Weer een voor de statistieken

1856.gif


Je bent er gelukkig redelijk 'goed' van af gekomen.
Sterkte met het herstel.

:)
 
Als het in je bloed zit ben je na de het herstel weer snel van de trein af.
Een oud collega was al grotendeels van plastic en staal maar toen op zijn 57ste die Suus TL1000 uit kwam kocht ie er meteen 1 en niet veel later was die ook weer total loss :N .
Na een tijdje bleek het een gebrek te zijn aan die TL en ze werden terug geroepen om een stuurdemper te laten monteren en hij (en de werkgever) kregen alle schade vergoed, maar hij toch weer een stuk plastic rijker haalde weer een nieuwe op en aangezien de S (tenminste ik dacht dat dat die spotievere uitvoering was) toen uit was nam hij die maar meteen.
Onkruid vergaat niet en bloed stroomt waar het niet gaan kan :+
Sterkte met herstel.

PS: Ik rij altijd te hard en die 3 ongelukken die ik heb gehad waren alledrie op een moment dat ik eens iets rustiger deed -O-
 
Oh man.... da's balen :( . Succes met de operatie, met jouw herstel en met het herstellen van je Fazer natuurlijk.

Over je tip: ik heb beide gebroken, ter hoogte van de pols..... kan ik ook niemand aanraden ;) :+ .

PS: Ik rij altijd te hard en die 3 ongelukken die ik heb gehad waren alledrie op een moment dat ik eens iets rustiger deed -O-
:^ B|
 
Euhm... laat ik vooropstellen dat ik je beterschap wens enzo...

Maar was het zo'n zwaar ongeval dan? Je typt het namelijk alsof je een mega zwaar ongeval hebt gehad en twijfelt aan het motorrijden?

Ik ben er eens met 150 afgestapt door wat prikkeldraad en stond toen ...... pffff

Het weer willen rijden is mijn grootste drijfveer, of het er nog ooit van zal komen weet geen man ;(
Maar geloof me, al is het op de laatste dag op deze aardkloot, ik zal gereden hebben voor het mijn tijd is :Y

Succes TS met herstel !
 
Suc6 met herstel ! Maar lag er olie op het wegdek ofzo ?
Daar heb ik je verder niet over gehoord... een bochtje van 90 graden is vrij normaal ;)
 
Beterschap. Ik kan me best voorstellen dat je even twee keer nadenkt voordat je weer besluit motor te gaan rijden. Ik ben er echter zo eentje die zoiets als dit eerst zelf moet ervaren voordat ik daarover na ga denken ;)

Ik dus ook. Nacht wakker gelegen van de pijn. Dat nooit weer.

Hoe zit dat precies met zo'n röntgen-foto, komt de zuster tegenwoordig met een USB-stick naar je bed gelopen om deze even rectaal te uploaden ofzo? Hoe komt iedereen toch aan die foto's (ik heb niet zo veel ziekenhuis ervaring)?

Kreeg cd-rom mee omdat ik voor behandeling naar een ander ziekenhuis ging.

Hoe hard reed je precies, je omschrijving van het ongeval is wat onduidelijk.

Ik weet het niet, ik nam gewoon een korte bocht naar rechts en toen ik de bocht nam schoot meteen mijn wiel al weg, hield 'm nog even en toen boem. Politie had het over koelvloeistof in de bocht.
 
Laatst bewerkt:
Euhm... laat ik vooropstellen dat ik je beterschap wens enzo...

Maar was het zo'n zwaar ongeval dan? Je typt het namelijk alsof je een mega zwaar ongeval hebt gehad en twijfelt aan het motorrijden?

Ik ben er eens met 150 afgestapt door wat prikkeldraad en stond toen 70 meter naast de weg in een wei. Geen haar op mijn hoofd die dacht aanstoppen met rijden en de foto die ik daarvan heb ziet er erger uit dan een gebroken arm.


Anywayzzz, succes met herstel en met rijden verder nog!

Iedereen maakt iets anders mee en iedereen maakt zijn eigen afweging. Ik denk wel selectiever te gaan rijden. Het is 'maar' een armpje, maar dat geeft ook nog veel rompslomp.

Respect dat je na zo'n crash weer gaat rijden!

Motorrijden heeft voor iemand een bepaalde waarde. Motorrijden is geweldig, ik heb geen moment spijt dat ik ben gaan rijden. De een zal na een ongeluk weer opstappen de ander mindert of stopt. Heb ook respect voor mensen die voor de laatste 2 besluiten.

Bedank verder!
 
Beterschap. Ik kan me best voorstellen dat je even twee keer nadenkt voordat je weer besluit motor te gaan rijden. Ik ben er echter zo eentje die zoiets als dit eerst zelf moet ervaren voordat ik daarover na ga denken ;)

Hoe zit dat precies met zo'n röntgen-foto, komt de zuster tegenwoordig met een USB-stick naar je bed gelopen om deze even rectaal te uploaden ofzo? Hoe komt iedereen toch aan die foto's (ik heb niet zo veel ziekenhuis ervaring)?

Hoe hard reed je precies, je omschrijving van het ongeval is wat onduidelijk.

Gewoon om vragen :)

Ben ook röntgenlaborant geweest. Heb aardig wat foto's meegegeven op CD / diskette / memory stick / e-mail. Het ligt er erg aan of je je wat hebt gedragen tijdens het maken van de foto :z
 
Ok, motorrijden brengt wat meer risico mee. Ik werk inmiddels in Amsterdam en moet dus nu elke dag op en neer van Den Haag naar Amsterdam, met de trein. Heb inmiddels een motor gekocht (BMW K100 RS) voor het woon-werkverkeer, staat nu nog bij de dealer. Nee, in de trein zitten elke dag, dat is geweldig. In de spits kan je nooit normaal zitten, dus gewoon een half uur staan. Lekker in de gang of het looppad. En als er dan nog eens een lekker ding naast of tegen je aanstaat. Nee hoor , altijd van die stinkende, naar zweet lucht ruikende losers of van die eikels met een te harde aanstaande walkman of iemand die zijn hele priveleven via de mobiel prijsgeeft. En dan heb ik het nog niet eens over al die zure koppen of de bijdehande conducteurs. Of van die idioten die je gaan aanstaren (heb ik iets van je aan, sukkel?) Nee, fantastisch de trein, echt een aanrader. Oook een gevaarlijke aangelegenheid is tegenwoordig het in- en uitstappen. Die k..trein reed vorige week bijna weg met mijn been tussen de deuren, kon het been nog net terugtrekken voor de deur sloot. Hoezo trein ongevaarlijk?? Dus weet waaraan je begint. Ik zou lekker op de motor blijven zitten en je niet laten ontmoedigen door 1 valpartij. Je arm breken kan op velerlei manieren.

Groeten, Mats.
 
Ok, motorrijden brengt wat meer risico mee. Ik werk inmiddels in Amsterdam en moet dus nu elke dag op en neer van Den Haag naar Amsterdam, met de trein. Heb inmiddels een motor gekocht (BMW K100 RS) voor het woon-werkverkeer, staat nu nog bij de dealer. Nee, in de trein zitten elke dag, dat is geweldig. In de spits kan je nooit normaal zitten, dus gewoon een half uur staan. Lekker in de gang of het looppad. En als er dan nog eens een lekker ding naast of tegen je aanstaat. Nee hoor , altijd van die stinkende, naar zweet lucht ruikende losers of van die eikels met een te harde aanstaande walkman of iemand die zijn hele priveleven via de mobiel prijsgeeft. En dan heb ik het nog niet eens over al die zure koppen of de bijdehande conducteurs. Of van die idioten die je gaan aanstaren (heb ik iets van je aan, sukkel?) Nee, fantastisch de trein, echt een aanrader. Oook een gevaarlijke aangelegenheid is tegenwoordig het in- en uitstappen. Die k..trein reed vorige week bijna weg met mijn been tussen de deuren, kon het been nog net terugtrekken voor de deur sloot. Hoezo trein ongevaarlijk?? Dus weet waaraan je begint. Ik zou lekker op de motor blijven zitten en je niet laten ontmoedigen door 1 valpartij. Je arm breken kan op velerlei manieren.

Groeten, Mats.

"zure koppen" ....mmm, zo te horen draag jij daar ook flink je steentje aan bij!
})
 
Iedereen maakt iets anders mee en iedereen maakt zijn eigen afweging. Ik denk wel selectiever te gaan rijden. Het is 'maar' een armpje, maar dat geeft ook nog veel rompslomp.

Respect dat je na zo'n crash weer gaat rijden!

Motorrijden heeft voor iemand een bepaalde waarde. Motorrijden is geweldig, ik heb geen moment spijt dat ik ben gaan rijden. De een zal na een ongeluk weer opstappen de ander mindert of stopt. Heb ook respect voor mensen die voor de laatste 2 besluiten.

Bedank verder!

Mja, kan ik me idd wel in vinden. Bij mij zou er niet snel iets zijn waardoor ik zou stoppen. Hoogstens met op de weg rijden omdat het er qua controles en zo niet leuker op word. Maar rijden blijf ik.

Succes en sterkte nogmaals!
 
Ik was een ervaren treinreiziger, maar de grote reisafstand was een reden om de motor toch vaker te nemen. Op het laatst reed ik iedere werkdag. Ik weet vrij zeker dat ik weer opstap, alleen minder vaak. Hehe: denk ik...

Over de trein kan ik wel klagen maar afgezien van de reisduur toch niet zo heel veel te klagen, behalve dan over GSM-paupers en MP3-proleten.

Voor de foto's had ik 10 euro moeten betalen (vroeg er om), maar omdat ik naar een ander ziekenhuis ging (die ze niet kon inlezen omdat personeel er niet was en er dus weer foto's gemaakt moesten worden) kreeg ik de CD zo mee. Meteen thuis cd uit zakje gehaald en ff bekeken.

Nogmaals bedankt voor de steunbetuigingen.
 
Mja, kan ik me idd wel in vinden. Bij mij zou er niet snel iets zijn waardoor ik zou stoppen. Hoogstens met op de weg rijden omdat het er qua controles en zo niet leuker op word. Maar rijden blijf ik.

Succes en sterkte nogmaals!

Ik denk ook niet dat ik zal stoppen hoor. Eigenlijk is dit eerder een goed excuus voor een VRO of iets dergelijks. Take care!
 
Dat heb ik ook. Maar toch weet ik (bijna) zeker dat ik dit jaar nog ga rijden. Hoe weet ik nog niet, maar het gaat me lukken. Iets met bloed en kruipen enzo.

Succes ermee

Jij ook sterkte natuurlijk. Ik zou zeker even om de foto's vragen. Als je lief kijkt dan regelen ze dat wel voor je.
 
Ik ga me nu ook wat commentaar op de hals halen vrees ik :o

Welke manier van reizen je ook kiest, alles heeft zijn voor en na-delen.
Je maakt zelf de keuze van vervoer, dus zeiken over mede reizigers omdat ze niet jou stijl hanteren vind ik erg off-topic |(
Deze doen misschien wel dingen die jou weer iriteren, om aan jou irritaties te ontsnappen :+

Wat betreft de foto`s, die zijn idd van het ziekenhuis maar op het moment dat ik ze op laat vragen krijg ik toch echt wel kopie`s toegestuurd (zonder kosten).
Gewoon je advocaat laten regelen :z

Wat betreft het weer opstappen heb ik eerder al gepost.
Echter wil ik nog wel wat kwijt. O-)
Ieder heeft zijn eigen ongeluk, zijn eigen beleving, zijn eigen letsel en zijn eigen herstel-therapiën etc.
Daardoor word ook een conclusie getrokken die dus voor een ieder anders kan wegen.
Doe gewoon dat gene waarvan jezelf overtuigt bent dat het goed voor je is.
Omstanders kunnen dat enkel waarderen en accepteren, zo niet horen ze niet in jou omgeving thuis hoe hard dat ook ooit kan zijn :?

nogmaals succes TS
 
Hoi,

Motor is teruggebracht. Schade valt mij mee.

- Topkuip geraspt, dat is wel duur (of je fixed 't gewoon niet)
- Krassen op deksel op motor (spuitbus)
- Afgebroken steppie (vast niet duur)
- Bekraste kunststof achterhelft (140 euro)

Ik heb geen reden tot klagen en mag alleen maar blij zijn dat het zo beperkt is gebleven.

main.php


En dat was 'm. Nog 5 weken, dan pas mag ik weer rijden. Al stormt het. Al vergaat de wereld en komt het universum tot een einde...

[me]Appeltje gaat dan een blokkie om met zijn fazertje.
[/me]


;)
edit 24-10: ik mocht 2 weken na de operatie al weer rijden, maar qua kracht kon dit pas na 3 weken. Schade aan motor was helaas groter.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan