Wanneer begon jij..

Op mijn 18e, bijna 4 jaar geleden ben ik begonnen.

Daarvoor uiteraard op een opgevoerde schakelbrommer rondgescheurd... dat is ook een beetje motorrijden! Volgens mij gaat bijna iedereen die op een schakelbrommer rijdt ook motorrijden. Hoog tijd dus dat het rijden op schakelbrommers niet langer wordt tegengewerkt door verzekaars.(dmv hogere premie) Want hoe meer motoren op de weg hoe beter!

Zo...dat moest ik effe kwijt!
 
begon zelf te rijden toen ik 12 was..........
maar had al eerder achterop gezeten:D:D:D:D
oja ben nu 15:D:D:D
 
Op mn 7/8 jarige leeftijd (1992-1993) al naar motoren (honda's) begonnen te kijken :+
Eind oktober 2003 zat ik te twijfelen om te beginnen met lessen of niet.
16 november mn (toekomstige) motor ondekt
19 november had ik mn eerste rijles
15 december mn motor gekocht (CBR 600F uit 1993)
7 januari 2004 theorie behaald
20 februari mag ik (eindelijk) op voor mn rbw A.
Als ik mn rbw in 1x haal, ga ik 25 februari mn CBR-retje ophalen :+
 
Motorrijbewijs gehaald in 1995. Toen had ik alleen nog geen geld voor een motor, dus af en toe eentje gehuurd bij Safe (die deden dat toen nog). Daarna Diversion 900 en Suzuki GSX 1100F gereden. Sinds kort de troste eigenaresse van een rode FZS 600 Fazer. *D
 
In 1972 mijn motorrijbewijs gehaald en zoals Hans_V zei heb ik 3 maanden met een oefenrijbewijs rondgereden met een plaatje met een L erop (neeeeee niet van L*L)
Daarmee mocht je op bepaalde tijden rijden in je gemeente.
 
Leren rijden in augustus 2003. Rijden met de eigen moto in september.

Beginnerke dus, maar niet zo jong meer gezien ik geen examen voor het rijbewijs heb moeten doen :)

België kan soms leuk zijn :}
 
Dat zal ergens in 1994 geweest zijn (hé binnenkort 2e lustrum :+ ).
Was toen een jaar of 20, maar ben pas later echt actief gaan rijden. Het duurde even voordat ik genoeg pecunia had om er één aan te schaffen.
 
Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald, en ik dnek dat ik deze zomer een motor ga kopen...dan ga ik dus echt beginnen!
 
1976, met 8 jaar op een cross-brommer! (oa. een Puch M50 uit 1973)
1982, met 14 jaar op een cross-motor! (Suzuki RM125 uit 1980)
1986, met 18 jaar mijn rijbewijs na 4 lessen!!
1986, met 18 jaar op een off-the-road! (Honda XL500s uit 1980)
1987, met 19 jaar op een weg-motor! (Honda CB750FII uit 1977)
1992, met 24 jaar mijn auto-rijbewijs!
Heden nog steeds opstappen en weg-motor!(Kawasaki ZX-9R uit 1999)
(ik word/ben oud zo te lezen!)
 
In 1979 honda cb 750 gekocht (en gereden OEPS illegaal O-) O-) O-) )en in 1980 rijbewijs gehaald na drie lessen.In 1997 rijbewijs voor koekblik gehaald.
 
Ik wist nauwelijks wat en brommer was (laat staan wat een motor was) toen ik eens op weg naar mijn stageplaats met panne stilstond en bij een collega op zijn GL1000 achterop mocht. Die vijf minuten hebben mijn leven veranderd. }) Ik was toen in 1983 dus 20 jaar. Na de MTS onmiddellijk gaan lessen. Pas 8 jaar later aan een B rijbewijs begonnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan