Vermogen/koppel wel of niet nerveus maakt geen bal uit voor een gewone wheelie.
Het lukt met de juiste techniek op zo goed als ELKE motor/brommer/snorfiets.
Klopt, maar nerveus op het gas maakt wel degelijk uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vermogen/koppel wel of niet nerveus maakt geen bal uit voor een gewone wheelie.
Het lukt met de juiste techniek op zo goed als ELKE motor/brommer/snorfiets.
Jouw fiets is wat hoger he.als het met een 91 fzr600 lukt zal het toch zeker ook met een kawa600 lukken in z'n twee.
Koppeling lijd er niet super veel door, meer dan gewoon rijden natuurlijk.
techniekJouw fiets is wat hoger he.
Wij moeten van veel verder komen.
Kost veel meer kracht.
Krijg hem echtniet de lucht in met 10.000 toeren en laten schieten en trekken.
Maar werkt dat ook zo bij een 600tje?
Volgens mij praten jullie bijna allemaal over een 900 of zwaarder
wat is hier meer tricky aan dan een koppelings wheely ?
Ik spreek niks tegen, onderbouwing zou fijn zijn
http/rapidshare.de/files/20453430/JDRpromo.mpeg1.wmv.html
mijn crew... (ik gix1000)
alsjeblieft.... les materiaal.... gratis...
[me]Scuzz heeft het wellis op het gas geprobeerd maar dat sucksKoppeling is gewoon dé manier zodra je het kan. Je hebt er de meeste controle over door zelf te variëren in koppelingslip en gashendel trekken en je kunt het van 4 tot 8000 rpm doen.
Powerwheelies e.d. heb je vaak een bepaalde snelheid voor nodig, je moet eerst gas dicht gas los doen, per se een bepaald toerental etc.
Iets wat je niet echt kan gebruiken als je het midden in de stad doet
Die duimrem is geen duimrem maar een extra remhendel onder de koppelingshendel. Bovendien rijden veel pro's ook met extreme tandwielverhoudingen waardoor het gas los laten al zorgt voor genoeg motorrem en de achterrem niet meer nodig is.Pro's rijden tegen 25 km/u op hun achterwiel naar huis,met de achterrem hem rond het balanspunt houden,net zoals bij een fiets,zonder achterrem kan je niet BLIJVEN rijden want je blijft constant een beetje versnellen totdat je moet verleggen.
achterwielrijden zoals het hoort gebeurd met de achterrem zowel gixxer 1000, crossmoto en bij nen velo ook. en die stuntrijders die gebruiken danweer een duimrem
Maar werkt dat ook zo bij een 600tje?
Volgens mij praten jullie bijna allemaal over een 900 of zwaarder
Denk alleen wel dat je koppelingsplaten zo wel gauw naar de kl*te zijn.
Als je het eenmaal kan doe je niks anders, lijkt me.
Heb ook nog nooit een duc een wheelie zien maken.
IS het wheelien met koppeling kwestie van laten schieten of gewoon erg laten slippen.. Met koppeling is volgens mij veel moeilijker dan met gas..
Je staat met koppeling opeens op het achterwiel dat is toch veel lijper ?
Op gas gaat die gestructureerder omhoog heb ik het idee..