Verkeer(d)sbord ?

Als jullie denken wat ik denk dat jullie denken, denk ik dat ik hetzelfde denk.

(Even 3x nagelezen, maar volgens mij klopt die zin.)

Ik denk overigens hetzelfde over het toenemen van stoffen die de rijvaardigheid negatief beïnvloeden en daarna een voertuig (proberen te) besturen. Dan heb ik niet alleen over drank en drugs, maar ook over voorgeschreven medicijnen waarbij een geel waarschuwingsstickertje op de verpakking zit.
Voorbeeldje van medicijnen misbruik....


 
Heeft niets met domheid te maken. Deze dame is dusdanig onder invloed dat ze absoluut niet weet wat ze doet. En dus ook totaal niet beseft dat ze niet in staat is om auto te rijden
 
Heeft niets met domheid te maken. Deze dame is dusdanig onder invloed dat ze absoluut niet weet wat ze doet. En dus ook totaal niet beseft dat ze niet in staat is om auto te rijden
En of! Dit is het toppunt van stupiditeit! Ze slikt die pillen zelf en is te dom om te snappen wat de gevolgen en gevaren zijn!
Heeft dus alles met domheid te maken.
Ze heeft die pillen toch echt (zeer waarschijnlijk) zelf in haar mik gepropt.
Exact dit dus...
 
Screenshot_20230330-143938.png
 
Verder zijn verkeerslussen vaak zo afgesteld dat het licht van groen naar oranje gaat gelijk als de laatste auto de grote lus verlaten heeft. Ik heb vaak dat ik als laatste met de motor in een rij sta en ik niet meer opgemerkt wordt door de lus en het licht voor mij op oranje springt. Ik rij gewoon door onder het oranje licht door.
Dit herkent iedereen met een lichte motor denk ik. Rij met m’n Monstertje hier in Hilversum meer door oranje dan door groen denk ik.
 
Steeds meer lichtverkeers regelaars zijn zo afgesteld dat het laatste voertuig door oranje gaat. Scheelt weer wachttijd voor de rest.
 
Misschien is dit bord niet eens zo heel gek. Mijn eerste gedachte was in de strekking van: tijdens fietsen is op de smartphone kijken niet toegestaan.
En nee, daarvoor zouden geen afzonderlijke borden nodig moeten zijn, maar zo zijn er veel meer borden die iets aangeven wat voor de weggebruiker ook zonder dat bord duidelijk zou moeten zijn. Bijvoorbeeld de extra uitleg dat bij een rood kruis de spitsstrook dicht is en je er dan dus niet mag rijden.
 
Misschien is dit bord niet eens zo heel gek. Mijn eerste gedachte was in de strekking van: tijdens fietsen is op de smartphone kijken niet toegestaan.
En nee, daarvoor zouden geen afzonderlijke borden nodig moeten zijn, maar zo zijn er veel meer borden die iets aangeven wat voor de weggebruiker ook zonder dat bord duidelijk zou moeten zijn. Bijvoorbeeld de extra uitleg dat bij een rood kruis de spitsstrook dicht is en je er dan dus niet mag rijden.
Zelfde als de borden met "signalering buiten werking".....
Als die dingen inderdaad niets tonen, dan zijn ze inderdaad buiten werking... zelfs ik snap dat...
 
De lamp brandt niet. Waarom niet?
Misschien is de lamp gewoon uitgeschakeld, misschien is de lamp kapot, geen idee, kan je niks van zeggen.

De signaleringsborden geven niets aan. Waarom niet?
Misschien valt er niets te melden, alles ok. Misschien zijn ze buiten werking gesteld vanwege onderhoud of reparatie en moet je gewoon zelf opletten. Het zou zo maar kunnen dat dat het nut van die borden is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan