Vier politieagenten tegen PanRider

Bij een politiebusje, netjes achter een bomenrij uit het zicht op de proviciale weg met een lasergun.

Krijg ik een stopteken. Ik stop netjes.

P:Goedenmiddag, mag ik u kentekenbewijs en rijbewijs even zien?

Ik:Ook goedenmiddag. Zeker mag u dat. Zal ik ze even voor u pakken?

P: Doet u dat maar.

Dus ik pak de papieren en overhandig ze netjes.

P:Weet u waarom we (WE? Een koninklijke politieagent?) u laten stoppen?

Ik: U zag mij aankomen en wilt een bod uitbrengen op mijn motor. Dat komt goed uit want hij is te koop.

P onverstoord: U reed te hard.

Ik: Te hard? Is er iets met de afstelling van mijn vering? Maak ik teveel geluid?

P al enigszins geagiteerd: Meneer, u reed 92 en u mag hier 80.

Ik: O, ik reed te snel bedoelt U. Ja, die 92 kan wel kloppen.

P: meneer daar krijgt u een beschikking voor, gecorrigeerd 89, dat is 9 te hard.

Ik heel snel: 9 te hard? Dus het gaat toch om decibels van mijn uitlaat.

En vervolgens komen we dan in de fase van didactische terechtwijzing op niveau groep 1/2 basisonderwijs.

P toch wel wat geagiteerd: Meneer doet u niet zo eigenwijs. U reed veel te snel. Weet u wel hoe gevaarlijk dat is op deze weg?

Ik: Nee, dat weet ik niet. Maar u weet het ook niet, alleen het is u zo vaak verteld dat u het bent gaan geloven en denkt dat u het weet.

Een rood hoofd staat wel aardig bij een blauw uniform. :)

Heel wijselijk zag hij af van verdere discussie, schreef de kennisgeving uit en overhandigde die. De acceptgiro voor €30 al ik binnenkort wel ontvangen. Pech, kan gebeuren.

Je kon het weer niet laten he ;) ff zo'n mavo pet jennen (terecht, dat wel). Had ie ook al een snor of waren het nog donshaartjes? Enne, was de voorstelling die € 30,= waard?
 
Je kon het weer niet laten he ;) ff zo'n mavo pet jennen (terecht, dat wel). Had ie ook al een snor of waren het nog donshaartjes? Enne, was de voorstelling die € 30,= waard?
Nee, hij was blond met blauwe ogen. Je weet wel zo'n type van.....

Ik zeg verder niets meer. Anders valt het halve forum weer over me heen. :+
 
[me]sictc vraagt zich af hoe het eigenlijk afgelopen is met die MF sticker :X [/me]
 
Wij werden ook eens aangehouden
Zegt de agent; goedenavond ik ben dieendie,verkeerspolitieagent.
Zegt mijn vrouw,goedenavond ik ben dieendie,doktersassistente.
Hij keek zo ontzettend stom toen,was alleen al een prent waard, dat hoofd.
Kregen we alleen een waarschuwing voor rechts inhalen van een slak.
Soms werkt humor/betweterigheid,soms niet.
Ik heb achteraf slap gelegen om deze staandehouding.
De agent gaf ons toen bijna gelijk,die slak was wel erg lang links aan het rijden etc.etc.
Met een vrouw achterop wil je nog wel eens zwijnen dus.

Mooi verhaal pan,opvoeden is het nooit te laat voor
 
Beetje last van narcistische eloquentie ?
Dank voor de belangstelling. Wel moelijke woorden ,zeg.
Narcisme niet. Eloquent vinden anderen wel dat ik dat ben.

Jij dat laatste zeker niet, gezien deze one liner.
 
Beetje last van narcistische eloquentie ?

:Z

Ik heb net iets meer dan MAVO, veel verder kwam ik niet gezien mijn werk natuurlijk, maar je snapt op het moment dat je dit neertypt dat zo'n 97,83 % van de MFers je niet snapt. Leg je superioriteit even naast je neer en scheld ons onwetenden gewoon recht in ons gezicht uit zodat we terug kunnen reageren B| B|
 
Dat bedoel ik Pan, leg het mij, eenvoudige ambtenaar, nog eens even uit, als je wilt :P }) ;)
Altijd Baksteen.

Narcistisch is een afleiding van narcisme: een ziekelijke aandoening die zich uit in bovenmatige (lichamelijke) liefde voor zichzelf.

Af en toe een beetje rukken is niet erg. :P

Eloquentie is welbespraaktheid of welsprekendheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd Baksteen.

Narcistisch is een afleiding van narcisme: een ziekelijke aandoening die zich uit in bovenmatige (lichamelijke) liefde voor zichzelf.

Eloquentie is welbespraakdheid of welsprekendheid.

Dat zei ik toch :?
Al was het met veel minder woorden, maar ik ben dan ook niet zo welbespraakt... ;)
 
:Z

Ik heb net iets meer dan MAVO, veel verder kwam ik niet gezien mijn werk natuurlijk, maar je snapt op het moment dat je dit neertypt dat zo'n 97,83 % van de MFers je niet snapt. Leg je superioriteit even naast je neer en scheld ons onwetenden gewoon recht in ons gezicht uit zodat we terug kunnen reageren B| B|

Postte jij niet ook eens zo een stukje text waarin de punten een keer vanuit de agent ZELF beschreven werden? Dat was een prachtig stukje! Heb je die heel toevallig nog? :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan