Wat vonden jullie van de Motorbeurs Utrecht 2006?

wat vinden jullie ?

  • Leuk

    Stemmen: 45 51,1%
  • niet leuk

    Stemmen: 1 1,1%
  • mm tegen gevallen

    Stemmen: 42 47,7%

  • Totaal aantal stemmers
    88
Ik heb mij prima vermaakt.
Vrijdag was het rustiger dan zaterdag en het was vrijdag dus lekkerder rond kijken.
Zaterdag hebbben we wel een koe en helm gekocht( ik wist in welke hal we moesten zijn )en stonden in anderhalf uur weer buiten ( gelukkig wat was het druk :X )
 
Ik denk dat de organisatie een hele dikke pluim verdient met zo'n beurs.
Met 82000 bezoekers een record neergezet waar alle andere beurzen een puntje aan kunnen zuigen.
Het is overigens niet aan de organisatie om te bepalen wat er staat, je huurt als bedrijf een X aantal meters en wat je daarop doet maakt niet uit.
 
Ik denk dat de organisatie een hele dikke pluim verdient met zo'n beurs.
Met 82000 bezoekers een record neergezet waar alle andere beurzen een puntje aan kunnen zuigen.
Het is overigens niet aan de organisatie om te bepalen wat er staat, je huurt als bedrijf een X aantal meters en wat je daarop doet maakt niet uit.

:W
Hey! Kheb je niet gezien zaterdag :N
 
Vond t een mooie , maar belachelijk drukke beurs..
leuke beurs, mooie motoren, geinige stuntjes en stands

volgende keer weer!
 
MOOOI wat was t klote druk zeg
!
en 10 eu voor te parkeren...
maar ja wel een mooi jack gescoord!
een evo van 300 voor 200€
met carbon schouderstukken etc. :}
 
Ben ook geweest,wel erg druk heb alleen een potje vet gekocht om mijn leren pak waterafstotend mee te maken,waar ik eigenlijk voor ging was om te kijken of ik nog twee Laser uitlaten kon scoren voor mijn Kawa 1100 Zephyr uit 92,maar bij de Laser stand konden ze mij geen duidelijk antwoord geven of ze nog wel leverbaar zijn voor mijn fiets dan maar tweedehands proberen, iemand nog tips?????
B.V.D
 
Ik denk dat de organisatie een hele dikke pluim verdient met zo'n beurs.
Met 82000 bezoekers een record neergezet waar alle andere beurzen een puntje aan kunnen zuigen.
Het is overigens niet aan de organisatie om te bepalen wat er staat, je huurt als bedrijf een X aantal meters en wat je daarop doet maakt niet uit.


je kunt een eis neerleggen of een beleid bepalen.
 
Ik ben de zaterdag gegaan van 10.00u tot 16.00u en ik heb maar net alles langsgelopen.

Nog niet echt de tijd gehad om alles ECHT te bekijken etc. duz had eigenlijk best langer willen blijven...

Samen met mijn collega nog wat aankopen gedaan en ik vond het wel meevallen qua drukte (voor de zaterdag).

Het was gezellig een groot zat wat mij betreft... :Y
 
Voor ons is het gewoon een gezellig dag je uit, niet te zwaar tillen aan het aanbod.
 
MOOOI wat was t klote druk zeg
!
en 10 eu voor te parkeren...
maar ja wel een mooi jack gescoord!
een evo van 300 voor 200€
met carbon schouderstukken etc. :}


Dan heb je mooi € 90 "verdient" en een leuke dag gehad neem ik aan ? :]
 
Was een leuke beurs. Ik heb nog nooit zolang op een beurs rondgelopen. Van opening tot sluiting :)

Weet iemand trouwens de naam van de stand met MQP groene kawa laarzen voor €65? Ik weet het merk zo niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan