VD Goorbergh niet in Imola :(

Ik hoorde een commentator ven eurosport zeggen dat petronoas met o.a jurgen in gesprek zou zijn.
Ik hoop toch voor jurgen dat hij hier niet terecht komt, die FP1 is geen winner.
 
Ik hoorde een commentator ven eurosport zeggen dat petronoas met o.a jurgen in gesprek zou zijn.
Ik hoop toch voor jurgen dat hij hier niet terecht komt, die FP1 is geen winner.
Ter vegelijking ,Proton in het 500cc tijdperk.

Maarre,lijk mij helemaal zo verkeerd nog niet.
Jurgen op een sbk-topfiets..hmmmmm de verwachtingen zijn te groot,niet op een FP1.
 
Ik hoorde een commentator ven eurosport zeggen dat petronoas met o.a jurgen in gesprek zou zijn.
Ik hoop toch voor jurgen dat hij hier niet terecht komt, die FP1 is geen winner.

Die FP1 is geen winner???
Jurgen wel dan??
Dus dat past prima. Waarom niet.
Is wel een SBK fiets waar je wel de superpole mee kunt halen he..... *D
 
Laat Jurgen svp nooit op de Petronas gaan rijden. Krijgen we weer het eeuwige gezeur (en discussies) dat het aan het materiaal ligt.
En daar ligt het dan ook aan. Jurgen verdient beter dan een FP1.
Dat ding is te zwaar en underpowered en gaat het gewoon niet redden.
 
Wil Jurgen nog een paar jaar voor Jan L** mee rijden dan moet ie inderdaad op die Petronas gaan rijden. Dat ding komt werkelijk één cilinder te kort en het daarbij behorend vermogen. Waarom is Jurgen verdomme altijd veroordeeld tot die klote brommers. Geef die man nou eens één of twee jaar topmateriaal. Zeker weten dat ie vooraan rijdt.
Fogarty als teambaas....................
 
Tssss, die duc-rijders kunnen op de dijken ook al zo slecht tegen hun verlies. :+
Nee, je ziet het precies verkeerd ... iedereen wil bewijzen dat Duc rijders niet kunnen rijden :P

[me]Joris heeft er al een paar, die dat probeerden, voor z'n neus van hun fiets zien stuiteren :+ [/me]
 
Of zijn de coureurs misschien beter? Wie zal het zeggen. Feit is dat als we winnen dan komt het doordat we een geweldige coureur hebben, maar als hij/zij verliest dan komt het omdat hij/zij slecht materiaal had.

Feit is dat jouw mening niet altijd ook een goede weergave van de feiten hoeft te zijn.
 
In het WKSupersport kan je alleen maar winnen als je de beste motor bezit.

Buy the way:
Die Aussie zijn toch ook wel heel goed hoor,de perfectie heeft dit jaar de Titel in het WKSupersport binnengehaald.
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe de nieuwe Ten Kate-rijders het in 2005 zullen gaan doen,met name die Jappannees *D
 
In het WKSupersport kan je alleen maar winnen als je de beste motor bezit.

Buy the way:
Die Aussie zijn toch ook wel heel goed hoor,de perfectie heeft dit jaar de Titel in het WKSupersport binnengehaald.
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe de nieuwe Ten Kate-rijders het in 2005 zullen gaan doen,met name die Jappannees *D
:^
Blijkt al een aantal jaren op rij dat de Ten Kate Honda's nagenoeg onverslaanbaar zijn. Ongeacht wie erop zat ...

Niet dat ik daarmee wil zeggen dat Vermeulen, Muggeridge, Parkes en Foret prutsers zijn. Het zijn allemaal uitstekend coureurs. Alleen zou Foret iets vaker voor zich moeten kijken :+

Dus IMHO zijn het zeer goede coureurs, op de beste motor.
 
ik denk dat yamaha zich wel heeft gerealiseerd dat ze te kort komen op honda.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de aanpassingen aan de R6 voor 2005, zie je duidelijk dat de tekortkomingen van de R6 tov de honda in het wss zijn aangepakt.
Zo hebben de conventionele voorpoten plaats gemaakt voor usd-poten, welke meer gevoel en een betere stugheid moeten veroorzaken, was toch een van de veelgehoorde klachten van JvdG afgelopen seizoen.
Daarnaast hebben de conventionele klauwen plaats gemaakt voor radiale remklauwen, of dit gericht is op het remgedrag, of puur op het feit dat iedereen en alles tegenwoordig radiale remmen heeft weet ik niet, maar ze zullen vast niet voor niks geplaatst worden.
En heeft de nieuwe R6 grotere gasklephuizen met aangepaste injectoren, voor meer vermogen bovenin, ook een van de punten waarop je zag dat de honda's winst pakten.

De vraag blijft echter op deze aanpassingen aan de productie R6 ook omgezet kunnen worden in vooruitgang van de raceversie. Een ding lijkt echter wel zeker, en dat is dat JvdG er niet van zal profiteren.
 
:^
Blijkt al een aantal jaren op rij dat de Ten Kate Honda's nagenoeg onverslaanbaar zijn. Ongeacht wie erop zat ...

Niet dat ik daarmee wil zeggen dat Vermeulen, Muggeridge, Parkes en Foret prutsers zijn. Het zijn allemaal uitstekend coureurs. Alleen zou Foret iets vaker voor zich moeten kijken :+

Dus IMHO zijn het zeer goede coureurs, op de beste motor.
De druk voor de volgende 'ten Kate coureurs' wordt wel groot..winnen wordt een 'must'..m.a.w., als je met een 'ten Kate Honda' niet kunt winnen dan ben je geen grote ;)
 
Of is het:
Als je in het WSS wint dan zit je op de beste motor.

ofwel:
Wat was er eerder, de kip of het ei?
Hoe ben jij ter wereld gekomen....uit een ei :? ....vast wel..........waar kwam die ei vandaan :? ...........uit een Ducati :? .......vast wel....weinig inhoud :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan