welk motorblad lees jij?

ik lees:

  • Pro Motor

    Stemmen: 22 10,5%
  • Moto 73

    Stemmen: 64 30,6%
  • Motoplus

    Stemmen: 56 26,8%
  • Motor

    Stemmen: 62 29,7%
  • Performance Bikes

    Stemmen: 5 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    209
Lijkt me geweldig om als journalist met je hobby je brood te kunnen verdienen :)
been there, done that....misschien weer wat nieuws...

maar vaak is het rozengeur en manenschijn....maar soms is het ook klote....
lange wachttijden op een fotograaf, bij persintroducties....je moet veel in het vliegtuig zitten vaak voor maar een uurtje 4x20 min rijden....

heb van een collega redacteur een verhaal gehoord, moest naar maleisie sepang vliegen, 13 uur heen...11 uur terug...voor introductie van michelin pilot powers 2ct...

komt daar aan op het circuit, presentatie...prima...en nu rijden....begon het te regen, ze hebben 2 rondjes gereden, einde sessie einde dag...

weer terug naar huis...

eigen tests bedenken/uitvoeren zijn nog het leukst....heb je de tijd om video's en goede foto's te maken. nu moet ik wel zeggen dat 2x qatar toch wel heel leuk was.:)
 
Het Motorrijwiel, The Classic Motorcycle en Classic Bike.

...maar die staan geen van allen bij de keuzes in de poll...
 
zow.. een hele berg eigenlijk.. maar net wat er in het schap zit koop ik.. maar meestal heb ik door de hele maand genomen de volgende bladenin iedergeval:
* Moto73
*MR (motorrijder)
*Kickstart
*Promotor
*Bigtwin
*easyrider
 
Hallo oma!!!

Iemand intresse in de Promotor?? oktober 2005 t/m nu ongeveer
Gratis af te halen in Boxtel want de zolder moet leeg

Er liggen ook nog 3 jaargangen Computer Totaal....
en nog wel meer zooi


Alles gaat bij het oud papier
 
Laatst bewerkt:
Bij mij ligt er elke maand de nieuwe Performance Bikes, Kicxstart en Bigtwin op de mat. De rest van de nederlandse bladen zijn allemaal troep (Bigtwin ook wel ene beetje, maar is meer voor mn pa)
 
jammer dat je niet 2x kan stemmen. M'n pa heeft een abbo op motor magazine, en zelf heb ik er een op performance bikes. Had al op motor gestemd voor dat ik doorhad dat pb er ook bij stond.
En er komt misschien binnenkort nog een abbo bij op motor revue.
Nampus
Kan wel hoor, net ook even gedaan hier:
nog even 2 x gestemd (een zat op slot.)
 
Ik lees zoveel mogelijk motor- en autobladen en koop de bladen meestal los, maar soms maak ik gebruik van een proefabonnement. Heb net een jaar Promotor achter de rug. Dat blad viel mij uiteindelijk toch wel zwaar tegen. Krijg nu 5 nummers Motoplus. Zou het liefst Motorrad nemen, maar die is bij mij in de buurt niet te krijgen.
Ook heeft onze plaatselijke bibliotheek een aantal auto- en motorbladen.
Ik vind het trouwens nog steeds bijzonder dat er in Nederland een markt is voor twee motorbladen van dezelfde uitgever die ook nog eens qua inhoud vergelijkbaar zijn. (Moto73 en Motor magazine) Wat schrijfstijl betreft gaat mijn voorkeur bij die twee uit naar Motor Magazine.
 
Nu nog abbo van moto73 maar vind `t eigenlijk steeds minder worden. Krijg af en toe het idee dat ze voor zo weinig mogelijk geld een tijdschrift in mekaar proberen te flansen. Meestal staan er 2 of 3 testen in (hooguit 1 die me boeit) en de rest is maar een beetje gelul om niks. De rubrieken marathonmotor en duurtesten vind ik dan wel weer interesant om te lezen. Af en toe staan er wel leuke reisverslagen in maar vaak gaat `t om een rondje achterhoek of iets dergelijks, ook niet echt interesant dus. Tevens erg vaak typfouten of de verkeerde tekst bij het verkeerde plaatje, niet dat ik me daaraan erger maar toch beetje slordig.

Ik denk dat ik maar eens ga kijken voor een abbo op fastbikes of performancebikes, wie weet wat zoiets kost en hoe vaak komen ze uit?
 
Laatst bewerkt:
Motociclismo (Italiaans)

:^ zeer goed, misschien wel het meest gezaghebbend motorblad ter wereld.
copertina%20motociclismo%20novembre.jpg



In Nederland kocht ik die nog wel eens ja!
 
Vanaf 1973 tot 2008 ben ik lid geweest van Moto 73, sinds nr 1 van 2008 abb. op Moto Plus.
 
koop bijna alles maar vind vooral de testen van gebruikte motoren leuk om te lezen.
Hoe ze het na een tonnetje hebben uitgehouden en welke mankementen ze hebben.
 
Dag OMA :W
Bij gebrek aan een actueler topic bump ik deze even :Y

Kan namelijk een abo op een motorblad cadeau krijgen, en als echte nederlander zeg ik daar geen nee tegen natuurlijk.
Welk motorblad is naast leuk om te lezen, ook vaak gevuld met een (of meerdere) poster(s)? (heb nog een kaal muurtje die wel wat opvulling kan gebruiken :/)

Uiteraard zijn de artikelen in het blad zelf het belangrijkst (hou zelf vooral van alles wat met sport motoren en motorsport te maken heeft, dus een of ander harley blad hoef ik niet :N ), een leuke poster bijzaak :Y
 
Motoplus heb ik weer opgezegd, na een maandje of 3 komt dat echt wel je neus uit :N

Heb nu MOTORmagazine en daar ben ik veel meer over te spreken! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan