vrijdag :D : hoevaak kijk jij op je snelheidsmeter?

Hoe vaak kijk jij op je snelheidsmeter?

  • Continue (om de 5-20 seconden)

    Stemmen: 34 19,9%
  • Regelmatig (om de minuut)

    Stemmen: 81 47,4%
  • Alleen als er een snelheidsverandering is

    Stemmen: 19 11,1%
  • Alleen bij een flitspaal, voor de rest boeit het me niet

    Stemmen: 27 15,8%
  • Nooit, ze zoeken het maar uit met die onzin!

    Stemmen: 10 5,8%

  • Totaal aantal stemmers
    171
Hoort inderdaad gewoon in het rijtje thuis van spiegels en omgeving, voorliggers en achteropkomend verkeer en in een oogopslag ook snelheid, of dat de andere metertjes/lampjes iets bijzonders aangeven of niet. kost geen enkele moeite, en zeker geen energie. Gaat ook absoluut niet ten koste van het opletten op je omgeving/overige weggebruikers. Als mensen daar wel moeute mee hebben, is hun rijopleiding kennelijk niet voldoende geweest...... :]
 
Alleen als ik denk... kwam daar nou een vlieg voorbij ? Of was het een auto ?
 
Alleen als ik denk... kwam daar nou een vlieg voorbij ? Of was het een auto ?

Sorry voor de dubbele posting.....
 
Laatst bewerkt:
Of kwamen er nou 2 vliegen of 2 auto's voorbij? Of 1 auto en 1 vlieg? Of 1 vlieg en 1 auto?
 
Nooit :+

Mijn DomDom zit op mijn speedoglas geplakt met de zuignap, werkt perfekt en de TT wijkt niet af :)
 
Kan er niet op kijken , GPS zit voor de mijlenteller.

Het voordeel van de GPS is wel dat die de exacte snelheid in km/h weergeeft. Op de snelheid let ik pas als er "verdachte" situaties zijn (flitspalen / struikrovers).
 
Ik heb het eens in de gaten gehouden, maar ik check iedere minuut eigenlijk wel. Echter: ik zou het niet anders willen. Ik check dan ook meteen de BC en waarschuwingssignalen. Ik zou niet willen, dat ik een belangrijk signaal mis :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan