Voetsteun aan de grond

Van hart gefeliciteerd met deze overwinning op motorgebied :} :}

ik kan u nog een ander circuit aanraden....Klaverblad ressen supermooi :+
 
Ik wil niet voor moraalridder spelen maar is dat niet gevaarlijk ?
Op het moment dat je met de voetsteun op de grond komt kun je toch opeens een klap krijgen die je evenwicht verstoort met alle gevolgen van dien.
 
Ik wil niet voor moraalridder spelen maar is dat niet gevaarlijk ?
Op het moment dat je met de voetsteun op de grond komt kun je toch opeens een klap krijgen die je evenwicht verstoort met alle gevolgen van dien.
Je kan even verschieten, maar ze scharnieren dus...dan moet je natuurlijk wel niet blijven dieper gaan!
 
Ik wil niet voor moraalridder spelen maar is dat niet gevaarlijk ?
Op het moment dat je met de voetsteun op de grond komt kun je toch opeens een klap krijgen die je evenwicht verstoort met alle gevolgen van dien.
Er zitten opklap voetsteunen op dus dat zal wel mee vallen.
 
Gefeli, vorige week had ik het ook voor het eerst voor mekaar. Eerste keer is het ff schrikken. Gewoon lekker laten schrapen die dingen en het gas er op houden. Ze buigen toch gewoon mee.
 
Knie moet geen probleem zijn inderdaad.
Alleen rijd ik in textiel dus dat gaat dan meteen centen kosten
 
Knie moet geen probleem zijn inderdaad.
Alleen rijd ik in textiel dus dat gaat dan meteen centen kosten
 
vorige week heb ik ook mijn Steuntjes aan de grond geraced, bandjes helemaal kaal... lekker gevoel. op de terug weg bij lagere snelheid over een grote rotonde ook de knie aan de grond en dat geeft pas een kick...
 
zou t ook nog kunnen met een cbr600 met LSL alu voetsteunen ?? *D

ik denk dat die dingen veel hoger zijn aan de uiteinden dan de originelen
 
Ik wil niet voor moraalridder spelen maar is dat niet gevaarlijk ?
Op het moment dat je met de voetsteun op de grond komt kun je toch opeens een klap krijgen die je evenwicht verstoort met alle gevolgen van dien.

Het is alleen link als je op de zgn cuvestones van een mini-rotonde met je steppen de grond raakt. Je wilt er nog wel eens achter blijven haken. En dan heb je pas echt een kleine draaicirkel :?
 
Jawel,
Het heeft even geduurd maar.............
Nu ook de andere kant de grond laten kussen.
op een rotonde, met relatief lage snelheid dus.
Nu beide zijden te pakken.
Ik denk dat ik me nu maar eens ga toeleggen op een goede wheely.
 
cool! ik ben nog niet zover, ga al wel redelijk plat (denk ik :+ ) krijg me knie ook nog niet aan de grond.... maar dat komt allemaal vanzelf wel ;)
 
Wanneer krijgen we de volgende topic dat iemand er op een klaverblad er af is geknald?
Maar dat komt niet omdat wij te hard rijden hoor, nee het komt door Rijkswaterstaat: die ruimt de troep niet op die net van een auto is afgevallen.... zodat wij met volvermogen over het klaverblad kunnen knallen.
:r :r :r :r
 
op straat heb ik het lef niet om mijn steppies aan de grond te rijden
mij te link
een beetje vuil op zo'n hellingshoek en je ligt er af met alle gevolgen
ik ga wel naar het circuit voor deze aktie's
 
Terug
Bovenaan Onderaan