Wat doe ik fout..

Jaja, vandaag weer ff te touren geweest en per ongeluk kwam ik weer op het klaverblad terecht :X


Ik denk dat ik die om en de nabij 10 x rond ben gegaan maar ik krijg potjandriedubbeltjes (om het netjes te houden) mijn knie NIET op de grond. Het rare is, mijn stepje raakt hem wel :? Dus ik een klein beetje verzitten... en nog steeds niet, aaargh


Hebben jullie extra sized blokken op die knieeen zitten, of heb ik te korte beentjes (1,87m) 8-)


Eerst meer zorgen dat het asfalt en je banden lekker warm zijn :Y .. en alleen je hak van je laars op je stepje houden, dan moet het helemaal goed komen })
succes ;)
 
Ik reed een keer met een rit van dit forum mee en toen reed er een kawasaki zxr voor mij en die maakte een knietje op een minirotonde (25km/u ofzo). Hij ging wel net zo snel als mij maar hij hing helemaal plat met zijn knie aan de grond. Messcherp en wel geinig om te zien.
 
Hebben jullie extra sized blokken op die knieeen zitten, of heb ik te korte beentjes (1,87m) 8-)

full


:N .... wél titanium... :W
 
Ja, ik geef deze toch een klein schopje om de simpele reden dat het me nog steeds niet gelukt is B|

Ben gister en vandaag wederom duizelig geworden op het altijd zo mooie klaverblad.



Iemand heeft ge-opperd om voor mij uit te rijden en dan het zo te leren.
Gezien het feit dat het paasweekeinde er nu is en velen vrij zijn...
(en hopelijk mooi weer)


Wie o wie heeft zin om ff te toeren met mij (mij de kneedown te leren)

:lees: Ik woon in leeuwarden... En ga niet eerst 3 uur rijden ervoor :X


Groet, Cat


:]
 
Ja, ik geef deze toch een klein schopje om de simpele reden dat het me nog steeds niet gelukt is B|

Ben gister en vandaag wederom duizelig geworden op het altijd zo mooie klaverblad.



Iemand heeft ge-opperd om voor mij uit te rijden en dan het zo te leren.
Gezien het feit dat het paasweekeinde er nu is en velen vrij zijn...
(en hopelijk mooi weer)



Wie o wie heeft zin om ff te toeren met mij (mij de kneedown te leren)

:lees: Ik woon in leeuwarden... En ga niet eerst 3 uur rijden ervoor :X


Groet, Cat


:]
Ik wil het wel ff voor doen voor je. :Y

Dan moet je alleen wel naar noord brabant. :X
 
Ja, ik geef deze toch een klein schopje om de simpele reden dat het me nog steeds niet gelukt is B|

Ben gister en vandaag wederom duizelig geworden op het altijd zo mooie klaverblad.



Iemand heeft ge-opperd om voor mij uit te rijden en dan het zo te leren.
Gezien het feit dat het paasweekeinde er nu is en velen vrij zijn...
(en hopelijk mooi weer)


Wie o wie heeft zin om ff te toeren met mij (mij de kneedown te leren)

:lees: Ik woon in leeuwarden... En ga niet eerst 3 uur rijden ervoor :X


Groet, Cat


:]
DROOG OEFENEN

Vraag of iemand jouw motor ff vast wil houden en ga eerst droog oefenen.
ga er dan naast zitten, haak je knieholte om het zadel
en verplaats je schouders ongeveer naar boven het stuur.

Ga van de ene naar de andere kant zodat je de houding
een beetje te pakken krijgt

Je kunt het ook op een rechte weg zonder verkeer oefenen,
voel dan dat wanneer je verzit en niet stuurt,
de motor toch van de rechte lijn afgaat.

Succes ermee
 
Als je je rechter hak op het stepje zet en je tenen naar buiten dan is dit toch gewoon gevaarlijk
:? ,dacht dat je je tenen op je stepje moest houden omdat anders je voet gekneld kan geraken :N
(Jij weet het wss beter dan mij maar ik wil gwn weten hoe het nu zit O-) )

Goed lezen is ook een kunst, net zoals goed motorrijden.. Als je een rechterbocht maakt dan doe je je LINKER hak op je linker stepje!!!!! :W :W :W
 
Ja, ik geef deze toch een klein schopje om de simpele reden dat het me nog steeds niet gelukt is B|

Ben gister en vandaag wederom duizelig geworden op het altijd zo mooie klaverblad.



Iemand heeft ge-opperd om voor mij uit te rijden en dan het zo te leren.
Gezien het feit dat het paasweekeinde er nu is en velen vrij zijn...
(en hopelijk mooi weer)

He Catje. Gewoon even vanaf Heerenveen naar de afslag Tolbert rijden en ff iemand vragen daar op de rotonde. Verder zou ik het klaverblad alleen gebruiken om even warm te draaien en vervolgens even richting Joure rijden. Vanaf het Klaverblad pak je de afslag Oude haske Vegelingsoord. Deze bocht is krapper dus moet je er langzamer door heen. Doordat de snelheid lager is krijg je wat meer vertrouwen. Hier lukt het geheid. succes

Wie o wie heeft zin om ff te toeren met mij (mij de kneedown te leren)

:lees: Ik woon in leeuwarden... En ga niet eerst 3 uur rijden ervoor :X


Groet, Cat


:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan