What music gets you going

Wat doe jij voor de kost man :?
Stimuleer je heresens es want het kan echt beter :r
haha, wat een tegenstrijdigheid in je post.
schade rijden heeft idd niets te maken met goed rijden>> dat is gewoon slecht rijden. of is schade rijden goed in jouw ogen? :?

en ja ik rij motor om thuis te komen met de gedachte van goh wat heb ik weer lekker gereden en gelukkig is me nix overkomen. is dat verkeerd?
ik moet bewust op mn plaat gaan ofzo?
dat doe jij dan maar, 2 stroke friend :X
 
Ja, Bob Marley muzieke zal wel helpen,fuck die new age shit :+

Rook er ineens een flinke toeter bij...doet het niet zo'n pijn als je weer eens op je bek gaat })

En kruip mischien in je bedje voor dit uit de hand loopt en er weer dingen gebeuren die jij niet wil, er waren afspraken gemaakt dacht ik
 
sorry kan het echt niet laten :X

wat een ongelofelijk triest topic |(
jij gaat elke keer voor je rijden jezelf spriritueel opladen door het draaien van vet harde super wrede keigafe klotemuziek?

wat een onzin, maar zal wel aan mij liggen

en dan zijn er nog triestere mensen die nog triestere post in een (volgens jou) triest topic plaatsen

maarja
kwil wel eens dimmu borgir of at the gates op zetten
 
Joint kan ook je pijn versterken |(
Orpheus zal wel met argus ogen dit topic volgen :9
En meestal val ik in slaap op m,n toetsenbord ;)

Rook er ineens een flinke toeter bij...doet het niet zo'n pijn als je weer eens op je bek gaat })

En kruip mischien in je bedje voor dit uit de hand loopt en er weer dingen gebeuren die jij niet wil, er waren afspraken gemaakt dacht ik
 
weeroftopic maar misschien nuttig:

Dat is wel in combinatie met hevige pijnstillers en het is ook om de patient in een soort van ontspannende sfeer te helpen zover mogelijk.
Kanker patienten ervaren een pijn die nog jij en ik oooit kunne voorstellen dus een jointje lijkt me niet afdoende.

tuurlijk daarom krijgen kanker patienten het om de pijn te verzachten
je bent nog dommer dan ik dacht
 
Net zoals aprielrook luister ik altijd naar ' Loosing Grip' van Love the Tarmac.

Maar soms ben ik meer in de stemming voor 'Shit for Brains' van Dead Young Punks :X

Als ik echt los ben luister ik naar The Bigmouthe Inadequates, favouriete nummer natuurlijk " Sue the Basterds When I Screw Up"
 
Laatst bewerkt:
Net zoals aprielrook luister ik altijd naar ' Loosing Grip' van Love the Tarmac.

Maar soms ben ik meer in de stemming voor 'Shit for Brains' van Dead Young Punks :X

Als ik echt los ben luister ik naar The Bigmouthe Inadequates, favouriete nummer natuurlijk " Sue the Basterds When I Screw Up"


Whahaha ROFL

Hoe verzin je het })
 
ik draai geen muziek er komt tijdens het rijden spontaan ineens nummers in mijn hoofd mijn eigen fijne radio :D
 
Helaas nog geen motor ;( maar voor dat ik op mijn opgevoerde grasmaaier (scooter) stap luister ik naar:

Special D - Come with me (club remix)
DJ Sammy - Boys of Summer (Green court remix)
Mammas & Pappas - California Dreaming

En het beste werkt nog:

The Roots - The Seed
 
Als ik weet dat er file staat:

"out to get me" Guns `n roses
"its so easy" Guns `n roses


Als ik echt haast heb:
"be agressive" Faith no more

Als ik lang niet gereden heb:
"need to" Korn


Ik heb er ook wel eens over gedacht om "helmet in the bush" van korn te draaien, maar dat vond ik net wat te link... })
 
Terug
Bovenaan Onderaan