Verkeer(d)sbord ?

Lekker actueel>
Afbeelding033.jpg
 
Nou zeg... snelheid en lawaai binnen de perken houden, ok maar niet meer in groepen rijden?
Snap ik prima als je 1. ziet wat voor idioot grote groepen sommige mensen in willen rijden en 2. ziet wat voor capriolen groepen uithalen om maar bij elkaar te blijven.

Komt bij het macho gedrag dat je vaak in groepen ziet, de drang om te laten zien dat je een grotere tuinslang hebt dan degene op de motor naast je.
 
't Is altijd typisch dat de mensen die het minste geluid horen er het hardst over klagen.
Miljoenen mensen wonen in een lawaaistad waar ze continu verkeer horen. En de mensen die 3 keer per jaar iets horen klagen er over. Het echte probleem is natuurlijk dat de wegbeheerder naar die ondemocratische wensen luistert.
 
't Is altijd typisch dat de mensen die het minste geluid horen er het hardst over klagen.
Miljoenen mensen wonen in een lawaaistad waar ze continu verkeer horen. En de mensen die 3 keer per jaar iets horen klagen er over. Het echte probleem is natuurlijk dat de wegbeheerder naar die ondemocratische wensen luistert.
Mwoah. Zelf opgegroeid naast zo'n populaire motorroute. Indien je buiten een paar minuten een telefoongesprek of gesprek moet staken omdat je elkaar simpelweg niet meer verstaat (50 meter van de weg af) dan mogen ze wat mij betreft die gigantische groepen aanpakken. En vooral de open pijpen. Leuk hoor, maar niet 12 uur lang op iedere dag met een zonnetje...
 
Ik woonde vroeger in de buurt van de vliegbasis Leeuwarden. Het is mooi dat nu niet de hele dag Russische tanks lawaai maken. Maar die F16s zijn wel luid. Ik weet nog de nieuwe motoren moesten getest worden ooit. En mijn bejaarde buurman had opgebeld van dat test je maar boven de Noordzee.
Hoe dan ook als je naast een weg of vliegveld woont, dan heb je de kans op lawaai. Je zou flitspalen kunnen neer zetten langs de weg. Maar dan kom je nog steeds niet af van die racefietspeloton. Het is niet makkelijk.
 
't Is altijd typisch dat de mensen die het minste geluid horen er het hardst over klagen.
Miljoenen mensen wonen in een lawaaistad waar ze continu verkeer horen. En de mensen die 3 keer per jaar iets horen klagen er over. Het echte probleem is natuurlijk dat de wegbeheerder naar die ondemocratische wensen luistert.
Als je er voor kiest in een stad te wonen dan weet je dat daar veel verkeer en geluid is.
Als je er voor kiest om op het platteland te wonen dan kies je vaak voor de rust. Dan is het goed irritant als die 12 uur per dag verneukt wordt door een stel apaten die overal in de 3e versnelling rijden met 50 tegelijk met open uitlaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan