarlemmermeer-is-dood-hyves ) en dit heeft echt nut gehad
wie weet
Waarom denk je dat je het de laatste 10 jaar steeds vaker hoort?ik zeg ook niet dat ze geen goed werk leveren. Maar ik als ik de reacties zo leest denk ik van:
O daar heb je iemand en die wuift me naar de MAG.
Wat ik bedoel is dat er soort landelijk actie gehouden moet worden desnoods samen met de MAG om de regering nog een keer wakker te schudden. Is toch niet verkeerd? Ik blaat niet valt me gewoon op dat er zo weinig mee gedaan wordt. De MAG kan ook niet alles realiseren daar hebben ze hulp voor nodig. Maar niet alleen van de leden maar ook van de regering zelf.
Ik weet niet precies hoelang ze bezig zijn, maar de laatste 10 jaar hoor ik het steeds vaker.
Zondag 22 april 2007 is de eerste officiële motorvriendelijke vangrail langs een rijksweg feestelijk onthuld. Dit gebeurde in het knooppunt Holendrecht Zuid (A9/A2) door Max de Groot, hoofdingenieur-directeur van Rijkswaterstaat Noord-Holland, Martin de Graaff, KNMV-directeur en Nico Perk, MAG-voorzitter in het bijzijn van vele motorrijders.
De MAG heeft zich jaren ingezet voor meer motorvriendelijke geleiderails en heeft in 2005 de toezeggingg gehad van toenmalig verkeersminister Karla Peijs dat er een begin zou worden gemaakt met het aanpassen van de bestaande rails. De minister heeft in 2005, tijdens een overleg met de Tweede Kamer de toezegging gedaan samen met de motorrijders in kaart te brengen op welke punten langs de Nederlandse wegen moet worden begonnen met het motorvriendelijk maken van vangrails. De minister zei tegen de Tweede Kamer: "Ik wil u graag toezeggen dat er nu inderdaad iets gaat gebeuren. Dat als de MAG zegt 'die bochten moet je aanpakken' dat we dat ook inderdaad gaan doen."
Sinds de toezegging van de minister is intensief samengewerkt door Rijkswaterstaat en de MAG en de KNMV. Dit heeft geresulteerd in het opstellen van criteria voor geleiderails, aan de hand waarvan wegbeheerders kunnen bepalen waar en op welke termijn de bestaande vangrail dient te worden voorzien van een onderplank die dient als motorrijdersbescherming.
Okay gevaar hoort erbij met het motorrijden maar wij vragen ook niet om bij de eerste vangrail waar we tegenaan knallen dood te gaan?
god, wat hou ik toch van de nederlandse kiezerWaarom denk je dat je het de laatste 10 jaar steeds vaker hoort?
\[edit]
Even uit het linkje dat ik al eerder gepost hebat moet er dan nog wakker geschud worden in de regering
Waarom denk je dat je het de laatste 10 jaar steeds vaker hoort?
\[edit]
Even uit het linkje dat ik al eerder gepost hebat moet er dan nog wakker geschud worden in de regering
Als je daarvan al zo schrikt dat je op je bek gaat, waarom rijd je dan motorWATeenGEK goed bezig is waar ook dat ook nog.
Het lijkt wel of jullie er niets omgeven, maar 1 steentje en niet gezien hebben daar ligt je.