wat verwacht je bij je dealer

Op maandag 02 februari 2004 11:32 schreef vale46 het volgende:
reclame maken???....te pas en te onpas???ik geef gewoon een telefoonnummer door waar je eerlijk(telefonisch) advies krijgt..en nog gratis ook!!!! :9
Het is iig niet de bedoeling. Iemand een keer een tip geven over een adres waar die persoon geholpen zou kunnen worden, geen punt. Maar het is niet de bedoeling om hier reclame te maken.

Als je dat wel wilt, dan kun je contact opnemen met Bananeman (bananeman@motor-forum.nl) of Duderuud (duderuud@motor-forum.nl) over het plaatsen van een banner.
 
Met die vraag worstel ik ook al jááááááááááááááááááááááááren !!
Het énige antwoord waar ik telkens weer tegenaan loop is het feit dat je het nooit voor iedereen goed kunt doen, de mensen hebben allen (gelukkig) een variabel belang, interesse, en mening.
Ik doe het dus maar zo goed ik kan, en probeer de mensen naar mijn beste kunnen te behandelen zoals ikzelf ook behandeld zou willen worden.

als andere verkopers nauw ook eens zo'n filosofie hadden dan zou het geweldig zijn. helaas is dat een utopie.
 
Ga eens een uurtje rijden en probeer bij de concurrent een fleje olie te kopen.
Doe dit geregeld en u weet precies wat u verwacht. Zorg nu dat minimaal dat in orde is in je eigenzaak.

Ik behandel mijn klanten gewoon zoals ik zelf ook behandeld wil worden.

Moet jij dan met mensen omgaan? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan