Vtr SP1 & SP2 Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja m'n killer is er al uit maar vind t dan net nog iets te weinig dbtjes maken :)

Heb je in de gaten dat je als rijder minder uitlaatgeluid meekrijgt als je omgeving?

Ik heb nog de volgende opties voor je:
Investeren in een full-race systeem?
Al je dempingsmateriaal verwijderen?
Gehele demper verwijderen?
 
@ Gobert & SP1KE,

Dat knallen dat is het hem nou juist, ik had eerder in deel 6 al eens gemeld dat ik last had van knallen bij direct los laten van gas bij ongeveer 4000 toeren. En in het donker schijnen er dan ook blauwe vlammen uit te slaan, volgens vrienden (die uiteraard achter me reden :W ;) ). Ben er nog niet uit wat het is.

Ik denk ook niet dat er hier iets van een pakking tussen past dus, ik zal eens voelen of er lucht uit geblazen word als het spulletje weer in elkaar zit.


--- > Meeting! :Y
 
@ Gobert & SP1KE,

Dat knallen dat is het hem nou juist, ik had eerder in deel 6 al eens gemeld dat ik last had van knallen bij direct los laten van gas bij ongeveer 4000 toeren. En in het donker schijnen er dan ook blauwe vlammen uit te slaan, volgens vrienden (die uiteraard achter me reden :W ;) ). Ben er nog niet uit wat het is.

Ik denk ook niet dat er hier iets van een pakking tussen past dus, ik zal eens voelen of er lucht uit geblazen word als het spulletje weer in elkaar zit.


--- > Meeting! :Y
ontsteking ? lijkt me toch iets van afstelling
 
ik ga toch voor een setje carbon dempers en als ze exploderen zie ik het wel.mocht dit gebeuren dan boor ik de popnagels wel los en zet er alu bussen tussen . 8-)
 
ontsteking ? lijkt me toch iets van afstelling


ja, daar waren we al uit in deel 6, dat dit het waarschijnlijk is, ik zal blijf er maar lekker mee rond rijden. Je hoort het wel bij de meeting :+ .
(als ik ipv volledig loslaten een tikkie gas bij hou, dan hoor ik niks meer, ik zeg: een puist benzine erbij!)
 
Met die pairs ga ik niet liggen klooien, daar heb ik de know-how niet voor, maar het ging mij om het gat in je lucht-inlaat, daar moet je ook wat dichtmaken en dat zeg jij met een stukje plastic te hebben gedaan wat weer uit je luchtinlaat komt... dan was ik benieuwd hoe je dat vast hebt kunnen maken???

Heb van de achterkant van de vacuklep de sluitpootjes afgeslepen, en die weer aan dat stukje plastic gepopt....
plastic erop, aandraaien en klaar!! iesse siemple *D
 
geweldig die moto gp dempers lijkt me niet al te moeilijk zelf te maken. 8-)

Some more ear splitting sound...

Posted by whitw wings @ speedzilla.com


Can be viewed at the following link. To get any idea of the true sound I would suggest sending everyone out of the house and ask the neighbor to put up the "earmuffs!" So far I am MORE than impressed and geeked out every time i start this bad ass machine. My only regret is getting the taste of the sound prior to my Ultra cheap Custom Dyno map courtesy of Manley Cycle of the Midwest. Tom Manley is the shit for doing it in the midst of a shop relocation out of state.(Shout out)
Stay posted for actual #'s on any gains and better vids were my friends and I are not suffocating in a garage in 10 degree climates!
DSC00026.jpg


The RC-51 SP1 by Kurt Fiedler

:}

@ Spekman&Speentje 23: Goed nieuws dat jullie pannenkoeken komen eten :]
 
Laatst bewerkt:
Some more ear splitting sound...

Posted by whitw wings @ speedzilla.com


Can be viewed at the following link. To get any idea of the true sound I would suggest sending everyone out of the house and ask the neighbor to put up the "earmuffs!" So far I am MORE than impressed and geeked out every time i start this bad ass machine. My only regret is getting the taste of the sound prior to my Ultra cheap Custom Dyno map courtesy of Manley Cycle of the Midwest. Tom Manley is the shit for doing it in the midst of a shop relocation out of state.(Shout out)
Stay posted for actual #'s on any gains and better vids were my friends and I are not suffocating in a garage in 10 degree climates!

The RC-51 SP1 by Kurt Fiedler

:}

@ Spekman&Speentje 23: Goed nieuws dat jullie pannenkoeken komen eten :]


Goed werk Don,weer 2 erbij.staan genoteerd
welkom speentje23 en Spekman.
 
@ Gobert & SP1KE,

Dat knallen dat is het hem nou juist, ik had eerder in deel 6 al eens gemeld dat ik last had van knallen bij direct los laten van gas bij ongeveer 4000 toeren. En in het donker schijnen er dan ook blauwe vlammen uit te slaan, volgens vrienden (die uiteraard achter me reden :W ;) ). Ben er nog niet uit wat het is.

Ik denk ook niet dat er hier iets van een pakking tussen past dus, ik zal eens voelen of er lucht uit geblazen word als het spulletje weer in elkaar zit.


--- > Meeting! :Y


Dan zit er in je uitlaatsysteem ergens een kleine lekkage, waardoor er verse zuurstof bij de uitlaatgassen kan komen. Kan op zich geen kwaad. Alleen je isolatie moet je eerder vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Zit je te dollen. Heb zelf vier van die dingen uit Italie. Schijnt iets met passione en emozione te maken te hebben.

Heel veel emozione heb ik zeker als die kl#te MV weer eens kapot is en vervolgens 3 maanden moet wachten op veels te dure onderdelen..... :X

RSVs krijg je niet stuk en ik zit nu al op mijn 5de maar stuk gaan ze niet.
Wat dat aangaat moeten Italianen gewoon doen waar ze het beste in zijn en dat is design en rijwielgedeeltes maken.. motorblokken kunnen ze maar beter ergens anders halen
 
Wie zoekt er nog een setje dempers ?

Moet je DEZE eens zien !! :r :r

Lijkt wel een setje omgebouwde autodempers :r :r


Screenshot-2.png


Screenshot-3.png


Die zijn me zelfs voor het circuit nog te min ! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan