Wanneer ga je tanken?

Nou zeg dan!

  • Als mijn tank leeg is.

    Stemmen: 12 4,7%
  • Als mijn tank bijna leeg is.

    Stemmen: 223 86,8%
  • Als er nog behoorlijk wat in zit.

    Stemmen: 9 3,5%
  • Als ik stijve benen krijg.

    Stemmen: 6 2,3%
  • Als de tank nog vol zit en ik me vergis.

    Stemmen: 7 2,7%

  • Totaal aantal stemmers
    257
Als ie kut gaat lopen moet ie op reserve, en dan ga ik vaak ook maar tanken... (Soms niet, dan sla ik mezelf de volgende dag voor m'n kop)

Vpower moet ik nog steeds maar eens proberen, heb ik misschien stiekem 26KW *O*
 
Laatst bewerkt:
CBF 250 begint (extra) te pruttelen na zo'n 375 km.
Dan zet ik 'm handmatig op reserve om bij 400 km 14 liter oid te tanken... :}
 
Laatst bewerkt:
Na elke rit zet ik hem vol terug. :)

zodat ik (wanneer het weer een keertje mooi weer is) gelijk kan gaan rijden :)
 
In Nederland meestal wanneer de lamp gaat branden, da zit tussen de 190 en 250 km.
In het buitenland ga ik meestal sneller de pomp opzoeken, da kan al zijn na 100 km, maar de grens opzoeken van lampje branden, zoek ik niet op :o Als je in de Alpen op een zondag nog een pas wilt rijden van 40-70 km en daarna niks kan vinden wa open is, ben je blij da je net ervoor getankt hebt :)
 
als mn lampje begint te branden dat ik moet tanken...

maar dan gaat er meestal maar iets van 12 liter in van de 17...

dus kan nog langer doorrijden als ik wil.

tank meestal rond de 250 km..
 
Bij 130 km. Geen idee, tank dan tussen de 9 en 12 liter afhankelijk van rijgedrag, dus zit altijd goed.


Als ie kut gaat lopen moet ie op reserve, en dan ga ik vaak ook maar tanken... (Soms niet, dan sla ik mezelf de volgende dag voor m'n kop)

Vpower moet ik nog steeds maar eens proberen, heb ik misschien stiekem 26KW *O*
Heb je alleen meer vermogen bij motoren met klopsensor, anders scheelt het maar bizar weinig.
 
Laatst bewerkt:
Laatste keer getankt in Libie. 31 liter voor 1 euro 20....lachen toch?

full
 
Ik tank als de meter gaat knipperen, en de tripmeter begint te tellen. Dan zoek ik asap tankstation. Als ik langere afstanden ga rijden zorg ik wel dat hij vooraf volgetankt is
 
Als mijn lampje gaat branden dan heb ik nog ongeveer 30 kilometer, en aangezien ik maar een klein tankje op m'n FZX heb betekent dat (vooral als ik in Duitsland rij) bij iedere pomp weer volgooien!
 
Ik ga tanken als de bike op reserve overgeschakeld is.

Ga ik een rit met wat meer volk doen tank ik altijd op of net voor het startpunt.
 
jeuj een vrijdagmiddag zwaaitopic :W :W :W


Ik tank altijd als de meter bij het rode staat. Eigenlijk altijd voordat ik ga rijden.
 
Als m'n navigatiesysteem aangeeft dat ik moet tanken, want denken kunnen we zelf toch niet meer tegenwoordig?
Ow wacht... ik heb geen navigatiesysteem... hmmmm...
 
Na zo een 80-85km slaat hij af en moet hij op reserve dus meestal voor die tijd.

(er gaat dan zo een 5 liter in dus dat scheelt :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan