Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gouwe ouwe:
In de lift op het werk: "Zo, ben je met de motor?"
"Nee joh, in zit altijd zo in de bus"
" :? " en meteen daarna " *D "

Op school 'n keer:
Ben je weer met de motor Niels?

Nee, net auditie gedaan voor de film van de powerrangers!
Komt daar een film van uit dan?!


.... :') nee... Maar het is wel goed weer vandaag voor de motor :9
 
Ik blijf het je gewoon zeggen O-)Dát bedoel ik dus ;)

Zal wat worden als m'n ragfiets klaar is en er moeten nog een keer rijfoto's gemaakt worden, denk dat ze dan gaat flippen (moet natuurlijk wel in stijl, spijkerbroek, t-shirt, all-stars en een pothelm) :X

Oh ja......m'n meisje rijdt zelf ook
 
Liet vandaag en gezinnetje netjes voorgaan op zebrapad, mama, papa en 5 kinderen , variërend in lengte...
De kleinste was kennelijk nogal onder de indruk van mij (terwijl ik stond ik te wachten tot ze overgestoken waren) en staarde me aan alsof ik een buitenaardwezen was.
daarna reed ik door en hij keek me nog steeds vragend/verbazend aan, dus ik stop opnieuw (geen enkel verkeer achter me) en hij "vraagt"/zegt tegen papa =: ET
Ik hoor "papa" zeggen dat ik niet ET ben en vervolgens roept het jochie "Bert en Ernie" ..... *D :?
ben daarna maar rustig doorgereden naar huis
 
Liet vandaag en gezinnetje netjes voorgaan op zebrapad, mama, papa en 5 kinderen , variërend in lengte...
De kleinste was kennelijk nogal onder de indruk van mij (terwijl ik stond ik te wachten tot ze overgestoken waren) en staarde me aan alsof ik een buitenaardwezen was.
daarna reed ik door en hij keek me nog steeds vragend/verbazend aan, dus ik stop opnieuw (geen enkel verkeer achter me) en hij "vraagt"/zegt tegen papa =: ET
Ik hoor "papa" zeggen dat ik niet ET ben en vervolgens roept het jochie "Bert en Ernie" ..... *D :?
ben daarna maar rustig doorgereden naar huis

haha niet het snuggerste kind
 
het begrip 'snelheid' verschillen de meningen ook nogal over ben ik achter gekomen.

ja dat gaat wel hard zo'n ding he (toen we het over mn motor hadden)
-ja behoorlijk, max 270 ofzo, het is niet bepaald een volkswagen polo blue motion zegmaar (zeg ik voor de grap)
nou dat zeg je wel maar die gaan best wel snel hoor
-gast...een 3 cilinder diesel...dat gaat echt niet hard
nee ja ik heb er laatst in gereden en je reed makkelijk 160 zo op de snelweg, echt snel die dingen..

ik ben er maar mee opgehouden...heb vaker dit soort opmerkingen gehad...snelle auto's volgens een aantal vrienden van me:
-nissan micra
-volkswagen golf
-volkswage polo blue motion
-smart

als dat snel is, vraag ik mij dan af, wat is langzaam? -O-
 
het begrip 'snelheid' verschillen de meningen ook nogal over ben ik achter gekomen.

ja dat gaat wel hard zo'n ding he (toen we het over mn motor hadden)
-ja behoorlijk, max 270 ofzo, het is niet bepaald een volkswagen polo blue motion zegmaar (zeg ik voor de grap)
nou dat zeg je wel maar die gaan best wel snel hoor
-gast...een 3 cilinder diesel...dat gaat echt niet hard
nee ja ik heb er laatst in gereden en je reed makkelijk 160 zo op de snelweg, echt snel die dingen..

ik ben er maar mee opgehouden...heb vaker dit soort opmerkingen gehad...snelle auto's volgens een aantal vrienden van me:
-nissan micra
-volkswagen golf
-volkswage polo blue motion
-smart

als dat snel is, vraag ik mij dan af, wat is langzaam? -O-


Je bent niet erg kritisch in het kiezen van je vrienden, wel? '(




:+
 
het begrip 'snelheid' verschillen de meningen ook nogal over ben ik achter gekomen.

ja dat gaat wel hard zo'n ding he (toen we het over mn motor hadden)
-ja behoorlijk, max 270 ofzo, het is niet bepaald een volkswagen polo blue motion zegmaar (zeg ik voor de grap)
nou dat zeg je wel maar die gaan best wel snel hoor
-gast...een 3 cilinder diesel...dat gaat echt niet hard
nee ja ik heb er laatst in gereden en je reed makkelijk 160 zo op de snelweg, echt snel die dingen..

ik ben er maar mee opgehouden...heb vaker dit soort opmerkingen gehad...snelle auto's volgens een aantal vrienden van me:
-nissan micra
-volkswagen golf
-volkswage polo blue motion
-smart

als dat snel is, vraag ik mij dan af, wat is langzaam? -O-

Hahaha, ja dat dacht een maat van mij ook, dat z'n smart snel was, want ze zijn zo licht en zo tot honderd, dus hebben we een sprintje gedaan (naar ons werk), eerste stoplicht (yamaha Thunderace), stoot gas erop, en ik heb hem niet meer gezien _O-
 
Hahaha, ja dat dacht een maat van mij ook, dat z'n smart snel was, want ze zijn zo licht en zo tot honderd, dus hebben we een sprintje gedaan (naar ons werk), eerste stoplicht (yamaha Thunderace), stoot gas erop, en ik heb hem niet meer gezien _O-
Dat is gewoon gemeen _O-

Engine
The engine ranges featured turbocharged three cylinder motors. Originally, the base petrol engine had 599 cc, but displacement increased to 698 cc with an early restyling. It was available in 37 kW (50 hp) or 45 kW (61 hp) variants. The turbodiesel engine has 799 cc displacement with 30 kW (40 hp). Engines are mounted in the rear of the vehicle.

van wikipedia

Dan heb je met je thunderace meer inhoud en ong. 100 pk meer op een derde van het gewicht :')
 
IK heb naast mijn Honda X11 ook een smart.
Een Brabus roadster met meer dan 100 Pk (101).
Maar zelfs dan is de roadster geen partij voor mij X11
wat betreft acceleratie. In bochten wordt het
al weer iets anders. Maar het blijft natuurlijk
geen vergelijk.

bigscale
 
Niet zozeer specifiek motoren, maar vooruit. Ik heb pas m'n koppelings- en rempomp vervangen en dat heeft als onhandig neveneffect dat ik even niks heb om spiegels op te zetten. Ik rijd dus even een weekje zwaar onverantwoord zonder spiegels tot m'n bar-ends er zijn. Ik vandaag m'n vriendin van het station opgehaald, en helaas, mevrouw ziet dat en vraagt "maar hoe kun je dan iets naar achteren zien?" Ja nou ja, je omdraaien is niet zoveel moeite maar in principe niet, dus :+


Overigens nog knap onhandig, de 'zoek-strepen-in-spiegels-reflex' zit er aardig ingesleten, blijkbaar :+
 
geen partij voor mij X11
wat betreft acceleratie. In bochten wordt het
al weer iets anders. Maar het blijft natuurlijk geen vergelijk.
serieus? :') zo'n normale smart zal eerder omkantelen, dan een motor eruit rijden in een bocht

_O-

en nu is het wachten op de persoon die precies berekend hoe snel zo'n smart dan wel niet door de bocht kan, voordat deze daadwerkelijk omkiepert
 
Laatst bewerkt:
serieus? :') zo'n normale smart zal eerder omkantelen, dan een motor eruit rijden in een bocht

_O-

en nu is het wachten op de persoon die precies berekend hoe snel zo'n smart dan wel niet door de bocht kan, voordat deze daadwerkelijk omkiepert

573019431314_.jpg


Mwa, lijkt me sterk..
 
Als een polo bluemotion 3 cilinder diesel makkelijk 160 echte kilometers per uur loopt, dan vind ik ze best snel hoor. Had ik nooit verwacht eigenlijk :o
 
Laatst bewerkt:
nou kan ik natuurlijk niet echt meepraten omdat ik nog geen motor heb.
Mijn buurvrouw complimenteerde me laatst, dat mijn motorpak zo mooi bij m'n motor paste.

ik reed met m'n wintersportjas op m'n Aerox :+ (ik heb haar toch maar vriendelijk bedankt)
 
nou kan ik natuurlijk niet echt meepraten omdat ik nog geen motor heb.
Mijn buurvrouw complimenteerde me laatst, dat mijn motorpak zo mooi bij m'n motor paste.

ik reed met m'n wintersportjas op m'n Aerox :+ (ik heb haar toch maar vriendelijk bedankt)

Jeugdsentiment! Wat kan ik mij die tijd nog goed herinneren, toen ik een scooter had (Beta Ark volgens mij) voelde ik mij echt een baas! :]

Als ik ze nu zie rijden denk ik: was ik echt ooit ook zo'n stumper? No offence btw!!
 
Jeugdsentiment! Wat kan ik mij die tijd nog goed herinneren, toen ik een scooter had (Beta Ark volgens mij) voelde ik mij echt een baas! :]

Als ik ze nu zie rijden denk ik: was ik echt ooit ook zo'n stumper? No offence btw!!
Ik voel me nu ook baas hoor :+ nee grapje, maar ik ben blij dat ik er een heb, anders moet ik 20 km per dag fietsen. En ik vind m nog wel mooi ook, beter dan een vespa of iets dergelijks :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan