Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Vogezen

"personeel dat hij niet gehad heeft"... dat betekent dus ook dat hij geen loonheffing hoeft te betalen.
Dat lijkt me dan een gevalletje bezwaarschrift, met bewijzen komen en gecorrigeerde naheffing op 0... daar heb je helemaal geen advocaat voor nodig...
 

Probeer dat dan maar eens de Franse belastingdienst wijs te maken....... Als het allemaal zo makkelijk was, dan had hij nu geen advocaat nodig lijkt mij .
 
Laatst bewerkt:

zwart betaald personeel heb je niet gehad nee, maar krijg je wel een dikke naheffing over als ze erachter komen.
 
zwart betaald personeel heb je niet gehad nee, maar krijg je wel een dikke naheffing over als ze erachter komen.
Pure speculatie van mijn kant (ik ben vorig jaar een week daar geweest):

Ik ben bang dat dit precies is wat er nu gaande is.

Als Wim daar iemand zwart had werken, dan was het waarschijnlijk iemand uit de nabije omgeving. En in die kleine dorpen daar komt men daar via via zo achter, vooral wanneer je al ruzie had met de burgemeester...
 
Een beetje tussen de regels doorlezen en dan weet je precies wat ik bedoelde...

Omdat er een advocaat bij is, is er domweg meer aan de hand, zo simpel is het.
 
Ik kreeg net van Wim persoonlijk het bericht dat hij niet meer open gaat
Zwaar KUT dus, maar met name voor hemzelf.
 
jammer, de enige >2 meter bedden in de omtrek weg
 
Zeker jammer. Was er erg gezellig in 2011.
Misschien kan Wim iemand vinden die het van hem over wil kopen.
 
een goede vriend woont er in zo ecolonia boerderij, hij zegt t dat het idd heel leuk is daar. ook om te mtben
 
Net gelezen op nieuwsmotor (artikel), de Fransen willen een aantal van de beste bergpassen en Cols in de Vogezen (zolang er geen split ligt), afsluiten voor motorrijders tijdens het weekend. Er zouden teveel ongelukken plaats vinden....... .

Maar hopen dat die Franse motorrijders ook hier weer een stokje voor kunnen steken, net zoals ze ook gedaan hebben met het verplicht dragen van een veiligheidsvest (wat gelukkig niet meer verplicht is).
 
Laatst bewerkt:
Het is idd te hopen dat het allemaal niet doorgaat.
Voor de PM kampeertrip had ik de routes al klaar liggen. Ik heb nu voor de zekerheid een extra route gemaakt die niet over de bekende cols gaan maar minstens zo mooi is(voor de zaterdag).
De Vogezen zijn groot genoeg om ook in het weekend over mooie stuurwegen te rijden die niet dicht gaan.
Eerst maar afwachten wat er gaat gebeuren. Misschien valt het allemaal wel weer mee.
In Mei ga ik die kant op om de routes te checken.
Wordt vervolgd.
 
Laatst bewerkt:
ik kom al meer dan 25 jaar in frankrijk, nog nooit een probleem met de fransen gehad....waar allemaal die verhalen vandaan komen???waarschijnlijk omdat je de taal niet spreekt???de jeugd in Frankrijk spreekt tegenwoordig aardig engels!
En in elk vakantieland gebeuren verkeerde dingen! ook in je eigen land!
 

Hier is de persbericht van de prefecture Haut Rhin:



Volgens google vertaller:


Dus het gaat voorlopig niet door
 
Laatst bewerkt:
Hier is een pers bericht van de aktie groepen FFM, FFMC en CODEVER, van 4 maart:


Hier is de Nederlandse vertalling (volgens google):

Het is goed om te weten dat deze jongens dit nauwlettend in de gaten houd
 
Laatst bewerkt:
Wist een Franse collega me ook al te vertellen. Uit onderzoek bleek dat wel een heeel groot gedeelte van de omzet op de colletjes afkomstig was van motards Gohhh moesten ze daar echt onderzoek naar doen....
 
Lekker naar Duitsland, de eifel,prachtig! En je kunt (bijna) elk moment van de dag eten bestellen. Die fransen eten pas na 19.00 raar volk...
 
We gaan in juni een weekje naar de Vogezen, La Bresse. Sowieso de route des crêtes natuurlijk, en de Schlucht, Pétit en Grand Ballon. Enorm zin in!
 
Lekker naar Duitsland, de eifel,prachtig!
Eifel is idd ook zeer mooi. Nadeel is dat het daar veel drukker is en dus veel gevaarlijker. In het hoofdseizoen sterft daar zo'n beetje elk weekend een motorrijder
En je kunt (bijna) elk moment van de dag eten bestellen. Die fransen eten pas na 19.00 raar volk...
Het is maar waar je aan gewend bent. Ik ben zelf zo Nederlands als maar zijn kan, maar de aardappels op tafel om 17:00u vind ik dan weer belachelijk
In de zomer is het lang licht, kun je tot laat buiten blijven en laat op de avond nog buiten op het terras heerlijk eten en een biertje of wijntje drinken. Kwestie van je ritme aanpassen op het warme zomerweer. Komt niet uit de lucht vallen dat men meer naar het Zuiden pas later eet