Vogezen

Slecht nieuws betreft Les TroncesBron: Nederlandse vriend van Wim die een vakantiehuis heeft in de Vogezen.

Neem aan dat dit goed is geverifieerd. Anders is een dergelijk bericht natuurlijk echt de doodsteek voor zo'n herberg. (Op de website van Les Tronces stond er nog niks over...)
 
op de website van les tronces stond ook niks toen wij voor een gesloten hotel stonden :')
 
Dat zijn de woorden van Wim via een vriend van Wim welke een oud collega van mij is.
 
via via via dus... hoop dat alles gewoon nog goedkomt. Dat hij wat probleempjes had met zijn site up to date houden dat klopt. Hoop dat hij gewoon weer open gaat zoals momenteel nog op zijn site staat.
 
Net vernomen dat er nog helemaal niks zeker is mbt Les Tronces, laten we dus gewoon met z'n allen hopen dat het gewoon open blijft want het is nou eenmaal gewoon een toplocatie!
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we jou persoonlijk erop uitsturen om te checken of we niet weer voor een dichte deur komen te staan dan? :+
 
Nou er zijn 2 dingen zeker in het leven: Dat je deaud gaat én dat je belasting moet betalen :+
 
Wim heeft een naheffing van de franse fiscus gekregen voor niet betaalde loonheffing van personeel dat hij niet gehad heeft.
Het gaat hier om een getal met 5 cijfers.
Hij is nu terug naar Frankrijk om met een advocaat te kijken of ze het bedrag kunnen reduceren of kwijt schelden maar hij verwacht niets.

Dit is de info die ik van een vriend van Wim heb gekregen, 1x via dus, voor jullie 2x via ;)
 
heb het van zijn eigen site laatste updat 1-12-2012
*dubbel zucht*
facepalm.gif


Lees anders even het topic voordat je weer iets zegt :j
 
Volgens de Gregoriaanse kalender dan hè... want de Maja-kalender kent geen 2013 ergo Les Tronces bestaat niet eens meer :')
 
zou denken dat de site toch wel up to date zou zijn wat dit betreft

zou erg jammer zijn als hij dicht is heb me in juni daar erg vermaakt

zie wel of ie op de beurs is in februari.
 
Laatst bewerkt:
Wim heeft een naheffing van de franse fiscus gekregen voor niet betaalde loonheffing van personeel dat hij niet gehad heeft.
Het gaat hier om een getal met 5 cijfers.
Hij is nu terug naar Frankrijk om met een advocaat te kijken of ze het bedrag kunnen reduceren of kwijt schelden maar hij verwacht niets.

Dit is de info die ik van een vriend van Wim heb gekregen, 1x via dus, voor jullie 2x via ;)


Dit is dus echt superzuur.... hoop dat het 'm lukt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan