Hoe maak je wheelies?

Met drank op rijden gaat ook 999 van de 1000 keer goed, maar moet je iedereen daar eens over horen...
Een turbo op je motorfiets bouwen.... pot verwijt de ketel ;) Doet ie het alweer btw?

Oh en ik doe wheelies op een turbo motor, dus dubbel schuldig.

Al snap ik je standpunt over idioot gedrag wel, veel jongens doen het wanneer iedereen het kan zien om het gezien worden en dan gaat het inderdaad vaak mis.
 
En wat nou als het mis gaat, zeg iemand die wheelies oefent, en jij vliegt er af en je motor gaat ongecontroleerd zijn eigen weg, tegen een geparkeerde auto, of tegemoet koment verkeer?

Daar hoef je geen wheelie voor te doen. Ik zag bij Motogymkhana iemand gewoon van z'n fiets vallen, fiets richtte zich weer op en reed de hekken in. Toen hebben we een killswitch verplicht gesteld. Misschien moeten ze dat op de weg ook doen.
 
Hoe je wheely's maakt hangt ook een beetje af van de motor, ik hoef alleen maar de traction control uit te schakelen.
 
Een turbo op je motorfiets bouwen.... pot verwijt de ketel ;) Doet ie het alweer btw?

Oh en ik doe wheelies op een turbo motor, dus dubbel schuldig.

Al snap ik je standpunt over idioot gedrag wel, veel jongens doen het wanneer iedereen het kan zien om het gezien worden en dan gaat het inderdaad vaak mis.

Een turbo op de motor is niet strafbaar.

Ik ben absoluut niet roomser dan de paus, maar dit soort dingen zijn verboden omdat het meer dan eens mis is gegaan. En als men dit soort dingen nou op een achteraf weggetje doet zal je er ook niemand over horen, maar de meesten foen het liever op een drukke weg.

Een losgeslagen motor kan nogal serieuze schade aanrichten, wel eens een auto gezien waar een motor met 100km/h is ingereden?

Regels ontstaan meestal maar door 1 ding...

Die opmerking van Xtine viel gewoon verkeerd.

Die van mij trekt het voorwiel amper omhoog, achterwiel begint te spinnen, ook niet echt leuk met snelheden over de 100km/h

Ik heb 2 auto's opgeknapt, bijna klaar nu, ik ben wel al bezig geweest met wat onderdelen verzamelen en dingen uitzoeken, ook heb ik de oliepompjes op een andere set carters gebouwd, zit een heel klein beetje vooruitgang in.
 
Laatst bewerkt:
Een turbo op de motor is niet strafbaar.

Ik ben absoluut niet roomser dan de paus, maar dit soort dingen zijn verboden omdat het meer dan eens mis is gegaan. En als men dit soort dingen nou op een achteraf weggetje doet zal je er ook niemand over horen, maar de meesten foen het liever op een drukke weg.

Een losgeslagen motor kan nogal serieuze schade aanrichten, wel eens een auto gezien waar een motor met 100km/h is ingereden?

Regels ontstaan meestal maar door 1 ding...

Die opmerking van Xtine viel gewoon verkeerd.

Die van mij trekt het voorwiel amper omhoog, achterwiel begint te spinnen, ook niet echt leuk met snelheden over de 100km/h

Ik heb 2 auto's opgeknapt, bijna klaar nu, ik ben wel al bezig geweest met wat onderdelen verzamelen en dingen uitzoeken, ook heb ik de oliepompjes op een andere set carters gebouwd, zit een heel klein beetje vooruitgang in.


De politie maakt het niet uit als ik het op een afgelegen weg doe, krijg nog steeds die boete.
Ik heb dat argument nog aangedragen, "ik rij hier waar niemand rijdt, deze weg is leeg" maakte ze niet uit. Artikel 5...
 
Je mag ook niet zoma een boel extra vermorgen uithalen zonder herkeuring dacht ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan