Verkeer(d)sbord ?

Geen bord, maar wel leuke naam voor een kledingzaak:
[afbeelding]
Ik ben ooit eens een verhaal tegen gekomen van iemand die hier iets gekocht had (Zitten in de VS bijna op iedere straathoek) en bij het zien van zijn creditcard afschrift zich de tandjes schrok omdat er een aardig bedrag was afgeschreven door een bananen republiek!

Hij/zij was even vergeten dat er geshopt was in de VS...
 
Ik ben ooit eens een verhaal tegen gekomen van iemand die hier iets gekocht had (Zitten in de VS bijna op iedere straathoek) en bij het zien van zijn creditcard afschrift zich de tandjes schrok omdat er een aardig bedrag was afgeschreven door een bananen republiek!

Hij/zij was even vergeten dat er geshopt was in de VS...
Leek me inderdaad geen goedkoop zaakje. Inderdaad even schrikken want komt pas een maand later binnen.
 
Kwam een collega "Oldtimer" tegen met een mooi kenteken op z'n wagen.

full
 
Ik kwam onderstaande borden tegen, hoewel niet helemaal duidelijk, kijken of het van de week wel wil lukken. Rechtdoor is eenrichtingsweg maar de verplichte rijrichting is linksaf, maar daar is het verboden in te rijden.

2014-12-29%2023.18.31.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam onderstaande borden tegen, hoewel niet helemaal duidelijk, kijken of het van de week wel wil lukken. Rechtdoor is eenrichtingsweg maar de verplichte rijrichting is linksaf, maar daar is het verboden in te rijden.

[afbeelding]
Vreemde combinatie inderdaad.
Dan was deze ipv de onderste logischer geweest denk ik.
d04(2).png
 
Ik kwam onderstaande borden tegen, hoewel niet helemaal duidelijk, kijken of het van de week wel wil lukken. Rechtdoor is eenrichtingsweg maar de verplichte rijrichting is linksaf, maar daar is het verboden in te rijden.

[afbeelding]

Mijn gok: het onderste bord is gedraaid? Is eigenlijk bedoeld voor de mensen die uit de linker eenrichtingsweg komen. Het onderste bord staat veelal in de "liggende weg van de T" (snappie-vous?) en zichtbaar wanneer je uit de "staande weg van de T" komt en is dan gepositioneerd na het kruispunt.
Het ronde bord is meestal voor het kruispunt gepositioneerd, die dan aangeeft dat je op de aankomende kruising niet mag afslaan. Als het onderste bord werkelijk zou betekenen dat de verplichte rijrichting linksaf zou zijn, dan zou het het ronde bord met de gekromde pijl gebruikt zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan