Westerman Racing gaat van start in de superbikes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Raar verhaal van die schroefjes btw,maar idd we missen kapstokken ;) :+
Ziet er weer goed uit,ben blij dat jullie je weer verdienstelijk hebben opgesteld :X O-)
Maarre ... Fer jongen heb jij het S.B.Boek in bruikleen gehad van die "dikke borger",of heb je al je spaargeld ten faveure aangewent voor de motorsport,jij hebt toch wel een Dirk v/d Broek oid in de buurt,of train je zo hard,straks gaat de K7 met jou op de loop,enne...... je houd MuK toch wel under control met z,n trainingen ;) O-)
Goed he :) S.B. heb ik niks in gelezen. Gezonde levenstijl hou ik er op na. Ik koop geen koeken en ships meer etc. en ik ben lekker aan het trainen. Niet alleen hardlopen maar ook de spieren krijgen de aandacht hoor...:)
Wat er bij mij afgaat komt er bij Muk dubbel en dwars bij :Y
 
Mijn bus is ook zowat 'race ready'. Twee motoren passen er netjes in. Eén plekkie voor jou Jeroen, als we Fer en Fred achterna gaan voor races in het buitenland (Hengelo of zo :+ )

motoreninbus.jpg
 
Mijn bus is ook zowat 'race ready'. Twee motoren passen er netjes in. Eén plekkie voor jou Jeroen, als we Fer en Fred achterna gaan voor races in het buitenland (Hengelo of zo :+ )

[afbeelding]

netjes hoor ... gelukkig hoeven we de spiegels van de reservemotor niet in te klappen haaha

heb er zin in , renate en ik kunnen straks heerlijk slapen tussen de bandjes , koffiemachine en vloertegels .
gaat helemaal goed komen
 
Mijn bus is ook zowat 'race ready'. Twee motoren passen er netjes in. Eén plekkie voor jou Jeroen, als we Fer en Fred achterna gaan voor races in het buitenland (Hengelo of zo :+ )

[afbeelding]
Ik had er wel een tussenschot in gezet(event. gaas) om zo te voorkomen dat je te vervoeren voorwerpen in je nek kan krijgen bij aanrijding/noodstop ;) :z
Voor de rest perfecte mooie bus om je motortjes te vervoeren 8-) :}
 
Ik had er wel een tussenschot in gezet(event. gaas) om zo te voorkomen dat je te vervoeren voorwerpen in je nek kan krijgen bij aanrijding/noodstop ;) :z
Voor de rest perfecte mooie bus om je motortjes te vervoeren 8-) :}

Er komt idd nog een metalen tussenschot in. Was ook besteld (gebruikt) maar toen die aankwam bij het carosseriebedrijfje bleek ie erg beschadigd. Dus terug, komt een andere voor.
 
Het plan is om de scooter naast de motor te zetten :) Was vooral gister heel goed nadenken voor de beste oplossing en we zijn nu dan ook erg gelukkig en enthousiast over het resultaat. toptoptop!

Jammer dat je niet mee kan naar Mugello Jeroen
-O-

had er graag heen gewilt maar kan niet direct in de eerste week vrij nemen bij mijn nieuwe baas, en daarbij zal mijn vriendin ook woest zijn want die heeft dus kaarten op de kop weten te tikken voor de musical tarzan en laat dat nou net ook in die week vallen B|
 
Heel mooi! Iedereen heeft er zin in :}

joh ik ben al weer vol aan de bak .......

www.westermanracing.nl aangepast !

man het is echt een supergave site en zeker nu ik wat dingen kan aanpassen .
en we gaan er dit jaar een topjaar van maken ...

kan ook niet anders met 2 van die snelle rakkers ......
 
Zin in het motor seizoen :)

Gister met trainen gemerkt dat nu zelfs met de warm-up mn schouder stukken beter is. Met alleen bewegen en werken zit er weing vooruitgang in maar tijdens het trainen als de spieren warm zijn dan wordt de schouder lekker soepel en kan ik verder rekken. Trainer heeft best veel schouder oefeningen in zijn training zitten :) Kortom ben er erg blij mee en de conditie en kracht is beter dan bijvb. in November.
 
Laatst bewerkt:
Ja Muk gaat ook mee :}

Zo Jeroen, wat zei je tegen chantal? In het echt zie je nog lekkerder uit dan op tv? Of heb je het over motors gehad :Z :X _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan