Wat heb jij gekocht op de beurs? Show het hier

Op zondag 23 februari 2003 18:26 schreef Revolution het volgende:
Paddockstand plus de goedkoopste kneepads die ik kon vinden.

Oh ja, ook nog een parkeerkaart en een entreekaartje.... ben je ook al 20 euro aan kwijt. :X

Jij? :? :X :+

Ik heb alleen een donker vizier gekocht :)
 
Ik heb een paar oordoppen laten aanmeten. Volgens de twee verkoopsters had ik mooie lieve oortjes
1luvu.gif


Alleen 5 weken wachten totdat ik ze thuis gestuurd krijg....

Was erg gezellig, maar rete druk (zondag)
 
Ik heb van die oortjes gekocht voor op me AGV! HAHAH vette fun het ziet er zo komisch uit als je langs rijd! hahaa
helaas geen digicam bij de hand voor een foto!
 
Leren Jas gekocht voor mijn vriendin, 150 Euro met alle beschermers erin dus das wel een redelijk koopje. Zag mijn eigen Jas hangen voor 50 Euro minder dan dat ik heb betaald 3 weken terug..maar ja 450 of 400 Euro valt mee..was er niet al te ziek van.
Verder was het wel heel erg moeilijk om nee te zeggen tegen al die "koop nu en betaal zomer 2004" acties..maar het is gelukt...komt ook omdat er niks tussenstond in de prijsklasse die ik in gedachte heb (muy-cheapo).
Was wel heeel druk, heb er van 12.00 tot 17.00 rondgesjokt dus was behoorlijk gesloopt maar was zeker de moeite waard.
 
Ik heb gekocht:

3 broodjes unox rookworst (3.50 euro per stuk!!!!!!) en
3 keer drank (2.70 euro perstuk!!!)

Dus gewoon getilt lijkt me, 42 gulden is wel heel erg a-sociaal duur!!!

Dat stond mij ook vreselijk tegen, dus ben ff naar de Mac gegaan. Alhoewel die op de Jaarbeurs ook duurder is dan elders.
Ik was al van plan om er mee te stoppen, maar zag dat de show van Alex vdBroek begon en ben tussendoor gepiept. Gewoon over het terrein gelopen en over de rood/witte lint gestapt. Voelde me niet schuldig, want had nl. al betaald :r
Ik had natuurlijk ook een stempeltje kunnen halen.....
 
heb trouwens een leren Rev'itt broek gekocht voor euro 125. Hele beurs afgestruind, maar geen geschikte maat kunnen vinden. Totdat ik hiertegenaan liep (maat 102, lengte maat)
Verder bij JTS een col voor euro 5.
 
Ik heb een handvol MAG T-shirts VERkocht, telt dat ook :P
Waarom heb ik er dan geen? (koop bijna alles wat ze onder m'n neus duwen)
Ik heb vrijdagmiddag met een vriend dik een half uur op de MAG stand rondgehangen (koffie was prima :} ), i.v.m. offerte voor een verzekering, was jij er toen ook?
 
Waarom heb ik er dan geen? (koop bijna alles wat ze onder m'n neus duwen)
Ik heb vrijdagmiddag met een vriend dik een half uur op de MAG stand rondgehangen (koffie was prima :} ), i.v.m. offerte voor een verzekering, was jij er toen ook?

Ik zag jou aankomen en ben snel weggegaan :P

Was er alleen op zaterdag. Nabestellen kan ook hoor op www.mag-nl.org ;)

Hoe was die offerte trouwens, beetje gunstig? :)
 
Ik heb me wat EARmo doppen laten aanmeten en heb een optimate III gekocht.
Tevens een
10026134_890.jpg

gekocht.
En omdat dat ding niet staat op m'n Yamaha XJ750 SECA uit 84 heb ik ook maar een aanbetaling gedaan op een rode '95er VFR :9~
 
Exact hetzelfde gekocht!!!
Exact hetzelfde betaald!!!
Exact hetzelfde gevoel!!!

Ook nog drie koffie en drie saucijsenbroodjes geprobeerd. Wordt je net zo min blij van!!!

Lambiek
 
Exact hetzelfde gekocht!!!
Exact hetzelfde betaald!!!
Exact hetzelfde gevoel!!!

Ook nog drie koffie en drie saucijsenbroodjes geprobeerd. Wordt je net zo min blij van!!!

Lambiek
Als wie????

EDIT: snappum nu :)
 
Laatst bewerkt:
Stelletje zeurpieten..had je lekker een broodtrommeltje en een thermosfles mee moeten nemen..dat weet je toch van te voren dat eten en drinken duur is bij zulke dingen..dus niet kopen of niet zeuren.

Kep zelf ook een koffie, een saucijzenbroodje, een cola en een worstbroodje op...maar echt niet gekeken wat het kost..je heb toch geen alternatief en als je trek heb heb je trek.
 
Stelletje zeurpieten..had je lekker een broodtrommeltje en een thermosfles mee moeten nemen..dat weet je toch van te voren dat eten en drinken duur is bij zulke dingen..dus niet kopen of niet zeuren.

Kep zelf ook een koffie, een saucijzenbroodje, een cola en een worstbroodje op...maar echt niet gekeken wat het kost..je heb toch geen alternatief en als je trek heb heb je trek.


:^
 
Stelletje zeurpieten..had je lekker een broodtrommeltje en een thermosfles mee moeten nemen..dat weet je toch van te voren dat eten en drinken duur is bij zulke dingen..dus niet kopen of niet zeuren.

Kep zelf ook een koffie, een saucijzenbroodje, een cola en een worstbroodje op...maar echt niet gekeken wat het kost..je heb toch geen alternatief en als je trek heb heb je trek.

Zoals jij denkt over eten zo denk ik over motorspulletjes. Dus alles wat het eten minder kost kan ik weer gebruiken voor mijn eerste levensbehoefte.

Uiteraard moet je eten als je honger hebt, maar ik heb wel het gevoel dat de prijzen tegenwoordig de pan uitreizen. Als ik hier zo lees dat de parkeerkaarten voor auto's tien euro kosten. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel heb betaald om mijn auto ergens te moeten stallen. Sterker nog voor dat bedrag gaat mijn auto bijna totall loss (kocht hem voor 70 euro).

Ik dwaal een beetje richting off topic geloof ik.


Ik heb dus een windjack en een nierbeschermer gekocht. Baal nog een beetje dat ik geen zomerhandschoenen meer heb gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan