Wat was jouw eerste motor?

Bekijk bijlage 1581267
Eigenlijk deze. Remde beter dan de CB750f2.

Die was super en er kon de cylinder van de KS80 op als ik me niet vergis.
Helaas kon ik die niet betalen, ik had die oude met handversnellingen, maar wel veel plezier mee gehad.
Al bleef bij Zundapp die rotte uitlaatbocht van de cilinder-uitgang vallen, om gek van te worden.
Kreidler had dat beter voor elkaar.
 
Weten jullie trouwens nog wat je tweede motor was? En de derde? En hoeveel je er tot nog toe hebt gehad? Ik ben de tel kwijt.

Ik weet nog wel heel goed welke mijn vijfde motor was, want die staat momenteel in de woonkamer.

 
Weten jullie trouwens nog wat je tweede motor was? En de derde? En hoeveel je er tot nog toe hebt gehad? Ik ben de tel kwijt.
Zal ik eens proberen een lijstje te maken Han? Ongetwijfeld zal ik er een paar vergeten, maar het meeste weet ik nog. (alleen als @Honda63 het goed vind natuurlijk)
 
Zal ik eens proberen een lijstje te maken Han? Ongetwijfeld zal ik er een paar vergeten, maar het meeste weet ik nog.
Lijkt me leuk Coert, maar ik heb er zo veel gehad dat ik de lijst niet compleet ga krijgen. Veel Engelse eencilinders en staande twins, een Jawa, een NSU Max, Honda viercilinders in lijn en V4, BMW eencilinders en boxers, Suzuki T500 en ik ben er vast een aantal kwijt.

En wel 100 auto's gehad, van tweecilinder tot V12 en alles daartussen.
 
Nee en jij trekt volle zalen met je off-topic reacties. :N
Beheers je nou eens een keer en blijf bij het onderwerp.
Waarom reageer jij op iets van iemand anders? Han is de persoon die hatelijke opmerkingen maakt, wat heb jij daar mee te maken?
 
Waarom reageer jij op iets van iemand anders? Han is de persoon die hatelijke opmerkingen maakt, wat heb jij daar mee te maken?
Net zoveel als jij dat doet door herhaaldelijk off-topic te blijven reageren met je mening als waarheid te verspreiden. Dat is jammer en onnodig. Je was redelijk bezig na je tijdelijke ban maar van mij mogen ze jou wel weer even opbokken tot je weer gekalmeerd bent.
 
Net zoveel als jij dat doet door herhaaldelijk off-topic te blijven reageren met je mening als waarheid te verspreiden. Dat is jammer en onnodig. Je was redelijk bezig na je tijdelijke ban maar van mij mogen ze jou wel weer even opbokken tot je weer gekalmeerd bent.

Wat heb ik met jou te maken? Waarom weet jij van bans? Als ik denk dat ik weet wie je bent, ik heb aangeven aan de moderators: Delete mijn account en mijn posts! Ofwel doen jullie normaal ofwel voer je het uit.
Kleuters! Jij kan enkel weet hebben van bans als je moderator bent.
 
Net zoveel als jij dat doet door herhaaldelijk off-topic te blijven reageren met je mening als waarheid te verspreiden. Dat is jammer en onnodig. Je was redelijk bezig na je tijdelijke ban maar van mij mogen ze jou wel weer even opbokken tot je weer gekalmeerd bent.
Je haalt me de woorden uit de mond, was een fijne periode.
Misschien dat @RoyalClub of @MeanBlueMan even de orde willen herstellen?
 
Een 90 tal rijdende motorfietsen gehad
Een kleine 10 wrakken en evenzoveel motorblokken. Rolling frames een 5 tal.
ik zit niet in de motorhandel en ben nog piepjong. 😁
Het komt door dat classic motorracen dat vreet geld en ijzer....in het begin. Nu steek ik er geen geld meer in. Ijzer heb ik nog voldoende.
 
dit was mijn eerst in 1993
 

Bijlagen

  • 7BA3A54C-B6EE-45CA-AF53-407B97F81472.jpeg
    7BA3A54C-B6EE-45CA-AF53-407B97F81472.jpeg
    191,6 KB · Weergaven: 12
Jazeker, leuke aanvulling😍 . Als dat het hoofd onderwerp niet overschaduwd.👍
Oké, ik ga een lijstje samenstellen, maar ik weet nu al dat ik er een paar ga vergeten. Toen ik ging rijden, had ik namelijk niet echt veel centen, dus werkte ik me op door motoren te kopen die niet echt gewild waren, die knapte ik op, en verkocht ze later door, na er een tijdje mee gereden te hebben. Zo heb ik én leren sleutelen, én veel plezier gehad. Je moest wat in begin jaren 80 met de crisis die er toen was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan