LucasRotterdam
MF'er
In mijn scootertijd was ik er meester in, maar met mijn Z750 vind ik het maar lastig.
Ik krijg de fiets wel wat omhoog maar ben bang dat ik te ver naar achteren ga en mijn achterrem ineens niet kan vinden ofzo.
Ook vind ik het prettiger om in zijn 1e versnelling bij de 5/6K toeren mijn gas los te laten en ineens weer gas te geven dan de koppeling te gebruiken.
De powerband bij mijn motor ligt bij hoge toeren en dat maakt het ook lastiger vind ik.
Hoe begonnen de ervaren wheelie makers op dit forum?
Is het wel goed te doen met een 4 cilinder?
gebruiken jullie koppeling of gas los, gas geven?
Vanuit stilstand optrekken met wheelie vind ik ook lastig, mijn koppeling grijpt pas heel laat aan naar mijn mening.
Ik durf vanuit stilstand niet vol gas te geven en dan mijn koppeling te laten schieten, wat gebeurd er als je dit doet?
Ik krijg de fiets wel wat omhoog maar ben bang dat ik te ver naar achteren ga en mijn achterrem ineens niet kan vinden ofzo.
Ook vind ik het prettiger om in zijn 1e versnelling bij de 5/6K toeren mijn gas los te laten en ineens weer gas te geven dan de koppeling te gebruiken.
De powerband bij mijn motor ligt bij hoge toeren en dat maakt het ook lastiger vind ik.
Hoe begonnen de ervaren wheelie makers op dit forum?
Is het wel goed te doen met een 4 cilinder?
gebruiken jullie koppeling of gas los, gas geven?
Vanuit stilstand optrekken met wheelie vind ik ook lastig, mijn koppeling grijpt pas heel laat aan naar mijn mening.
Ik durf vanuit stilstand niet vol gas te geven en dan mijn koppeling te laten schieten, wat gebeurd er als je dit doet?