wat voor rondje extra doe jij uit je werk?!

ellende is dat ik net op het zo ongeveer drukste moment van de dag (of eigenlijk iets daarvoor) naar huis rij.

en om nou 2 uur over te werken om daarna lekker te toeren..... dan kan ik ook eerst thuis eten
 
De Philip Morris Curve, Bij Bergen op Zoom :} :} :}

Wel jammer dat het vaak druk is, dit is wel een van de mooiste bochten van NL.

Idd, de Philip Morris bocht is een mooie bocht, jammer dat het er te vaak te druk is. Wat denk je van de bocht bij knppt Hattemerbroek bij Zwolle, en dan die van de A28 de A50 op richting Apeldoorn! Da's echt een high speed bocht!

En om even te reageren op de titel, lekker even door Zoetermeer of Wassenaar heen (of allebei) vanwege de vele rotondes en dan afsluiten met de Wassenaarseweg bij vliegveld Valkenburg!
 
Die bocht bij de philip morris is een leuk staaltje "burgers zijn dom, dus moet je 500 meter van te voren aangeven dat je te hard rijdt.." Dat ellendige bord ook, iedereen gaat ver van te voren al 50 rijden..
(niet dat ik zo'n bochtenridder ben, maar 50 is wel erg slakachtig..)

Vanaf mijn werk in Kruiningen via de dijk naar Yerseke, (leuke snelle bochtjes), dan over de postbrug rechtsaf door wemeldinge, dijk volgen (mooi langs het water) en nog een lekker bochtdijkje tot aan goes. Dan die druilerige wijk door, wilhelminadorp bruggetje over en via de dijk naar Wolphaartsdijk, vlak ervoor naar links en dan de dijk naar goes.

Een route van allemaal dijkjes met mooie bochtjes en redelijk rustig.. :]
 
Altijd als een speer rechtstreeks naar huis :?

Kom, ik doe ook niet aan extra rondjes... mijn reiskosten zijn evengoed al niet toereikend (om elk jaar een nieuwe machine te kopen) en ik ben allang blij als ik een keer binnen 45 minuten, uit Amsterdam, Harderwijk binnen rol.... :]
 
Uh..veel te weinig, maar 6km! Over 3 weken vanaf Delft 14km. dus het is niet zo gek dat ik een rondje om doe.. maar vin het ook gewoon heerlijk..
Das ook maar beter voor je motor... Al die korte stukjes zijn verschrikkelijk slecht namelijk.

Bjorn
 
Ik rij heen altijd over de bloemenroute in het westland naar Wateringen.
Terug pak ik altijd Den Haag, Poeldijk, Naaldwijk, Monster, 's gravenzande en tenslotte Hoek van Holland.... :]
Heb weleens geprobeerd in een ruk naar huis te rijden, maar ik kán het gewoon niet. Het is te lekker om na een dag op een suf kantoor lekker te blazen.. :Y *O*
 
Ik rij elke dag van Groningen naar Leeuwarden en weer terug... op de terugweg vlieg ik meestal nog ff xtra rondje door Groningen heen... :]
 
Maar om even ontopic antwoord te geven: ik ga altijd direct naar huis. Gauw de rugtas enzo dumpen. Als ik recreatief wil rijden, doe ik dan 's avonds wel. Scheelt misschien wel dat mijn volledige WW route over binnenwegen voert, waaronder een leuk stukje dijk.

Moet je een tanktas nemen, scheelt rugzak-irritatie ;) maar idd route over binnenwegen en zeker dijk is al koel.

veel teveel blik op de weg alsik uit me werk kom, ik rij altijd rechtstreeks naar huis en dan savonds }) maar mssn ziet ik je nog wel n keer alsik over einde a4 naar huis gaat


had er gisteren ook n beetje last van op einde a4, maar als je gewoon 10 rondjes oid doet, en een paar keer verkeerd rijdt (bij de rontonde den haag volgt, rondje naar beneden doet, dan moet je eerst weer nr rijswijk, er weer af en weer naar einde a4 -BLOND- :+ ) dan wordt het vanzelf rustiger! *O*
 
Ik rij heen altijd over de bloemenroute in het westland naar Wateringen.
Terug pak ik altijd Den Haag, Poeldijk, Naaldwijk, Monster, 's gravenzande en tenslotte Hoek van Holland.... :]
Heb weleens geprobeerd in een ruk naar huis te rijden, maar ik kán het gewoon niet. Het is te lekker om na een dag op een suf kantoor lekker te blazen.. :Y *O*

die bloemenroute wil ik ook eens doen, heb er al vaker van gehoord en is niet ver... en wat je zegt, na zo'n duffe kantoordag moét je er gewoon ff uit! en daarna thuis een biertje/wijntje, avondje compleet! 8-)
 
Moet 'moet' elke ochtend 15km over een kaarsrechte weg rijden, met 6 rotondes waarvan dus de meeste rechtdoor.... -O-

Dus dan is het ook niet gek dat ik geregeld een andere weg terug neem anders houd ik geen ronde band meer over. LAnger als een km of 30/40 word het dan niet anders kom ik te laat voor het eten.
 
staan er in/tussen die 3 tunnels eigelek flitsahs ofzo?
Niet dattik weet :) Iig geen vaste palen :) Misschien dat ze er wel es staan met een mobiele installatie. Ben er iig nog nooit gepakt :+

Zo jammer dat je 70 moet in die (*$&# tunnels... dan kan ik niet harder dan 120 er door heen, maar dan begint het geluid pas net echt lekker te klinken... hele tijd 120 - 90 - 120 - 90 doen om zoveel mogelijk echo te krijgen suckt ook zo :o O-)
 
Gisteravond nog even een «blokkie» om gedaan :]

Eerst:
Ibergeregg
Passhöhe: 1406 m
Steigung: 14 %
Passlänge: 20 km zwischen Schwyz (SZ) und Unteriberg Dorf (SZ)

Daarna nog even de Ratenpass (ik woon er langs :9 ) heen en weer geknalt (er stond geen politie, vandaar) ;)
Passhöhe: 1077 m
Steigung: 10 %
Passlänge: 11 km zwischen Oberägeri und Biberbrugg

Grrrrrrr...we moeten nog steeds eens wat afspreken! Weet alleen niet zeker of ik dit jaar nog op de motor naar CH kom....

Ik kom dagelijks langs de tankbaan, ik woon er vlak achter....eigenlijk moet ik rechtsaf naar huis, maar ga meestal ff linksaf de baan op! Het vlees is zwak hè....
 
Vanuit Deventer: bandijk naar Wapenveld, brug over in Zwolle, via Heino, Raalte, Heeten, Holten naar huis.

Geen idee hoeveel km het is, de kortste weg is in elk geval 12 km.


Als meissie 2 de moed heeft om vroeg op te staan, gaat ze via de lange weg naar haar werk toe - lekker rustig op straat.
 
die bloemenroute wil ik ook eens doen, heb er al vaker van gehoord en is niet ver... en wat je zegt, na zo'n duffe kantoordag moét je er gewoon ff uit! en daarna thuis een biertje/wijntje, avondje compleet! 8-)

Is niet echt spectaculair hoor, die bloemenroute is er speciaal voor het vrachtverkeer aangelegd, wat naar de veiling moet... erg druk dus :X

Als je de ruimte hebt, kun je daar wel lekker ff knallen! *O*
 
Uit school rij ik weleens een stukje om, verdubbel dan ongeveer de afstand.
Naar mijn werk ga ik amper met de motor, is even snel met de fiets. Als ik met de motor ga dan rij ik meestal wel een extra stukje zodat die lekker warm word, kan ik nog ff lekker aan het gas kan hangen. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan