Wat doe ik fout .....:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

't bengeltje

Die hard MF'er
2 nov 2003
280
0
Bunschoten
Hallo Mf'ers,

Ben net voor de 2x gezakt voor mijn theorie. Leer me te barsten zit al 12 jaar vrolijk in de auto en dit lukt niet grgrgrgr. Ik dacht na het examen nou dat zit wel goed maar helaas pindakaas. Mijn tafelnummer werd genoemd en ik kon weer gaan. Echt k.t want ik kan de 27e afrijden, maar dan moeten we eerst dat papiertje theorie hebben. Wat me wel opvalt is dat er maar weinig mensen slagen hebben jullie hier ook ervaring mee??

Lieve groetjes van een sip Bengeltje :(
 
Heb net zelf ook mn theorie gehaald, wel in 1 keer gelukkig. Ik kwam tijdens dat examen erg veel vragen tegen die ik mijn theorie boek niet ben tegen gekomen. Mischien dus ff een ander bekijken? (een ander boek)
 
Niet sip zijn Bengeltje, zoals je al zei ben je niet de enige. Examen doen is niet alleen kennis, maar ook stress en zenuwen. Het niet halen ligt dus niet bij voorbaat aan de kennis. Probeer te ontdekken welke dingen je fout hebt en waarom. Ga dus aan je fouten werken, de andere dinge ken je al...

Succes volgende keer, drie keer is scheepsrecht weet je nog ;)
 
Balen. Lijkt me overigens dat deze tests geheel objectief zijn.

full


Daar heb je helemaal gelijk in!!!!
 
Niet sip zijn Bengeltje, zoals je al zei ben je niet de enige. Examen doen is niet alleen kennis, maar ook stress en zenuwen. Het niet halen ligt dus niet bij voorbaat aan de kennis. Probeer te ontdekken welke dingen je fout hebt en waarom. Ga dus aan je fouten werken, de andere dinge ken je al...

Succes volgende keer, drie keer is scheepsrecht weet je nog ;)

Thanxxx Remakil.
Ik ga ermee aan de slag!!! :}
 
je kan ook van die cdroms halen, daar staan oefen examens in.
ik zelf heb deze gebruikt 2 keer geoefend en in een keer gehaald.
jammer dat ik hem niet meer.

succes voor de volgende keer
 
Mijn strategie voor het koekblik (ja srry) was: Als je echt niet zeker bent...opteer dan voor het veiligste antwoord.

Zo mochten wij 8 fouten maken op de 40 vragen maar je mocht maximaal 1 grote fout maken.
Dus kan je een beetje op veilig spelen zodat je zeker geen grote maakt.

Dus Q mag ik hier rechts inhalen...
Bij twijfel -> NEE

Kweeni of het enige hullep zal zijn
 
Mijn strategie voor het koekblik (ja srry) was: Als je echt niet zeker bent...opteer dan voor het veiligste antwoord.

Zo mochten wij 8 fouten maken op de veertig

8 op de veertig!!! nu is het 5 op de vijtig en dan zijn 6 er teveel helaas.
Weet je wat zo raar is....ik ben bij geen één vraag getwijfeld... B|
 
vergeet hoe je normaal denkt in het verkeer, probeer je echt puur te focussen op wat er in het boekje staat. Ik had hem wel in 1 keer maar bij was het slagings percentage heel erg laag, zo laag dat ze enkel de mensen oplazen die geslaagd waren (2 van de 40 man en ik had geen fouten)
 
je kan ook van die cdroms halen, daar staan oefen examens in.
ik zelf heb deze gebruikt 2 keer geoefend en in een keer gehaald.
jammer dat ik hem niet meer.

succes voor de volgende keer

Thanxx ga meteen op de site van het CBR kijken of ik die kan bestellen en dan maar weer
full
 
Op donderdag 13 november 2003 17:14 schreef 't bengeltje het volgende:Thanxx ga meteen op de site van het CBR kijken of ik die kan bestellen en dan maar weer (Afbeelding)

Heeft je rijschool niet een paar van dingen liggen? Branden die hap en thuis flink oefenen. Heb een jaar geleden een paar cd'rommetjes van mijn rijschoolhouder geleend en heb een uurtje geoefend......
 
er zijn van die boeken in omloop, met alle, of in elk geval veel, vragen die
op het examen komen. bij die vragen staan dan ook de plaatjes/situaties afgebeeld.
Die moet je gewoon doornemen. Heb ik ook gedaan, theorie in een keer gehaald. :)
Voor de volgende keer, succes.
 
Op je uitslagformulier staat precies aangegeven wat voor fouten je gemaakt hebt. Misschien is het handig als je dat ook ff doorkijkt, dan weet je waar je nog ff een keer goed naar moet kijken
 
er zijn van die boeken in omloop, met alle, of in elk geval veel, vragen die
op het examen komen. bij die vragen staan dan ook de plaatjes/situaties afgebeeld.
Die moet je gewoon doornemen. Heb ik ook gedaan, theorie in een keer gehaald. :)
Voor de volgende keer, succes.

Ik heb gestudeerd met boeken van het CBR....thanxx voor de tip
 
Heeft je rijschool niet een paar van dingen liggen? Branden die hap en thuis flink oefenen. Heb een jaar geleden een paar cd'rommetjes van mijn rijschoolhouder geleend en heb een uurtje geoefend......

Wat een koffietijd tip ik ben jullie heeell dankbaar :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan