Wat vonden jullie van de Motorbeurs Utrecht 2006?

wat vinden jullie ?

  • Leuk

    Stemmen: 45 51,1%
  • niet leuk

    Stemmen: 1 1,1%
  • mm tegen gevallen

    Stemmen: 42 47,7%

  • Totaal aantal stemmers
    88
ik miste eigenlijk zo een info balie, ik heb me rot gezocht naar dat bach productie die ook van die cam stands verkopen

........dat ben ik vergeten |( Een camera stand :P
uiteindelijk nog gevonden trouwens?
 
Ja hij is vandaag weggeven aan een hele gelukkig jongen, er waren echter 3 mensen die gisteren idd al gebeld waren dat ze vandaag moesten komen, die 3 moesten het tegen elkaar opnemen met een spel ofzo :? (dat laatste heb ik niet echt gezien)

Oh ok dat wist ik niet.. naja dan rijd ik nog wel een jaartje op mijn GS :+
 
Eerste keer dat ik er ben geweest, vond het veels te druk maar was wel veel moois te zien 8-) zelfs nog een m-fster gespot: Ilian. de rest herken ik tog allemaal niet :W
 
Ik vond het ook tegen vallen.
Weinig kleine stands waar je kunt snuffelen.
De prijzen waren normaal, geen echte leuke aanbiedingen.

Kawasaki stond er niet met de nieuwe modellen !! -O- -O-
En de Kawasaki truck met kleding en accessoires was er ook niet !! -O- -O-
 
Ik vond het ook tegen vallen.
Weinig kleine stands waar je kunt snuffelen.
De prijzen waren normaal, geen echte leuke aanbiedingen.

Kawasaki stond er niet met de nieuwe modellen !! -O- -O-
En de Kawasaki truck met kleding en accessoires was er ook niet !! -O- -O-

vandaar dat wij de stand nie konde vinden _O-
 
Jah, Ilian was met Tassie aan het rondhuppelen en EO flyers aan het uitdelen, ofzo... heb d'r ook nog ff gezien dus O-) . Samen met nog een heel stel anderen :P .

Ik vond 't wel gezellig; verder niets van de beurs meegekregen... beetje sociolizing, etc.
 
Jah, Ilian was met Tassie aan het rondhuppelen en EO flyers aan het uitdelen, ofzo... heb d'r ook nog ff gezien dus O-) . Samen met nog een heel stel anderen :P .

Ik vond 't wel gezellig; verder niets van de beurs meegekregen... beetje sociolizing, etc.

hahaha ja EO inderdaad O-)
en dan zeg je niet eens ff wat ofzo.. :N
 
hahaha ja EO inderdaad O-)
en dan zeg je niet eens ff wat ofzo.. :N
Ik heb hele tijd staan praten en lullen bij de stand, jij stond er ook bij: toen RJ de foto's aan 't bekijken was op de laptop, stond ik achter 'm mee te gluren naar die leuke dames op 't scherm ;) . Was eind van de dag vandaag :P
 
Ik heb hele tijd staan praten en lullen bij de stand, jij stond er ook bij: toen RJ de foto's aan 't bekijken was op de laptop, stond ik achter 'm mee te gluren naar die leuke dames op 't scherm ;) . Was eind van de dag vandaag :P


pff heb echt geen idee.. stom zeg!
 
maak maar ff ja :) ben nou benieuwd!
Mwoah, ik heb vandaag een bad hairday (zoals elke dag, als iemand om een foto van me vraagt).

Maar er staan her en der wel wat foto's van mij online... 'tis gewoon ff goed zoeken O-) . Let wel: op eigen risico!
 
Tja, was niet benauwend
Teveel kleding
te weinig choppers

enne, Paalfitness? Modeshows? Striptease voor sloten?

dan nog een hoop gelul, weinig inhoud! Sterke verhalen lees ik wel on-line

Ik weet niet, gezien de de prijzen en het "entertainment" ben ik volgens mij beter
af de dealtjes op het net af te struinen


En verdomd, had ik de kleine lettertjes van de prijvraag niet helemaal goed gelezen
("aanwezig zijn zondag tussen 12 en 18 uur")

zat ik daar 10 min. voor JL, (vond het al zo weinig mensen die zich daar hadden verzameld)
en de ouwejaarslotto ook al niet gewonnen _O-
 
leuk als je kleding en een helm zoekt.
Ook hier en daar een tweedehandsje.......

maar ik ging eigelijk voor leuke onderdelen |( en dat aanbod vond ik een beetje tegenvallen.
 
ik heb zeer genoten zondag we hebben ons GOED angesteld zondag.
tot drie keer toe de motorfreaks stand overvallen.
een half uur in de rij voor een brkrmetm en een colaatje moeten staan, ach we hadden lol.
nee, was een zeer geslaagde beurs ondanks dat ik niet heb gekocht waar ik voor kwam.
want het aanbod van assecoires was zekers karig.
ik vind dat de naam wel verandert mag worden in de grootste motorkleding beurs van nederland.
 
kaartjes van te voren besteld en uitgeprint, met de trein ernaartoe (teveel spullen in gedachte om te kopen om met de motor te gaan) en uiteindelijk thuis gekomen met alles wat ik zocht: zowel voor mij als voor mijn vriendin een Schubert S1, kofferzijrek voor de strom, busje remmenreiniger, nieuwe zomerhandschoenen (Rev'it Ultra H2O) en een Dainese Wave rugprotector voor mijn vriendin.

:)
 
Ik vondt de beurs TOPPIE gezellig en heb mijn nieuwe laarsje binnen! :) Veel nieuwe contacten opgedaan.. :)
 
ik miste eigenlijk wel een soort info stand , of ik heb hem gemist ,was op zoek naar een cam steun en ik hoorde dat die van bach dv productions er ergens stonden.Niks gevonden :N verder was het errug leuk *O*
 
Leuk, erg druk op vrijdag veel spulletjes gekocht :9 goretex pakkie, acculader optimate, paddock stand en poets & smeer.
 
Ik was vrijdagmiddag,

Dit jaar vond ik het tegenvallen, de show en charme van vorig jaar was er niet.

Maarja met een halve liter naar Denise Mulder staren is ook niet verkeerd..... ;)

Gekocht:

- Handschoenen, goed voor op het circuit
- Beugels voor Fighter lampjes
- Pinkers zwart met helder glas en oranje lamp.

Gr RDP
 
Was vorig jaar ook met mijn vriendin geweest, toen vond ik het wel leuk, zij vond het ook leuk (mede dankzij de stuntshow). Maar nu vond ik het veels te druk (je kon niet eens normaal lopen op zondag), het leek ook kleiner, te weinig motoren en teveel kleding en spullen.

De modeshow was niks aan (zelfs me vriendin vond het niet leuk), maar daar kwamen we uiteraard ook niet voor, en dat paaldansen was erg kort.

Kortom ik vond de beurs dit jaar niet echt geslaagd, me vriendin zal denk ik volgend jaar ook niet meer meewillen. -O-
 
Lijkt me zo verdomde moeilijk als beursorganisator om een goede beurs te organiseren;

Zet je alleen maar motoren neer > Klagen mensen dat er geen voordeeltjes te halen zijn qua kleding en dergelijke, plus dat zijn makkelijke winstpakkers voor de standhouders

Teveel kleding > Mensen klagen dat je te weinig motoren kunt zien (die ze toch niet kopen, maar alleen maar lopen banden te schoppen en te klagen dat alles te duur is)

Te druk > Voor de standhouders een pré als het te rustig komen ze niet meer terug.

Te rustig > Standhouders komen niet terug, plus een deel van het publiek vindt de beurs niet 'gezellig' en komt ook niet meer terug.

Tsja... Volgens mij doe je het nooit goed als organisator. En is het gemiddelde publiek ook een beetje 'beursmoe'. Daarnaast heeft toch het overgrote deel van de bevolking in 't koppie dat een beurs voordeel betekent :? Weleens op je werk gevraagd wat een beetje beursruimte huren kost (al dan niet met stand)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan