Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wordt op m'n werk ( karting ) altijd door de zoon van een vaste klant Pinguïn genoemd als ik in volledig oorlogsoutfit ( wit astars ) binnenga in de bistro :)


Nu ja, stoort me niet aangezien de pa constant trakteert dsja ... :D
 
Ik werd gevraagd (zwart textiel pak handschoenen en laarzen en zwarte helm met ingebouwde zonnebril ) waar mijn deathstar was .
Had je dit pak aan? _O-


stormtrooper_0009.jpg


Op http://udreplicas.com/index.php?option=com_content&view=article&id=61 meer info over dit (en andere replica's) motorpak.
 
Vanochtend maar met de auto vanwege de ijzel.

Vaste prik:
De collega die altijd vraagt waarom ik niet met de auto ga als het waait of regent.
"Waarom ga je met de auto?"

B|
 
Sja, ik denk dat die mensen gewoon heel graag een praatje met je willen maken, misschien wel omdat motorrijders "coooool" zijn... ;)

Beetje hetzelfde als over het weer beginnen, maar dan anders..
:^
Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je je reactie uitspreekt.
Als je het zelf met een lach zegt, krijg je echt wel positieve reacties.
Ik vind het zelf altijd wel leuk als ze reageren op m'n outfit.
Zeker als je bij zakelijke relaties in je motorpak binnenkomt, zorgt het er juist voor dat het ijs meteen gebroken is.
:^ 't is natuurlijk niet om die vragenstellers af te zeiken. Sterker nog, ik denk dat je beter een grapje kan maken dan botweg "ja" zeggen :P
 
Rij nu al 2 jaar motor en heb deze vraag in al die tijd pas 1x gehad. :?
zal wel aan de situatie liggen waarin je je bevind, in mijn geval was het de 2de week dat ik weer met de motor naar school ging (1×per week naar school)

eerst 2 mede-leerlingen, vervolgens de lerares duits, en vervolgens nog 2 laatkomers

en ja, dan geloof je het op een gegeven moment wel.
De meesten snappen het gelukkig wel, als je in leder motorpak, en helm in je hand komt aanlopen, maar die enkelen... ach ja
:+
 
Geen koekblikker, maar toch...

De motor stond bij een kennis in de garage, een stukje lopen van het huis van een vriendin.
Vriendin en ik lopen samen in motorpak, helm etc. in de hand, naar de garage om een eindje te gaan rijden.
Een meisje van een jaar of 4-5 kijkt ons vragend aan, en vraagt met een doodserieus gezicht "Motor vergeten?"
 
Geen koekblikker, maar toch...

De motor stond bij een kennis in de garage, een stukje lopen van het huis van een vriendin.
Vriendin en ik lopen samen in motorpak, helm etc. in de hand, naar de garage om een eindje te gaan rijden.
Een meisje van een jaar of 4-5 kijkt ons vragend aan, en vraagt met een doodserieus gezicht "Motor vergeten?"

_O-
 
Geen koekblikker, maar toch...

De motor stond bij een kennis in de garage, een stukje lopen van het huis van een vriendin.
Vriendin en ik lopen samen in motorpak, helm etc. in de hand, naar de garage om een eindje te gaan rijden.
Een meisje van een jaar of 4-5 kijkt ons vragend aan, en vraagt met een doodserieus gezicht "Motor vergeten?"


*O* @ bijdehandje
 
Geen koekblikker, maar toch...

De motor stond bij een kennis in de garage, een stukje lopen van het huis van een vriendin.
Vriendin en ik lopen samen in motorpak, helm etc. in de hand, naar de garage om een eindje te gaan rijden.
Een meisje van een jaar of 4-5 kijkt ons vragend aan, en vraagt met een doodserieus gezicht "Motor vergeten?"

Hahaha epic!
 
Ik heb nog weinig grappigs meegemaakt naast:
"Zo in de spits... is dat niet gevaarlijk?''
en
''Is dat niet koud op de motor?''

En de meeste irritante vraag / opmerking ooit:
''Doe je voorzichtig''?!?!?!
D'oh!
 
of je komt met je laarzen motorpak, motorhelm en leren handschoenen binnenlopen.

Baas: ben je op de motor?
Ik: ...??
Baas: ..?
Ik: nee ik dacht ik pak de kart vandaag..
 
of je komt met je laarzen motorpak, motorhelm en leren handschoenen binnenlopen.

Baas: ben je op de motor?
Ik: ...??
Baas: ..?
Ik: nee ik dacht ik pak de kart vandaag..

Die vraag krijg ik bijna niet......meestal horen ze me wel aankomen op m'n werk })

(ik heb m'n nieuwe buren er nog niet over gehoord :X )
 
Laatst bewerkt:
Ik doe regelmatig huisbezoeken voor mijn werk en dat zou ik dus met de magna.
Één van mijn cliënten woont op de 12e verdieping van een flatgebouw.
Toen ik daar klaar was stond, ik netjes in het pak met helm onder mijn arm te wachten op de lift.
Een buurvrouw komt naast me staan en vraagt; zo! Met de.motor?

Ik kón het niet laten!
Ik heb mijn helm opgezet en haar gemeld:
Nee, ik heb een schurft aan liften!

Dat koppie was echt goud waard!!
 
Ik doe regelmatig huisbezoeken voor mijn werk en dat zou ik dus met de magna.
Één van mijn cliënten woont op de 12e verdieping van een flatgebouw.
Toen ik daar klaar was stond, ik netjes in het pak met helm onder mijn arm te wachten op de lift.
Een buurvrouw komt naast me staan en vraagt; zo! Met de.motor?

Ik kón het niet laten!
Ik heb mijn helm opgezet en haar gemeld:
Nee, ik heb een schurft aan liften!

Dat koppie was echt goud waard!!

_O- *O* _O- Geniaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan