Waar gaan we dit jaar in de zomer op de motor heen

Autoslaaptrein is wel erg makkelijk,zeker in het hoogseizoen niet goedkoop, maar als je haast hebt spaart het 1000+km saaie snelweg uit. Motor staat rotsvast met trekbanden en blokken, wel even waardevolle spullen eraf halen.
 
Kan iemand effe uitliggen (jaja)hoe je een ander zijn bericht kopiet ?

JK XR 250
Dan hang je er toch een paar knipperbollen aan, trouwens in fr. gebruikt niemand zijn r.a.w.
Gooi gewoon een ouwe krantentas over de buddy, tanktasje,twee tasjes uit de dump naast de tank en gaan met die banaan.
Stel je voor, niet in die zwetende bus, maar zelf over de mooiste wegem met idem bochten naar Spanje. kun je ook nog onderweg de Pic de Canique meenemen, daar is een offroad perfect.
Noord Spanje is helemaal bloedmooi. de Ebro langs man wat wil je nog meer.
GO FOR IT !!!!!
 
Ben van plan om België nog eens aan te doen dit jaar.

Verder wordt het heel hard sparen voor een reis naar Nieuw Zeeland (eind oktober / begin november).
 
Blijf van het zomer lekker in eigen land. Wil in oktober met de vriendin richting de States, dus bewaar m\'n poen daarvoor
Wat? Geld bewaren voor een vakantie? :(

Niks ervan, wat jij moet doen is een mooie supersport kopen van dat geld!! :9 ;)
 
Blijf van het zomer lekker in eigen land. Wil in oktober met de vriendin richting de States, dus bewaar m\'n poen daarvoor

Jongen, jongen.... je blijft toch niet rijden op dat ding van je moeder. Een MOTOR moet je kopen. :+
Hoorde je een paar weken geleden wel anders praten... Met die 250cc houd je Rev en mij niet bij wanneer we gaan rijden :)
 
Laatst bewerkt:
Jongen, jongen.... je blijft toch niet rijden op dat ding van je moeder. Een MOTOR moet je kopen... :+
Hoorde je een paar weken geleden wel anders praten... Met die 250cc houd je Rev en mij niet bij wanneer we gaan rijden :)

Jajajajaja :(

So many whishes, so little money!
 
Met een aanhanger, met de slaaptrein, jullie snappen het echt niet he, watjes.

Of je knalt lekker over de snelweg, ook leuk als je files tegen komt, of je raced lekker binnendoor via Eifel, Zwarte Woud, Zwitserland naar Frankrijk.
 
Zo vaak mogelijk naar Engeland voor de dragraces ( Straightliners ) , want hier in Nederland wordt het steeds minder, nog maar 3 races in Drachten, da\'s al!
Verder weer lekker een weekje door Frankrijk toeren, kijken waar het mooi weer is op TV en die kant op, geen plannen, goeie kaart en elke avond ff het weer kijken. Elke avond hotelletje zoeken ( geen tent meer voor mij, ben ik te oud voor :) )
 
Maar we gaan nog wel ff rijden he? Anders huur je maar een GSX600R... :+

Ga wel ff een proefritje maken. \'s morgens om 9 uur halen. \'s middags om 5 uur weer terug ;)

Op maandag 07 januari 2002 20:59 schreef Revolution het volgende:Prioriteiten moet je stellen.

EERST een motor :] DAN pas op vakantie. 8-)

Ik altijd met m\'n grote mond :)
 
Blijf van het zomer lekker in eigen land. Wil in oktober met de vriendin richting de States, dus bewaar m\'n poen daarvoor

Ik zou die GSXR kopen. WAar heb je meer aan ? Een paar weekjes in een land, alleen maar geld verbrassen of gewoon jaren genieten van een heerlijke supersport ? Ik wist het wel. Amerika wil ik ook nog wel een keer naar toe, maar pas als ik duizenden piekies ervoor heb gespaard. Amerika is vrij prijzig, helemaal als je er lang wilt blijven. Voor dat geld kan je echt wel een mooie supersport kopen. Tenzij je natuurlijk cheapass gaat reizen ;)
 
Wie is er wel eens naar Tjechie geweest??

Is dat wat, is dat leuk rijden, heben ze daar een beetje bochten e bergen??

Iemand ervaring??
 
Zo vaak mogelijk naar Engeland voor de dragraces ( Straightliners ) , want hier in Nederland wordt het steeds minder, nog maar 3 races in Drachten, da\'s al!
Verder weer lekker een weekje door Frankrijk toeren, kijken waar het mooi weer is op TV en die kant op, geen plannen, goeie kaart en elke avond ff het weer kijken. Elke avond hotelletje zoeken ( geen tent meer voor mij, ben ik te oud voor :) )
Ouwe Die-Hard !!!!
Engeland lijkt me toch wel een leuk idee om daar eens te gaan hangen 8-)
En als ik geld had dan nog wel meer tourwerk erbij hoor.
 
Wie is er wel eens naar Tjechie geweest??

Is dat wat, is dat leuk rijden, heben ze daar een beetje bochten e bergen??

Iemand ervaring??

I\'n \'91 2 weken geweest, wel aardig maar niet bijzonder. Toendertijd veel slechte wegen en veel controles op snelheid + inhalen over doorgetrokken streep! In 2 weken meer boetes gehad dan hier in 22 jaar!!! |(
 
Wie is er wel eens naar Tjechie geweest??

Is dat wat, is dat leuk rijden, heben ze daar een beetje bochten e bergen??

Iemand ervaring??
Veel corrupte politie agenten. Dus niet alleen veel, zoals hier in Nederland, maar ook nog eens dubbel aftikken omdat je anders niet van ze af komt :(
 
Heb op Italie gestemd, lijkt me wel leuk om daarheen te gaan. Tenminste lekker doorrijden over de snelwegen daar, en nog eens een leuke bergpas meepikken. Als je niet van je sokken gereden wordt.

Over snelwegen gesproken: misschien zijn die treinen nog niet zo\'n gek idee. Want om nu >1500km alleen maar rechtuit te rijden is zo zonde, daar worden je banden zo plat zijn! |(

Maar ja, eerst maar een snelcursus Italiaans. \"Ik ben gevallen met mijn motor. Waar is het dichtstbijzijnde ziekenhuis?\" \"U heeft mij onderuitgereden, heeft u het telefoonnummer van de politie?\" Ja, ik zie het al helemaal zitten!
 
Kan iemand effe uitliggen (jaja)hoe je een ander zijn bericht kopiet ?
Uitliggen? \'K blijf wel zitten, anders gaan ze nog klagen dat ik zoveel internet op mijn werk.

Hoe dan ook, klik op de knop \"Quote deze post in je eigen post\".
 
Maar ja, eerst maar een snelcursus Italiaans. \"Ik ben gevallen met mijn motor. Waar is het dichtstbijzijnde ziekenhuis?\" \"U heeft mij onderuitgereden, heeft u het telefoonnummer van de politie?\" Ja, ik zie het al helemaal zitten!

Haha, wat lache... zo erg is het niet hoor, vorig jaar daar ook geweest (milaan is een tikkeltje druk en pisa ook). In het begin denk je die mensen zijn gestoord, maar voor motoren is daar ontzag volgens mij. Want je krijg echt altijd voorrang (ze denken / weten waarschijnlijk dat iedere scooter- / motorrijder daar achterlijk hard en debiel rijd).

Ik ga dit jaar naar Zwitserland en Italie. Ik wil minstens vier weken gaan. Alleen vrees ik...
 
Dit jaar...

Tjechie, Duitsland, misschien Zwitserland etc... Veel weekendjes, 1 of 2 langere tochten.

Noorwegen lijkt me ook wel leuk, alleen zo DUUR.
 
Ik ben 3 jaar geleden met de motor naar Oostenrijk geweest en dit jaar willen we eigenlijk weer naar Oostenrijk + stukje Italië.
 
We zijn van plan om met de autoslaaptrein naar het zuiden te gaan (Zuid Frankrijk, Italie, Spanje). Heeft iemand daar ervaring mee?

Ja, ben eens met de slaaptrein naar Frankrijk geweest en een keer naar Tsjechië, het is goed te doen. We hebben toen naar Tsjechië op de heenweg in het zitgedeelte gezeten en daar op de grond geslapen, maar dat is niet echt alles. De douane komt ook nog eens midden in de nacht langs. Bij de slaapcabines geef je gewoon je spullen aan het personeel en zorgen die ervoor dat je kan blijven slapen. Het koste 30 gulden meer om op de terugweg een slaapcabine te huren, maar dat was zeker de moeite waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan