gsxr750w telefonica
Die hard MF'er
stel je koopt een motor de verkoper zegt dat je geen garantie hebt en schrijft dat ook op de bon
je maakt een proefrit en (je hebt net een maand je rijbewijs) hij rijd lekker
op de weg naar huis slaat hij bij het stil staan steeds af
ik heb geen garantie dus ik breng hem bij een zaak in de buurt die me verteld dat de carburateurs schoon gemaakt moeten worden plus nog een waslijst
ik de verkoper opgebeld en die vertelde dat het geen probleem is en ik kon hem langs brengen zo gezegd zo gedaan
het probleem leek weg
maar dat was niet het geval
dus bij een andere zaak ook in de buurt nog een keer iemand laten kijken die vertelde dat mijn carburateurs schoongemaakt moesten worden en omdat ik de verkoper niet echt meer vertrouwde dit laten doen
probleem blijft en er komt nog een probleem bij hij maakt ineens een rot geluid uit het blok een spietje uit de klep is los gelaten ik weer terug naar de verkoper die dat rot geluid verholpen heeft en vertelde mij tevens dat dit de laatste keer was dat hij mij zou helpen. probleem blijft
ik de motor bij dyno-jet gebracht voor een test bleek i.p.v 100 pk o.a.w 80 te zijn na een hoop onderzoeken blijk dat het probleem in het blok zit
en de verkoper geeft geen thuis
ik heb de motor 4 maanden
wie heeft tips ?
je maakt een proefrit en (je hebt net een maand je rijbewijs) hij rijd lekker
op de weg naar huis slaat hij bij het stil staan steeds af
ik heb geen garantie dus ik breng hem bij een zaak in de buurt die me verteld dat de carburateurs schoon gemaakt moeten worden plus nog een waslijst
ik de verkoper opgebeld en die vertelde dat het geen probleem is en ik kon hem langs brengen zo gezegd zo gedaan
het probleem leek weg
maar dat was niet het geval
dus bij een andere zaak ook in de buurt nog een keer iemand laten kijken die vertelde dat mijn carburateurs schoongemaakt moesten worden en omdat ik de verkoper niet echt meer vertrouwde dit laten doen
probleem blijft en er komt nog een probleem bij hij maakt ineens een rot geluid uit het blok een spietje uit de klep is los gelaten ik weer terug naar de verkoper die dat rot geluid verholpen heeft en vertelde mij tevens dat dit de laatste keer was dat hij mij zou helpen. probleem blijft
ik de motor bij dyno-jet gebracht voor een test bleek i.p.v 100 pk o.a.w 80 te zijn na een hoop onderzoeken blijk dat het probleem in het blok zit
en de verkoper geeft geen thuis
ik heb de motor 4 maanden
wie heeft tips ?