Wheelies oefenen

eej, niet zo he. ik moet ergens beginnen toch? volgende keer hou ik wel mn jack aan trouwens, ik had bij die laatste het gevoel dat het niet meer hoger kon voor ik achteruit klapte toch? nog hoger en dan heb je zo'n crashrekje nodig?
 
Jezzes, wat gevaarlijk. Vind je het gek dat ze je dan aanhouden? Zou geen minuut te vroeg zijn. Aso. Er zou maar een kind oversteken.
 
O-yo, da liks is gevaarlijk man maar je maakt wel snel progress wie weet is er over een jaar of 5 plek in RWP, dat is een stuntteam uit Rotterdam.
Daar zit een gast bij, Alexander, die gaat tegen die tijd met pensioen!
 
Ja die gaat nu iets doen met wakeboarden ofzo...
Dus de plek is eerder beschikbaar denk jij Lemmy?
Dan ga ik ook maar snel verder oefenen, misschien dat ze een "so you think you can stunt"-auditie houden bij RWP....
 
_O- Hou op hou op _O- Kan niet meer _O- . Pies bijna in me broek hier van ut lachuhhh _O-
Jullie zijn echt te melig _O-
Vond het in het fillumpie ech vet coole power whielies _O-
 
Ik heb vandaag ook eens voor het eerst geprobeerd om me voorwiel los te krijgen op het gas
Dus 6000 rpm. Vol gas en dan komt ie omhoog, In het begin best eng, en ik ga steeds Naar rechts Al's me voorwiel even vrij is?? (Vrij is voor me gevoel rechtop maa r voor de toeschouwer 20cm denk ik haha)
 
haha geweldig!

gelukkig zitten er wel mensen bij die het werkelijk willen leren.
maar in dit geval stuur ik ze door naar Da Liks haha!
 
Ik wil het ook graag leren, alleen wil me mooie fiets niet plat leggen door overmoedig te worden
 
rolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gif
 
Ja om eerlijk te zijn wel... Ik vind er eigelijk nog niet veel aan...
Je voorwiel moet hoger kunnen en ik denk iets meer gas open en dicht...
Ik mis ook het "hing-hing-hing" geluid van het gas geven...
 
Wat zal jij een kramp in je armen en handen hebben gehad zeg met een uur in zo'n positie te hangen. _O- _O-
En dat deed je vrijwillig? :? :X _O-
 
Wow man... dat zag er al kek uit.

Maar je moet proberen iets gedoseerder gas te geven.
Je lijkt nogal abrupt met de hendel om te gaan.

Volgens mij is dat het probleem inderdaad.. je moet je gashand onder controle krijgen.. en in het begin iets meer aan het stuur trekken lijkt het?
 
Terug
Bovenaan Onderaan