Veilig (voor de oren) muziek luisteren

Ziet er goed uit :)

Dat heb ik ook in gedachte alleen zonder versterker, ik moet nog even goede/harde/platte speakers vinden... en dan koop ik idd een remote met grote knoppen om die ipod te bedienen (kan die droog in mn zak blijven)

Kan niet wachten tot het weer wat warmer wordt... onee eerst nog sneeuw... raar weer.
 
De speakertjes die ik gebruikt heb zijn eigenlijk gewone speakertjes. Het harde kapje ervoor is een stukje expirimenteer print. Dat is hard en er zitten voldoende gaatjes in om het geluid door te laten. Met het speakertje als mal netjes op maat zagen en vastplakken.
 
Ik heb op dit moment kotelefoon speakers er in maar ik vindt dat ze toch niet hard genoeg kunnen... Nou heb ik nog wel een (oud) eindversterkertje liggen op 12v, dat moet ik nog even testen, die past wel onder mijn zadel naast mn accu. Maar met slechte speakers wordt dat natuurlijk nog niks.

Ik denk dat een versterker toch wel belangrijk is. Een ipod geeft gewoon niet genoeg stroom voor een fatsoenlijke koptelefoon of speaker setje(zonder eigen voeding)

kwam ik ook dit tegen FIIO-E6. Veel goede recenties... leuk ding om te hebben maar het is geen 12v volgens mij dus dat wordt weer vervelend om aan te sluiten...

Dus alle leuke adresjes voor platte speakers en kleine versterkers blijven welkom... ik knutsel nog even verder :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan