Welke kleur wordt de Ducati van Rossi?

Welke kleur denk jij dat de Ducati van Valentino wordt:

  • a) Ducati rood Rossi Geel

    Stemmen: 25 61,0%
  • b) Ducati rood Rossi Geel/zwart

    Stemmen: 1 2,4%
  • c) Ducati geel Rossi Geel/zwart

    Stemmen: 5 12,2%
  • d) Ducati geel/zwart Rossi Geel/zwart

    Stemmen: 3 7,3%
  • e) Ducati rood Rossi Rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • f) anders

    Stemmen: 1 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Dat zou inderdaad wel eens kunnen maar dan heeft Rossi daar geen Flikker mee te maken! O-)

Waar zeg ik dat dan?

Dat Rossi de livery niet bepaald lijkt mij wel duidelijk.
Zijn pak en helm etc dat uiteraard wel, in overleg met Duc.

Want geel, de zon en maan moeten er natuurlijk wel op :)
 
Waar zeg ik dat dan?

Dat Rossi de livery niet bepaald lijkt mij wel duidelijk.
Zijn pak en helm etc dat uiteraard wel, in overleg met Duc.

Want geel, de zon en maan moeten er natuurlijk wel op :)

jij niet maar elders in dit topic wel.

maar goed ondertussen loopt dit onzin topic lekker door... haha
 
Waar zeg ik dat dan?

Dat Rossi de livery niet bepaald lijkt mij wel duidelijk.
Zijn pak en helm etc dat uiteraard wel, in overleg met Duc.

Want geel, de zon en maan moeten er natuurlijk wel op :)

Er vind zoals bij iedere racer een gesprek plaats en dan hebben ze het er gewoon over. Rossi heeft low standards wat dat betreft. Want een tribu dei chihuahua op je helm en een zon en maan op je boots en her en der wat geel, met een bulldog of 2 op je zitplek lijken me niet zo'n ramp voor een sponsor. Als je naam op het pak en motor staat met Rossi's kenmerken erbij, dan maakt het er voor een sponsor alleen maar mooier op ;) zeker met nummer 46 voor op de motor!

Dus Fuzzy, let it go!

Ze komen er samen wel uit, heus :)
 
Laatst bewerkt:
als fuzzy ergens zijn bloedhekel aan rossi uit dan gaat het inderdaad nergens over :r


ik heb GEEN bloedhekel aan Rossi. waarom denkt iedereen dat toch. Waardeer hem enorm om zijn talent. waarom komen mensen daar toch iedere keer op.

Ik waardeer ook de bakker hier op de hoek enorm die elke keer zo vroeg zijn bed uit is om mijn broodjes te bakken. maar die man heb ik ook geen T shirts posters en tattoo's van...
 
Er vind zoals bij iedere racer een gesprek plaats en dan hebben ze het er gewoon over. Rossi heeft low standards wat dat betreft. Want een tribu dei chihuahua op je helm en een zon en maan op je boots en her en der wat geel, met een bulldog of 2 op je zitplek lijken me niet zo'n ramp voor een sponsor. Als je naam op het pak en motor staat met Rossi's kenmerken erbij, dan maakt het er voor een sponsor alleen maar mooier op ;) zeker met nummer 46 voor op de motor!

Dus Fuzzy, let it go!

Ze komen er samen wel uit, heus :)

ja klopt je hebt helemaal gelijk dat betreft zijn pak en zijn helm en zijn laarsen dus zijn persoonlijke kleding. Dat er op de motor ruimte is voor kleine persoonlijke stickers is ook heel normaal.

Maar dit topic lijkt geopend omdat er van uitgegaan werd dat Rossi dan wel het hele ontwerp van de fiets zou gaan bepalen. Dat is natuurlijk de dikste kul die er bestaat....

Hij mag zijn stickertjes gewoon weer plakken waar ze normaal ook komen. en daarmee verschilt eht dus niks met de Yamaha's en de Honda's die hij reed.

De rest word bepaald door de design afdeling en het sponsorbedrag wat er bij het merk mee komt.

Er zal misschien wel iets veranderen door de komst van meerdere sponsors maar veel zal het niet zijn. Verwacht eigenlijk maar een klein AMG stickertje hoor.

De M van Monster valt ook bijna niet op. Daar werd ook al van verwacht dat het een enorme verandering zou zijn.
 
Gaat dit het worden?? :)

big_Velentino_rossi_ducati_AMG.jpg
 
Zijn pak ziet er wel gelikt uit :Y Zou het niet erg vinden als het zoiets zou worden.
Komt allemaal wel goed. Ze laten hem echt niet voor lul rijden...
 
Die laarzen heeft hij al wat langer hoor, al vanaf dat hij begonnen is met 125cc als ik het niet mis heb.....
 
lache je hebt gelijk hij heeft zijn broek over zijn laarzen, maar het lijkt net of ie van die prostitutieLaarzen aanheefd
 
Rossi is natuurlijk een speciaal geval, maar echt niet zo speciaal dat 'ie op een andere kleur mag rijden dan Hayden. Dus motor zal zeer zeker gewoon rood zijn. Het geel zal zeker wel terugkomen op z'n rode pak. Klinkt als een lelijke combi, maar ze zullen er vast wel iets moois van brouwen
 
Terug
Bovenaan Onderaan