Wat heb jij gekocht op de beurs? Show het hier

Teng-Tools momentsleuteltje ( vanaf 5 Nm :) ) en een nieuwe slagschroevendraaier van hetzelfde merk .
Ok nog andere achterlichten bestelt voor m'n undertail }) , geen foto's nog :P

Ow ja, ook nog 2 koffie

:X
 
mijn nieuwe brik (z650) wilde na een uur gerommel maar niet starten. toen lekker '( achterop bij een vriendin de beurs bereikt (grrrr) en dit jassie gekocht voor 350 eurooos om de pijn te verzachten:

LJ-Steelmax-Gun.gif


lookwell steelmax 8-)
 
Paddockstand plus de goedkoopste kneepads die ik kon vinden.

Oh ja, ook nog een parkeerkaart en een entreekaartje.... ben je ook al 20 euro aan kwijt. :X
 
Ik heb gekocht :

* Toegangskaartje
* Hoogstaand hamburgermenu bij een niet nader te noemen restaurant :r
* En ik heb me een setje oorproppen aan laten meten, volgens de verkoper hoor je je motor nog wel, dus dat is lekker.

Verder had ik eigenlijk alles al. :)
 
Ik heb gekocht:

3 broodjes unox rookworst (3.50 euro per stuk!!!!!!) en
3 keer drank (2.70 euro perstuk!!!)

Dus gewoon getilt lijkt me, 42 gulden is wel heel erg a-sociaal duur!!!

Plus entree 10 euro plus parkeren 10 euro plus erheen rijden XX euro, hoeveel heb je nu bespaard ??? Ik weet het het is leuk gezellig etc etc maar dat kan ook op de klantendag bij je (of andere) dealer. :}
 
Ze hebben me zover gekregen op de Vmax stand lid te worden 8-)

En nog gedaan ook, :} clubcrew
 
Op zondag 23 februari 2003 15:42 schreef TTeun het volgende:
Paar doppies in mn oren laten gieten. Nu maar hopen dat dat een beetje prettig zit enzo (Afbeelding)
die alpine doppen zitten wel ok hoor. kheb ze bij de motorrai laten gieten en ze bevallen prima
 

Wat is het verschil en heb jij nu een goede deal gemaakt of ik :?

Type 1 is de produktie in 2001 gestopt en ze zijn toen overgegaan op type 2

Ik heb het gevoel dat je een behoorlijk beetje genaaid bent :X :X

Het verschil zit um voornamelijk in de afstelmogelijkheid aan de achterkant Bij type 2 mogelijk en bij type 1 niet
 
Ik heb een kawagroen/zwart/wit textiel jasje gekocht voor mijn vriendin van het merk IXS.
Heb zelf 2 van die groene plakvizieren gekocht.
En heb zo'n goedkoop oranje setje oordoppen gekocht.

Ben geen mooie aanbieding van een rugprotector tegen gekomen.

Was wel een gezellig dagje :)

Ik heb nog ff met LCB gepraat.
De lippenstift smaakte goed hoor :9
 
Ik heb een kawagroen/zwart/wit textiel jasje gekocht voor mijn vriendin van het merk IXS.
Heb zelf 2 van die groene plakvizieren gekocht.
En heb zo'n goedkoop oranje setje oordoppen gekocht.

Ben geen mooie aanbieding van een rugprotector tegen gekomen.

Was wel een gezellig dagje :)

Ik heb nog ff met LCB gepraat.
De lippenstift smaakte goed hoor :9
ORANJE???? Ga je mond spoelen jij. :+
 
Type 1 is de produktie in 2001 gestopt en ze zijn toen overgegaan op type 2

Ik heb het gevoel dat je een behoorlijk beetje genaaid bent :X :X

Het verschil zit um voornamelijk in de afstelmogelijkheid aan de achterkant Bij type 2 mogelijk en bij type 1 niet

Dan is ikke genaaid :( Dat horen ze nog van me.
Kan me aan de andere kant eigenlijk ook niet zo veel schelen, want ik heb (geloof ik) heel de beurs gehad en nergens kon ik Sidi-laarzen goedkoper vinden.
Ze zitten fijn en ik vind ze mooi.
 
Ik ben vrijdag naar de beurs geweest, de bedoeling was om een leren combi van het merk KUSHITANI te kopen (alleen te krijgen bij de motorport dealers) kost 790 euro, maar de broek in maat 50 hing niet in het rek, dus geen combi voor mij.
Dus zaterdag ff naar motorport Rotterdam gereden maar ook geen maat 50,ik denk rij ff door naar motorport Rokanje, en wat zie ik tot mijn vreugde, zijn alle combi,s en pakken van het merk KUSHITANI af geprijst, neem ik hem mee voor 600 euro (ruim 400 ouderwetse guldens goed koper) dan op de beurs. :)
 
Dan is ikke genaaid :( Dat horen ze nog van me.
Kan me aan de andere kant eigenlijk ook niet zo veel schelen, want ik heb (geloof ik) heel de beurs gehad en nergens kon ik Sidi-laarzen goedkoper vinden.
Ze zitten fijn en ik vind ze mooi.

Goedkoopste Sidi's die ik heb gezien kostte € 159,00 ....
 
jaa al weer tijdje terug, was echt super!!

pak gekocht, ixs combi:
Z7126.jpg

en hier pas ik hem (met gebroken arm, maargoed, gokje dus :P broek zat perfect, jack lijkt ook super te zitten):
ralf.nd4spdworld.com/motorbeurs/?pic=Motorbeurs23020039.jpg
ralf.nd4spdworld.com/motorbeurs/?pic=Motorbeurs23020040.jpg

en beschermertje van alpinestar:
www.alpinestars.com/v2/products/ridingwear/details/techbackprotech.jpg

en nu weer sparenn ;)

edit: img shit doet raar en kom net acher dat die combi net wat anders is.. minder wit, wel super mooi (h)
 
Laatst bewerkt:
Leuk dagje beurs

Score:
Spidi Airback
Superpole dempers tegen zeer gereduceerde prijs want motor moet model staan voor ontwikkeling. (zegt u het maar meneer, seatpipes?, geen probleem, maken we, en geen extra kosten :} :} :} totaal 400 euri!!!!
Alpinestars GP pro plus handschoenen.

En veel leut!!!!
 
Heb 150 betaald.


Ik heb ook 159 betaald, wilde wel rode en die waren weer duurder, maar dan wel type 2, zijn inderdaad geheel verstelbaar.

VERedblack.jpg


O en ook nog een Jack en broek voor de vrouw, met laarzen en zomer handschoenen.
 
Ja ja meissie, we horen het graag......... :9~

Hij kwam dus aan lopen en dat zag ik. Hij was toen bezig met lippenstift proefen/wegvegen bij ze vriendin.

Ik zei toen tegen hem dat ie die lippenstift moest laten zitten :+

Mijn lippen met stift staan helemaal buiten dit verhaal ;)
 
1 kentekenplaathouder,
1 hotdog
1 icetea

Ik heb me goed vermaakt op de beurs. Ivm ziek zijn van mijn kant en zeer pijnlijke schouder van mijn vriend (schouder uit de kom geweest ellende) waar iedereen tegenaan liep en vriendschappelijke klopjes op gaf (geeft niet Max kon je niet weten ;) ), niet alles gezien maar me wel kostelijk vermaakt om alles wat we zagen.
Ouders met kinderwagens |( op de drukste dag een kinderwagen mee nemen pfff lijkt me erg onhandig.
En de BMW stand waar heeeeeeeeeeeele dure motoren stonden en het ook rustiger was dan andere stands, veel wannabee BMW rijders die zich zittend op een cruiser middels een digitale foto konden laten vereeuwigen :)
We waren daar snel weer klaar, we hebben alles al ;)

Ik vond het wel jammer dat er geen motor-forum stand was '( Volgend jaar weer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan